Логотип Університету імені Альфреда Нобеля

Гаряча лінія

0-800-75-51-57

КУЛЬТУРА ЯКОСТІ ОСВІТИ

Вакансії

*Якщо Ви роботодавець та бажаєте розмістити свої вакансії, то надсилайте їх на пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


До уваги випускників і студентів Університету імені Альфреда Нобеля!

Центр Кар’єри Університету пропонує:

20 січня 2022 vakansii

М'ясній фабриці «Фаворит плюс» (ТМ Добров, М'ясна лавка, Ситний ряд) на постійну роботу з оформленням потрібен асистент спеціаліста з методів розширення ринків збуту.

Вимоги:

- Навички роботи у таких комп'ютерних програмах: MS Office (Excel, World, Power Point, Outlook), PhotoShop, Illustrator.

Умови:

З Пн по Пт з 9.00 до 18.00 (з 13.00 до 14.00 – обідня перерва).

Від цирку та залізничного вокзалу доставлення транспортом підприємства.

Обов'язки:

- Взаємодія з рекламними агенціями зі створення пакування та рекламних матеріалів;

- Підготовка аналітичних розрахунків (динаміка продажу продукції тощо);

- Підготовка інформації для розміщення на сайті підприємства (статті, інформація про продукцію);

- Ведення необхідного документообігу;

- Організація та проведення тендерів.

Підприємство розташоване: вул. Сухомлинського, 76, смт Слобожанське.

050 342 34 69 Інна Володимирівна

17 січня 2022 vakansii

У зв'язку із розширенням штату ПАТ «БАНК ВОСТОК» оголошує конкурс на вакантну посаду до відділу управлінської звітності в м. Дніпро.

Від Вас ми очікуємо:

  • Вища/незакінчена економічна чи математична освіта.
  • Досвід роботи – бажаний, однак розглянемо кандидатів і без такого досвіду.
  • Впевнений користувач MS Office.
  • Бажані навички програмування (SQL, VB, таке інше).
  • Аналітичне мислення.
  • Швидке навчання, кмітливість, відповідальність, уважність.

Чим Ви будете займатися:

  • Формування аналітичної, управлінської, фінансової звітності.
  • Робота з великими обсягами даних.
  • Написання технічних завдань на розробку звітів.

У нас Ви отримаєте:

  • Комфортні умови праці в центрі міста Дніпро.
  • Робота у стабільному Банку першої двадцятки банків України.
  • Робота згідно КЗпП України (офіційне працевлаштування, відпустки, лікарняні).
  • Конкурентна заробітна плата + премія + медичне страхування.
  • Участь у заходах та соціальних ініціативах Банку.

Звертатись за телефоном +380504530470

або на e-mail Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

з темою «Вакансія управління фінансового аналізу».

29 грудня 2021 vakansii

ВАКАНСІЯ: Бухгалтер

Компанія ВІСК веде діяльність на міжнародному ринку з 2012 року. Компанія спеціалізується на створенні софтверних рішень для міжнародного бізнесу та телекомунікаційних компаній.

Наша команда складається з людей з різним досвідом, культурами та мовами.

Ми шукаємо бухгалтера для довгострокового співробітництва у Дніпрі. Лише офіс.

Ви наш кандидат, якщо:

  • маєте освіту за спеціалізацією бухгалтерський облік, економіка підприємства, фінанси або закінчили курси підвищення кваліфікації
  • знаєте податкове, бухгалтерське законодавство;
  • знаєте порядок оформлення первинної документації;
  • вільно володієте програмами: MS Office, Word, Excel, Outlook, 1C;
  • знаєте англійську мову на середньому рівні (бажано)

Обов'язки:

  • Прийом, контроль та обробка первинної документації від контрагентів
  • Робота з документацією підприємства, наказами, договорами, оформлення довіреностей, облік ОС
  • Робота із системою Клієнт-Банк, 1С
  • Ведення обліку робочого часу та прорахунок заробітної плати
  • Підтримка життєдіяльності офісу (закупівля канцелярії, прод. та госп. товарів)
  • Прийом/надсилання кореспонденції, взаємодія з кур'єрськими службами

 Ми пропонуємо:

  • графік роботи з пн-пт, з 09:00 до 18:00
  • конкурентоспроможну зарплату
  • зручне робоче місце
  • корпоративні курси англійської мови
  • оплачуваний лікарняний та відпустку

Надсилайте ваше резюме.

Email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Телеграм: @visk_d

 

7 грудня 2021 vakansii

QA Madness – це литовська IT-компанія, що займається мануальним та автоматизованим тестуванням сайтів, мобільних і вебдодатків, а також бізнес-аналізом, аудитом і консалтингом у сфері QA. Ми працюємо на ринку з 2008 року і до цього часу протестували більш ніж 4000 проєктів у різних країнах.

QA Madness працює з проєктами із різних галузей (серед яких логістика, електронна комерція, охорона здоров’я, освіта, маркетинг та інші). Компанія має офіси у п’яти містах України – Черкасах, Одесі, Харкові, Дніпрі та Києві.

Зараз у команді QA Madness – понад 100 осіб. Ми дуже уважно підходимо до вибору співробітників. Для нас важлива не кількість відпрацьованих годин, а також і спільні цінності: зокрема, відповідальність, бажання розвиватися і створювати клієнтоорієнтований сервіс. У нас працюють розробники, аналітики, маркетологи, сейлзи, HR та тестувальники. Тож, якщо у тебе є базові теоретичні та практичні навички у сфері тестування - ми будемо раді запросити тебе на співбесіду на позицію Junior QA. Прагнеш спілкування з людьми та допомагати іншим у пошуках кар’єрного шляху? Тоді спробуй себе на позиції Junior Recruiter або Talent Sourcer.

Нам подобається працювати з компаніями із різних куточків світу. Ми всі дуже різні, але користуємося однаковими (або дуже схожими) додатками й технологіями. У певному сенсі, допомагати створювати якісні цифрові продукти і сервіси – це можливість зробити світ трішки кращим. І це дійсно надихає.

Junior QA Engineer

QA Automation Engineer

24 листопада 2021 vakansii

Аналітик. м Дніпро

Вам надається чудова можливість побудувати свою кар'єру в сучасній компанії!

titanera.io

Освіта Вища (фінанси, математика, економетрика, маркетинг), бакалавр обов'язково готові розглядати студента 5 курсу магістратури або випускника магістратури.

Спеціальні знання, кваліфікація: Знання бухгалтерського обліку, уміння "читати" баланс, економетрика (уміння оцінювати економічні та інвестиційні параметри проєктів), підготовка презентацій.

Іноземні мови: Англійська – читання – переклад, уміння формулювати пошукові запити англійською мовою.

Знання пакет програм Microsoft (ppt, xls) чи аналогічні продукти Apple - обов'язково

Основні та завдання:

  • Збір та аналіз інформації,
  • Підготовка аналітичних документів,
  • Побудова фінансових моделей,
  • Аналіз ринків,
  • Участь у розробці бізнес-плану.

+380 66324 39 75 Viber, WhatsApp;

+380 67 512 87 89

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

23 листопада 2021 vakansii

Головним управлінням Національної поліції в Дніпропетровській області оголошено конкурс на службу в поліції для зайняття 28 вакантних посад середнього та молодшого складу поліції по територіальних підрозділах поліції Дніпропетровської області. Зокрема чекаємо претендентів на посади слідчих, дізнавачів, оперуповноважених кримінальної поліції, дільничних офіцерів поліції, інспекторів та поліцейських реагування патрульної поліції поліцейських поліції особливого призначення, конвойної служби та психологів.

Охочі узяти участь у конкурсі повинні відповідати загальним вимогам до кандидатів, а саме:

  • громадянство України;
  • вік від 18 років;
  • вільне володіння українською мовою відповідно до рівня, визначеного згідно із Законом України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» (для посад середнього складу поліції);
  • повна загальна середня освіта (для молодшого складу поліції), вища освіта (для середнього складу поліції) та вища юридична освіта для кандидатів на посади слідчих та дізнавачів;
  • відсутність офіцерського військового чи спеціального звання (для посад молодшого складу поліції);
  • вища психологічна освіта (для кандидатів на посади психологів).

Для участі у конкурсі необхідно заповнити онлайн-анкету та підготувати й особисто надати пакет необхідних документів, прийом яких здійснюватиметься за місцем розташування підрозділів поліції або за адресою: м. Дніпро, вул. Троїцька, 20а та триватиме у період з 19 листопада по 17 грудня 2021 року.

Добір кандидатів на вакантні посади ГУНП буде складатися з наступних етапів: тестування на знання законодавчої бази й на загальні здібності й навички, психологічне тестування особистісних характеристик, проходження кандидатами військово-лікарської комісії, перевірка рівня їх фізичної підготовленості, співбесіда з поліцейською комісією та проведення спеціальної перевірки.

У свою чергу держава гарантує поліцейським: стабільну заробітну плату (від 10 000 грн.), соціальне забезпечення згідно з діючим законодавством, отримання житла у лізинг, компенсацію за оренду житла, професійну підготовку за міжнародними стандартами, можливість підвищити освітній ступінь вищої освіти у закладах вищої освіти зі специфічними умовами навчання, які здійснюють підготовку поліцейських, перспективу кар’єрного росту.

Заповнити онлайн-анкету, детальніше ознайомитися з вимогами до кандидатів, умовами конкурсу, переліком документів, необхідних для участі у конкурсі, та оголошених вакансій можливо на вебсайті Національної поліції України за посиланням https://nabir.np.gov.ua.

За додатковою інформацією слід звертатися за телефонами +38 (050) 696-29-16, +38 (097) 203-76-29, (056) 756-55-23 або на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

СОВ УКЗ ГУНП в Дніпропетровській області

15 листопада 2021 vakansii

ПЕРЕКЛАДАЧ З НАПРЯМКУ МАРКЕТИНГУ І ПРОДАЖУ (англ. мова)

Переклади (з / на англійську мову):

  • письмовий переклад комерційної документації та презентацій;
  • письмовий переклад статей із ЗМІ;
  • підтримка підрозділів маркетингу, продажу, юридичного та фінансового відділів

у термінових та планових перекладах листування та презентацій іноземних партнерів;

  • вичитка, лексична та стилістична правка первинних перекладів документації

сторонніх перекладачів (залучаються у великих обсягах);

  • за потребою – усний послідовний переклад на зустрічах.

PR-МЕНЕДЖЕР ІЗ ЗНАННЯМ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Робота із закордонними та українськими ЗМІ:

  • створення та ведення бази журналістів;
  • написання/переведення/розсилання пресрелізів компанії;
  • підготовка та/або переклад відповідей на питання ЗМІ, аналітичних записок про

діяльність підприємства;

  • підготовка та координація публікації іміджевих статей про компанію та/або

генерального директора;

  • ведення комунікації з агентствами, супровід проєктів розвитку бренду

компанії на внутрішньому та міжнародних ринках, участь у брейнсторм-сесіях;

  • моніторинг українських та іноземних галузевих видань, виставок та конференцій.

Підготовка та вичитування презентацій про компанію для виступів, переговорів, ін.

комунікацій англ. мовою:

  • підготовка, затвердження з керівництвом та актуалізація ключових повідомлень та

загальних тез про бізнес та менеджмент Групи англійською мовою;

  • підготовка пітчинг-презентацій та матеріалів;
  • вичитування та коригування презентацій замовників (комерція, маркетинг,

керівництво) для зовнішніх комунікацій;

  • оформлення / коригування оформлення презентацій замовників у фірмовому

стилі.

Ведення англомовних сторінок компанії у соціальних мережах:

  • Twitter-акаунт генерального директора;
  • щоденний переклад постів компанії у Facebook англійською мовою.

Участь у проєктах Департаменту комунікацій та зв'язків із громадськістю:

  • копірайтинг статей та постів для внутрішніх каналів комунікації;
  • соціальні проєкти у регіонах присутності компанії;
  • реалізація стратегії кризових комунікацій під керівництвом Директора з питань

зв'язків із громадськістю;

  • підготовка бюджету департаменту та PR-плану компанії на рік;
  • розробка та замовлення корпоративних подарунків та сувенірів.

+380 66 324 39 75 Viber, WhatsApp;

+380 67 512 87 89

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

5 листопада 2021 vakansii

Project marketing manager, менеджер проєктів у освітній проєкт

Група компаній Level Up шукає маркетолога. Коротко про групу компаній Level Up: 

  • дев'ять років успішно працюємо у сфері IT-освіти дорослих та дітей;
  • зараз у нас чотири проєкти: Навчальний ІТ-центр Level Up, ІТ-школа СМАРТ, Центр конференцій Parle, спортивний комплекс Smart Sport.

Наші сайти:

https://levelup.ua/

https://uaitsmart.com/

https://parle.dp.ua/

https://www.facebook.com/Smart.Sport.Dnepr/

Наш ідеальний кандидат:

  • Вміє проєктувати рекламні вирви;
  • Має досвід роботи з онлайн та офлайн каналами просування;
  • Вміє якісно взаємодіяти з digital-фахівцями з реалізації маркетингових активностей 
  • Досконало володіє інструментами маркетингової аналітики

Основні завдання посади:

  • Ведення внутрішніх та зовнішніх проєктів (контроль якості, термінів, бюджетів та ризиків);
  • Організація роботи команди (вебмайстер, дизайнер, фотограф-відеограф, івент-менеджер);
  • Робота з підрядниками (таргет, SЕО, копірайтер, smm);
  • Планування маркетингових активностей онлайн та офлайн;
  • Аналітика: ринку, рекламних кампаній, продаж;
  • Участь у розробці та реалізації маркетингової стратегії

Ми шукаємо кандидата, який має досвід:

  • роботи з маркетингу від 2-х років;
  • роботи PM, team leader; 
  • створення та просування бренду, PR-матеріалів;
  • створення та супроводження рекламних кампаній у Google AdWords, Facebook, Instagram;
  • володіння інструментами комунікацій із клієнтами (серії листів, SMM);
  • розроблення та впровадження програм лояльності для клієнтів;
  • роботи з маркетинговою аналітикою;
  • роботи із підрядниками.

У вас також:

  • Вища освіта (економіка, маркетинг);
  • Високий рівень самостійного мислення, креативність та проактивність;
  • Відмінні навички вироблення пропозицій та їх впровадження у практику;
  • Високий рівень самомотивації, самоорганізації та системності;
  • Хороші комунікативні навички та навички координації та аналізу роботи інших;
  • Портфоліо з кейсами та опис вашої особистої участі у проєктах.

Які умови готові запропонувати?

  • Можливість відвідувати безкоштовно різні освітні івенти, а також виступати на них;
  • Знижка на навчання у нашому навчальному центрі до 50%;
  • Компенсація навчання на зовнішніх майданчиках;
  • Свій спортзал на поверсі;
  • Офіс у центрі міста;
  • П'ятиденка, з 9.00 до 18.00;
  • Оплачувана відпустка, лікарняні;
  • Спілкування з успішними людьми із різних сфер бізнесу і не тільки;
  • Глибоке занурення у світ IT ринку;
  • Офіційне оформлення;
  • У нас у компанії не курять.

Тел.: +380505403385

26 жовтня 2021 vakansii

Спеціаліст клієнтської підтримки

Наш онлайн-магазин цифрових продуктів проводить транзакції у більш ніж 100 валютах світу, локалізований кількома мовами. Ми обслуговуємо крос-платформні канали продажу B2B та B2C на всіх континентах. Створюємо під ключ комплексні системи програмного забезпечення для бізнесу та телекомунікаційних компаній.

У свою команду ми шукаємо співробітників (в офіс), які володіють англійською мовою на рівні В2, С1. На цю посаду розглядаємо випускників та студентів останніх курсів з можливістю працювати на full-time.

Для тих, хто шукає part-time or remote пропонуємо участь у стажуванні, детальна інформація за посиланням www.uni2biz.org

Вимоги:

  • Закінчена вища освіта або студенти останніх курсів;
  • Високий рівень самоорганізації;
  • Вміння знаходити рішення у складних ситуаціях;
  • Бажання допомагати людям;
  • Рівень володіння англійською не нижче Intermediate.

Буде плюсом: знання інших іноземних мов, таких як: іспанська, французька, німецька; досвід роботи у клієнтській підтримці або перекладачем.

Обов'язки:

  • Письмова підтримка клієнтів у чаті/ел. пошта;
  • Вести ділове листування з постачальниками компанії;
  • Брати активну участь в оптимізації сайту;
  • Ведення бази знань.

З нами ви отримаєте:

  • Цікаву та динамічну роботу в міжнародному проєкті;
  • Навчання інструментам та системам наших платформ;
  • Можливості для швидкого професійного та кар'єрного зростання;
  • Графік роботи пн-пт з 09:00 до 18:00;
  • Конкурентоспроможну оплату праці;
  • Оплачуваний лікарняний та відпустку.

Якщо наша пропозиція вас зацікавила, заповнюйте заявку на посилання:

https://forms.gle/7L5xbdkXyRs5WBTe9

Немає досвіду роботи? Приходьте на стажування:

www.uni2biz.org

Email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Тел.: 063 627 29 14

www.visk.dp.ua

22 жовтня 2021 vakansii

Стажування на маслоекстракційному заводі "ПОТОКИ"

На сьогодні наша компанія надає можливість студентам 5-го курсу пройти стажування з подальшим оформленням на робочі місця за фахом бухгалтерія та фінанси.

Студенти будуть закріплені за відділами, зможуть не тільки проявити свої навички та вміння, а й навчитися практичних знань.

Умови такі:

Робочий день 8:00-17 00 з понеділка по п'ятницю

Заробітна плата 10000 грн./міс.

Детальніше за тел.: 093-353-18-62 – Ульман Ксенія

Менеджер з підбору персоналу

МЕЗ "ПОТОКИ"

https://mez.com.ua

18 жовтня 2021 vakansii

Менеджер з логістики зі знанням англійської мови

Менеджер логіст

6 жовтня 2021 vakansii

Культурно-діловий центр «Менора» запрошує до своєї команди Адміністратора готелю.

Хто ми?

Ми –найбільший у світі єврейський культурно-діловий комплекс, який відповідає всім європейським стандартам сервісу та якості. Відкрився в Дніпрі у 2012 році й відтоді щодня вітає гостей з усього світу.

В культурно-діловому центрі працює два готелі: Menorah Hotel (4 зірки) та 7Days (2 зірки) на 95 номерів різних категорій. Готелі відрізняються ціновою політикою, але не якістю обслуговування, оскільки ми працюємо на вищому рівні з кожним гостем.

Що ми пропонуємо:

  • Рівень винагороди - вище середньоринкового.
  • Офіційне працевлаштування, оплачувану відпустку 24 дніта лікарняні.
  • Сучасне, просторе робоче місце в у самісінькому центрі, за адресою вул. Шолом-Алейхема, 4/26.
  • Стабільний графік роботи.
  • Для ініціативних - можливість кар'єрного розвитку, в тому числі в інших бізнес-напрямках компанії.

Що ми очікуємо від Вас:

  • Вміння читати, писати, говорити та розуміти англійськумову для спілкування з іноземними гостями, та солов'їну українську мову для кращих гостей з України.
  • Здатність ефективно працювати з внутрішніми клієнтами та зовнішніми гостями, що вимагає такту, терпіння та дипломатії.
  • Хороші навички роботи з комп'ютерними програмами.
  • Комунікабельність, відкритість, приємну зовнішність.
  • Досвід праці в будь-якому готелі буде перевагою.

Чим Ви будете займатися:

  • Опрацьовувати заявки на бронювання з різних джерел.
  • Реєструвати й здійснювати поселення гостей. Проводити оплати за проживання, виставляти рахунки, вести щоденну звітність.
  • Спілкуватися з гостями. Допомагати їм та сприяти у розв'язанні проблем, що пов’язані з перебуванням в готелі.
  • Створювати атмосферу комфорту і безпеки.
  • Співпрацювати з іншими службами готелю.

Залишилися питання? Телефонуйте за номером 067-562-12-12 (Viber, Telegram, WhatsApp).

Вже міркуєте, з чого б почали роботу? Надсилайте резюме!

Та насолоджуйтесь роботою, як ми :-)

21 вересня 2021 vakansii

- Фахівець по роботі з клієнтами. Вимоги: (бек - офіс з обов'язковим знанням англійської мови на рівні вище середнього (листування, переговори). Зп 13000-15000

- Фахівець по роботі з клієнтами. Вимоги: Англ. + Італійський; Іспанська; Польський. Зп 13000 - 15000

- Фахівець з івентів (м Нікополь). Від 8000 + 20% бонус

- Спеціаліст по підбору персоналу. Зп 9000 + 40% бонус

- Спеціаліст (Група з оплати праці). Зп 8000 - 10000

- Інженер з договірної роботи. Зп 9000 + бонус

Васіліса 097-379-48-38

Марія 096-806-80-82

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

www.interpipe.biz

14 вересня 2021 vakansii

ВАКАНСІЯ: SMM-менеджер

ВАКАНСІЯ: Помічник бухгалтера

ВАКАНСІЯ: Аналітик

25 серпня 2021 vakansii

ВАКАНСІЯ: SMM-менеджер

ВАКАНСІЯ: SEO-оптимізатор

ВАКАНСІЯ: Розробник PHP (back-end)

21 липня 2021 vakansii

Менеджер по роботі з клієнтами

15 000 – 22 000 грн

Space Deer, антишкола английского 

Привіт, ми АнтіШкола англійської мови Space Deer, і саме тобі ми пропонуємо роботу в самому крутому і амбітному колективі.

Зараз ми активно шукаємо у нашу команду менеджера по роботі з клієнтами.

Хто ця людина? Наш менеджер — обличчя компанії, бо саме його бачать наші студенти, які приходять до нас в перший раз.

Що робить менеджер по роботі з клієнтами:

  • Приймає й оброблює телефонні дзвінки, працює з базою студентів.
  • Визначає рівень володіння англійською мовою студента, підбирає потрібну групу за рівнем.
  • Допомагає з розв'язанням усіх питань студентам офісу.
  • Підтримує життєдіяльність офісу (замовлення канцелярії, госп.товарів).

Як ти зможеш визначати рівень володіння англійською мовою у клієнтів?

Якщо у тебе рівень не нижче Intermediate, то ти впораєшся, але з часом ми підтягнемо твою англійську мову до space-level, ти будеш займатися в АнтіШколі безкоштовно або заняття індивідуально з викладачем з 50% знижкою.

І якщо у тебе невеликий досвід у продажах, нічого страшного — ми тебе всьому навчимо, головне твоє бажання працювати в освітній сфері!

Щоб тобі легко було працювати, ми підготували невелике стажування, на якому тобі все розповімо і розкладемо все по поличках: ми розповімо про концепцію, методику, продаж і навчимо тебе працювати в CRM, якщо ти не вмієш.

Під час стажування ти знайдеш знання, за які багато платять на курсах з продажу і в цілому зрозумієш, як вчити англійську, щоб був результат, адже у нас свій відділ методики, який написав кожен урок з нуля.

А ще тебе чекає комфортний офіс у центрі міста, ноутбук, кава, чай, печиво, і будь-які матеріали для твого особистого зростання.

Як буде проходити твій робочий день:

Перше:

  • Ми не працюємо з холодними заявками, ти будеш дзвонити за новими заявками, які клієнти залишили самі на сайті. Кожен дзвінок — це лише перший етап, далі тобі потрібно буде призначити зустріч, на якій тобі потрібно буде визначити рівень володіння англійською мовою, провести презентацію АнтіШколи, дати корисний матеріал, відповісти на питання, що цікавлять.
  • У день ти будеш робити близько 40 — 60 дзвінків, щоб запросити на зустріч, уточнити рішення + у тебе може бути 3 — 7 зустрічей.

Друге:

  • Ти будеш підтримувати життєдіяльність офісу. Зустрічати всіх студентів, дізнаватися, як проходить їх навчання і допомагати в разі виникнення важких ситуацій. Приймати оплати за навчання, вести локальну документацію.

ТВОЯ ЗАРОБІТНА ПЛАТА

  • У тебе буде ставка +% від продажів.
  • Щоб заробити 20 000 грн., тобі потрібно буде закрити 60 угод на місяць.
  • Для порівняння, наш досвідчений менеджер закриває стільки за половину місяця і може закривати до 100 угод на місяць.
  • Чим більше ти закриваєш угод, тим більше твій % від продажів.

ГРАФІК

  • У кожному офісі працює 2 менеджери, графік умовно у 2 зміни: 9:00 — 18:00 і 11:30 — 20:30 * час перерву.
  • Твій графік може бути пн, ср, пт 11:30 — 20:30, вт, чт 9:00 — 18:00.
  • Субота через робоча з 10:00 до 17:00.
  • При необхідності можна мінятися з другим менеджером.

Якщо ти прочитав і розумієш, що це місце роботи для тебе, залишай своє резюме та супровідний лист з коротким описом чому хочеш працювати у нас. Якщо твоя кандидатура нас зацікавить — ми відповімо в протягом 48 годин і призначимо zoom зустріч.

Наш сайт

https://www.spacedeer.com.ua/

Наш YouTube канал

https://www.youtube.com/channel/UCQ7rNnORHGMBD_TVYzxAVZA

Резюме надсилати на e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Контактний телефон: (068) 008-36-55

4 червня 2021 vakansii

Велике виробниче поліграфічне підприємство запрошує на роботу менеджера ЗЕД у відділ постачань.

Вимоги до кандидатів:

- вища освіта

- знання англійської мови

- активність, ініціативність, самостійність.

- бажання навчатися та розвиватися

Основні обов'язки:

- своєчасне забезпечення виробництва матеріально - технічними ресурсами

- пошук потенційних постачальників

- укладання договорів

- супровід угоди

- контроль доставлення сировини

- відстеження руху матеріально - технічних ресурсів

Ми пропонуємо:

- роботу на Лівому березі (пр. Слобожанський)

- офіційне працевлаштування

- цікаву роботу в команді професіоналів

- гідну мотивацію

Контактна особа: Тетяна 067 563 00 35

Сайт компанії: lunapack.com.ua

Адреса: м. Дніпро, вул. Собінова, 1

e-mail: polishko@lunapack.com.Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

1 червня 2021 vakansii

Бухгалтер кухні й бару

Бухгалтер готелю

27 травня 2021 vakansii

Ми пропонуємо:

✅Графік з 9 до 18, вихідні сб-нд

✅Офіс в центрі м. Дніпро

✅50% знижки на вивчення англійської для співробітників

Що потрібно буде робити:

- перевіряти оплати й робити рознесення послуг по клієнтах;

- вести внутрішню звітність;

-працювати з договорами контрагентів.

Viber: 0668097109

Skype: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

19 травня 2021 vakansii

Вакансія бухгалтера

Компанія «Текман» працює на ринку України вже понад 16 років в наступних напрямках: продаж електроінструменту, металообробних і деревообробних верстатів, вантажної техніки, а також сервісне обслуговування вантажної техніки.

Загальна чисельність працівників підприємства становить більше 300 співробітників. Продаж продукції здійснюється по всій території України.

Філії компанії знаходяться в Дніпрі, Києві, Львові, Миколаєві, Харкові та Черкасах.

Запрошуємо до співпраці в нашу дружну команду Бухгалтера (ділянка з реалізації).

Ми пропонуємо:

  • роботу у великій компанії, що стабільно розвивається;
  • офіційне працевлаштування;
  • повну зайнятість, 5-ти денний робочий тиждень (9:00 — 18:00);
  • компенсаційний пакет;
  • виїзні тімбілдінги й заходи.

Побажання до кандидата:

  • Вища економічна освіта.
  • Досвід роботи на аналогічній посаді вiд 5-ти рокiв.
  • Впевнений користувач програм:1С, M.E.DOC, Excel.
  • Досвід роботи на торговельних підприємствах.
  • Знання бухгалтерського та податкового законодавства.

Обов’язки:

  • Реалізація товарів і послуг.
  • Аналіз розрахунків з покупцями і замовниками.
  • Виписка та реєстрація податкових накладних, коригувань покупцям.

Умови роботи:

  • Конкурентний рівень заробітної плати.
  • Можливість професійного росту.
  • Відвідування семінарів і конференцій за рахунок компанії.
  • Розташування офісу — центр міста.
  • Офіційне працевлаштування, оплата лікарняних та відпустки.
  • Дружний колектив, лояльне керівництво.

Надсилайте резюме на адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

18 травня 2021 vakansii

Campaign Manager

The Role:

We are looking for a Campaign Manager who will be responsible for managing advertising campaigns, monitoring and improving key advertising performance metrics (CTR, VR, Conversion Rate) based on real-time data. Also providing analytical reporting of advertising campaigns.

Key Skills & Experience:

  • Strong analytical skills
  • Excel knowledge (vlookup, summifs, pivot tables)
  • Experience in preparing analytical reports
  • Intermediate level of English
  • Highly organized, extremely detail-oriented
  • Ability to work both independently and within a team
  • Ability to work cross-functionally

Key Responsibilities:

  • Setting — up all ads within the internal systems
  • Monitoring live campaigns daily, and develop optimization recommendations to maximize performance and ensure delivery
  • Making data-driven decisions by tracking and reporting on quantitative and qualitative campaign metrics
  • Raising up technical issues, work with IT department
  • Working closely with the Account Managers from US

Bonus Qualifications (as a plus):

  • Experience in online video advertising space
  • Experience with different BI systems, database dashboard tools like Tableau/Kibana to build custom performance reports

Benefits:

  • Working in a team that inspires, and works with you to achieve industry changing goals.
  • Competitive compensation package
  • Hundreds of millions of people see your work and use our products worldwide
  • Possibility to work in a big and successful company
  • Long-term employment with 20 working days paid vacation and other social benefits
  • State of the art, cool, centrally located office with warm atmosphere, which creates really good working conditions
  • Training budget of $500 that you can use for your professional development

About LoopMe:

LoopMe was founded with the mission of closing the loop on brand advertising. Our full-stack tech platform harnesses mobile data, using a powerful combination of attribution, Artificial Intelligence and analytics to deliver outstanding campaign performance against brand outcomes — consideration, purchase intent, foot traffic and offline sales.

The company was founded by experienced mobile advertising executives Stephen Upstone (CEO) and Marco Van deBergh (CTO) in 2012. LoopMe has global offices in New York, London, Chicago, LA, Atlanta, Boston, Dallas, Detroit, San Francisco, Dnipro, Singapore, Beijing, Dubai and Johannesburg.

Please send your CV to:
Yulia Matsenko - Recruiter
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

You can find us on DOU:
https://jobs.dou.ua/companies/loopme/

Instagram: https://www.instagram.com/loopme_ukraine/?hl=en
Facebook: https://www.facebook.com/LoopMeUkraine

11 травня 2021 vakansii

Project Manager trainee

Привіт! Хочеш розпочати кар’єру в IT та долучитися до створення крутих продуктів? Тоді наше стажування на позицію Project Manager - саме те, що тобі потрібно.

Чому ми: Ти будеш навчатися керувати командою, реалізовувати проєкт з нуля, познайомишся з ризиками на проєктах. Навчаючись і працюючи з нами ти зможеш отримати експертизу в областях Real Estate, Banking, Healthcare, Farming, Logistics, Entertainment. І найважливіше, ми гарантуємо працевлаштування після завершення стажування.

Що тебе очікує: Ми пропонуємо тобі набути всіх необхідних навичок і знань необхідних для цієї позиції за 2 місяці навчання та застосувати їх на практиці під час випробувального періоду тривалістю 3 місяці. З першого дня стажування тобі допоможуть адаптуватися в компанії в якості повноцінного співробітника.

Яких знань ми очікуємо:

  • англійська не нижче Upper-Intermediate, тому що вже на випробувальному терміні ти будеш спілкуватися з клієнтами із західних країн;
  • базові технічні знання в IT: клієнт-серверна архітектура, HTTP протокол, API, mobile platforms, загальні знання про популярні мови програмування та їх фреймворки;
  • знання Agile practices Scrum, Kanban;
  • теоретичні знання SDLC;
  • гарні комунікаційні навички;
  • здатність швидко навчатися.

Буде круто, якщо у тебе вже є:

  • досвід роботи у суміжній спеціальності.
  • досвід роботи РМ в іншій сфері.
  • закінчені курси для РМ.

Цікаво? Давай знайомитися!

Надсилай нам своє резюме: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

26 квітня 2021 vakansii

WOW! ОЦЕ ТАК НОВИНА! ВІДКРИТТЯ нового концептуального магазину в ТРЦ «НАША ПРАВДА»!

ТМ MEGASPORT — національна мережа мультибрендових магазинів з продажу спортивного одягу та взуття провідних світових виробників NIKE, PUMA, NEWBALANCE та ін. запрошує в команду Продавців-консультантів, Адміністраторів, Касирів.

Сьогодні MEGASPORT — це:

  • 29 років історії успіху та визнання
  • 48 мультибрендових магазинів + інтернет-магазин
  • понад 20 світових брендів
  • розміщення в кращих ТРЦ міста
  • успішна команда серед 1000 професіоналів
  • відточені досвідом стандарти роботи
  • Українська народна премія! Мережа магазинів № 1 у 2017, 2018, 2019 рр.

Вже на старті кар'єри ти отримаєш:

  • формат friendly у роботі твоєї команди
  • якісну систему навчання для особистого і професійного розвитку
  • гарантуємо рівні можливості для стрімкого кар'єрного росту
  • оплачуваний випробувальний термін, відпустка, лікарняний
  • конкурентна винагорода, індивідуальна бонусна система
  • сезонні премії за колекцію
  • корпоративна знижка-30%
  • офіційне працевлаштування з першого робочого дня

Натомість ми чекаємо від тебе:

  • надання якісного консультування та сервісу відвідувачам магазину
  • аналізу та виконання плану продажів
  • реалізації стандартів мерчендайзингу в торговому залі
  • підтримання порядку
  • активну участь у супутніх процесах магазину
  • підтримання іміджу MEGASPORT

Якщо Ви наполегливі, ініціативні та вам вже є 18 років — ловіть можливість реалізувати себе в національній мережі мультибрендованих магазинів MEGASPORT.

Корисні посилання для знайомства з нами:

Наш сайт

Ми у ФБ

Ми в Inst

21 квітня 2021 vakansii

EnglishDom- міжнародна онлайн-школа англійської мови, одна з лідерів на території Східної Європи. Нам вже понад 10 років. Наш сайт: https://www.englishdom.com/. Робота в EnglishDom: https://www.englishdom.com/job/.

Вакансія: менеджер з фінансової роботи.

Обов'язки:

  • Аналіз звернень в службу підтримки з фінансовими / технічними питаннями
  • Процедура розгляду заяв на платформах - вебсайт, Android, Mac і iOS
  • Виконання покрівельних завдань в Google таблицях (формули, зведені таблиці)
  • Взаємодія з підрозділами компанії
  • Формування і надання внутрішньої звітності за напрямком.

Ми пропонуємо:

  • Місцезнаходження м Дніпро, вулиця Святослава Хороброго, 12
  • Графік: пн-пт 9: 00-18: 00
  • 50% - знижка на навчання англійської
  • 50% - оплата професійного навчання, мітапов, семінарів і тренінгів;
  • Можливість професійного розвитку
  • Цікаві завдання і можливість прокачати скіли
  • Крута команда фахівців, орієнтована на результат
  • Офіційне оформлення, оплачувані відпустку та лікарняний.

Контакти для зв'язку: Ткаченко Дар'я +380994608291 Telegram, Viber.

9 квітня 2021

В редакції газети "Все про бухгалтерський облік" відкрито вакансію для студентів - коректор.

vakansii

26 лютого 2021 vakansii

ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ« М'ЯСНА ВЕСНА» запрошує у свою команду співробітника, який готовий розвиватися в напрямку бухгалтерського обліку.

У нас відкрита вакансія бухгалтера на ділянку реалізації.

Чому ми готові розглянути без досвіду роботи?

Ми вважаємо, що молодий фахівець - наш фахівець.

Ми готові ростити й ділитися досвідом, а також навчити всього, що знаємо самі.

Ти наш кандидат якщо:

- розумієш, а скоріше навіть знаєш хоча і не на високому рівні, основи бухгалтерського обліку;

- хочеш особистого і професійного розвитку;

- готовий працювати під чуйним керівництвом професіонала;

- хочеш побачити результат.

Гарантуємо:

- професійний розвиток та навчання;

- офіційне оформлення в «БІЛУ», я б навіть сказала так, в «БІЛОСНІЖНУ»;

- дуже гідний рівень заробітної плати, який вище за ринкову для кандидатів без досвіду роботи.

Локація: м. Дніпро, вул. Ламана, 19.

Що доведеться робити?

- забезпечити повне відображення інформації, що міститься в первинних документах з обліку реалізації продукції, на рахунках бухгалтерського обліку;

- вести облік реалізації продукції в повному обсязі

- робота з первинними документами;

- підготовка проміжних розрахунків для обліку реалізації продукції;

- брати участь у проведенні інвентаризації товарної продукції в фірмових магазинах.

Зацікавили?

Надсилай резюме або коротке есе про себе на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. і я зв'яжуся з тобою для обговорення всіх деталей і призначення очної зустрічі з керівником.

Виникли питання?

Мій контактний телефон 073-260-95-01, Ірина.

Про нас http://mvesna.com.ua/

Буду рада знайомству та зустрічі!

26 лютого 2021 vakansii

Компанія "АПК-ИНВЕСТ" – провідне агропромислове підприємство на ринку України, національний лідер промислового виробництва охолодженої свинини, власник товарного бренду "М'ясна весна" і фірмовій роздрібній мережі, запрошує у свою команду економіста!

Успішний кандидат на цю позицію відповідатиме наступним вимогам:

  • Кандидат з повною вищою освітою, або бакалавр (економіка підприємства / облік і аудит / фінанси / банківська справа / економічна кібернетика та ін.);
  • Готовність отримувати нові знання, уміння працювати з великими обсягами інформації, грамотність і скрупульозність при складанні і аналізі документів.

Вашими функціональними обов'язками будуть:

  • Готувати й складати договори страхування;
  • Контролювати оплати страхових платежів;
  • Планувати витрати по страхуванню;
  • Комунікація зі співробітниками інших підрозділів із питань страхування;
  • Працювати з проєктами кредитних і лізингових договорів;
  • Працювати з фінансовою звітністю.

Ми пропонуємо:

  • Прозора заробітна плата;
  • Графік: 5/2 (9: 00 - 18: 00);
  • Офіс в центрі міста;
  • Соціальні гарантії згідно КЗоТ;
  • Самі шумні й веселі корпоративні заходи, тимбілдинг;
  • Почуття упевненості в завтрашньому дні й гордості за свою Компанію.

За детальною інформацією звертайтесь за номером: т. 073-312-58-56 (Юлія – менеджер з персоналу)

Або на пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

25 лютого 2021 vakansii

Запрошуємо на роботу фахівця контакт-центру (вхідні дзвінки) в ConcordBank

Кого ми шукаємо:

  • Досвід роботи в колл-центрі від 6 місяців (бажано, але якщо ти крутий, то розглянемо твоє резюме, навіть якщо ти не маєш д/р);
  • Вміння працювати в мультизадачному режимі (буде багато дзвінків та спілкування, особливо вдень);
  • Вільна українська та російська мови;
  • Бажання вчитися. Необхідно буде вивчити продукти банку та навчитися працювати з програмними комплексами.

Що треба робити:

  • Розв'язувати питання клієнтів з першого звернення.
  • Спілкуватись з клієнтами в месенджерах і за телефоном;
  • Швидко та якісно надавати консультації клієнтам: фіксувати важливі коментарі, перевіряти інформацію та знаходити відповіді на питання.

Умови, які ми забезпечуємо:

· Навчання всім програмним комплексам за рахунок банку;

· З/п 13 000 грн (залежно від виконання KPI)

  • Змінний графік роботи:

2 денні зміни (09:00-21:00); /2 вихідні;/2 нічні зміни через (21:00-09:00) (вони обов'язкові ! ) / 2 вихідні.

  • Комфортабельний офіс в центрі міста: вул. Старокозацька, 37
  • Офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня;
  • Соціальні гарантії згідно з чинним законодавством, медичне страхування;

Відправляйте резюме Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., або телефонуйте за номером 050-541-16-41

Можливо ми чекаємо саме на Вас!

19 лютого 2021 vakansii

Компанія Together Networks шукає Фахівці на позицію International auditor.

Together Networks - всесвітньо відома соціальна онлайн-платформа, яка входить в топ 3 найпопулярніших компаній у своїй вертикалі й оперує в більш ніж 50 країнах, обслуговуючи понад 110 мільйонів користувачів.

Необхідні навички:

  • від 1 року досвіду професійного аудиту / бухгалтерського обліку (досвід роботи в аудиторській компанії - буде плюсом);
  • досвід роботи в супроводі компаній нерезидентів, здача звітів (VAT, Corporate tax);
  • супровід зовнішнього аудиту компаній (буде плюсом);
  • знання та успішна практика звітності по МСФО (буде плюсом);
  • рівень англійської мови Upper Intermediate;
  • багатозадачність, активність.

Ключові завдання вакансії:

  • підготовка фінансової звітності для зовнішнього аудиту;
  • участь в здачі квартальних ПДВ звітів і річних звітів компаній нерезидентів;
  • супровід щорічного аудиту;
  • ділове листування із зовнішніми аудиторами;
  • управління фінансовими потоками;
  • підготовка документації на запити банків.

Компанія готова запропонувати:

  • компенсацію 50% від вартості курсів іноземної мови та занять спортом;
  • корпоративну медичну страховку (компанія компенсує 50% вартості);
  • оплачувана відпустка і лікарняний;
  • корпоративні заходи й тімбілдинги;
  • можливість відвідування конференцій і тренінгів за рахунок компанії.
27 січня 2021 vakansii

Міжнародна IT компанія Yellow Stone запрошує тебе до співпраці якщо ти володієш однією з таких мов як – англійська, німецька, французька, італійська або іспанська.

Ми шукаємо фахівця, який допоможе зробити сервіси компанії більш ефективними й зручними, надаючи підтримку користувачам.

Якщо ти знаєш одну з перелічених мов на рівні Upper Intermediate, активний і відповідальний, у тебе є всі шанси отримати роботу в продуктовій IT компанії!

 Мета компанії - створювати кращі умови для модернізації та розвитку ігрових продуктів будь-якого ступеня складності згідно з потребами клієнта. Що ми від тебе чекаємо: · Знання іноземної мови на рівні B2 і вище (володіння технічної мови не обов’язково);· відповідальне ставлення до роботи;· вміння працювати в режимі багатозадачності;· досвід у продажах буде також плюсом. Решті навчать досвідчені наставники, ти отримаєш необхідні навички та знання для комфортного початку роботи. Компанія пропонує: · гнучкий графік роботи;· можливість добре заробляти, стабільний дохід з прив'язкою до курсу USD;· активна практика усної та письмової іноземної мови при спілкуванні з іноземними користувачами;· роботу в сучасній IT компанії, яка зацікавлена в зростанні й розвитку своєї команди;· зручне розташування офісу;· обіди, оплачувані компанією, кава і чай, солодощі та фрукти;· компенсація 50% витрат на відвідування курсів будь-якої іноземної мови та спортзалу;· яскраве корпоративне життя, незабутні свята;· комфортні умови праці: затишний офіс, обладнане робоче місце;· зона відпочинку, настільний теніс, настільний футбол, спортивний куточок. Швидше відправляй своє резюме та починай свій шлях у сучасній компанії!

Telegram: @jul0404

Skype: cid.72aba0cbfea1dd54

Telegram: @Anna951

Skype: .cid.7cbabaa21badee0a

11 січня 2021 vakansii

Мы компания, которая напрямую работает с Американским бизнесом!

Мы обслуживаем: - транспортные компании разного формата - IT компании - сферы обслуживания международного формата

У нас прямые контракты!

Но, фишка в том, что мы находимся в Днепре и работа эта из офиса!

Мы сейчас находимся в поиске молодых специалистов с отличным знанием английского языка!

Это отличный шанс для молодых людей набраться опыта в международной компании, при этом комфортно совмещать любую форму обучения с работой - так как мы работаем с Америкой по их часовому поясу - время в основном вечернее и ночное + отличная языковая практика!! 

https://sprovide.pro/

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

11 січня 2021 vakansii

Початок кар'єри для тих, хто хоче діяти вже зараз!

АТ «АКБ «КОНКОРД» запрошує студентів останніх курсів з факультету «прикладної математики» та кафедри «економічної кібернетики» на відкриту вакансію - Фахівець з бізнес- процесів

На Вас чекають наступні посадові обов`язки:

  • Розробка нових та оптимізація існуючих процесів у банках;
  • Розробка технічних завдань за автоматизацією бізнес-процесів;
  • Розробка методичних матеріалів та методологічне забезпечення опису бізнес-процесів банку.

Критерії оцінки:

  • Відповідність розроблених бізнес-процесів вимогам;
  • Якість та швидкість моделювання бізнес-процесів.

Наші побажання до Кандидатів:

Розуміння бізнес-процесів, написання інструкцій.

Аналітичні здібності, висока старанність, ініціативність;
високі комунікативні здібності та працездатність; бажання рости і розвиватися

Умови, які ми забезпечуємо:

  • Офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня;
  • Соціальні гарантії згідно чинного законодавства, медичне страхування;
  • Корпоративне навчання за рахунок банку;
  • Підтримка цікавих ідей та ініціатив розвитку, повага до вашої роботи, допомога колег по всім питанням;

Банк Конкорд — приєднайся в команду, підключись до всесвіту!

https://concord.ua/

https://www.facebook.com/concord.ua/

https://www.instagram.com/concordbank

11 січня 2021 vakansii

Наша онлайн-платформа OLTP (Online Transactional Processing platform) www.cysend.com продает более 20 000 цифровых продуктов онлайн и магазинам во всем мире. Ежедневно транзакции проводятся в более, чем 100 различных валют. Это сложная и быстро развивающаяся среда. Мы не работаем на подряде и не занимаемся аутсорсингом. Мы разрабатываем и поддерживаем собственное программное обеспечение. Наша команда говорит на 11 языках.

Мы ищем переводчика на немецкий язык в Днепре на постоянную работу.

Мы не ищем удаленных сотрудников или агентства по переводу.

Обязанности:

  • переводы с/на немецкий язык;
  • ведение корреспонденции и другие.

Требования к навыкам, образованию и опыту:

  • высшее образование в сфере филологии, журналистики или маркетинга
  • высокий уровень самоорганизации, способность оптимизировать свою работу и самостоятельно находить решения задач
  • навык эффективного поиска и систематизации информации
  • немецкий язык (родной или продвинутый уровень)
  • английский язык (средний уровень)
  • русский язык (грамотная письменная и устная речь)
  • опыт работы переводчиком, копирайтером, или агентом клиентской поддержки, или в продажах с использованием немецкого языка

С нами вы получите:

  • постоянную работу без переключения на 100 других проектов;
  • долгосрочные перспективы;
  • участие в уникальном проекте, не имеющем аналогов в мире;
  • конкурентоспособную зарплату;
  • оплачиваемые больничные и отпуск;
  • удобное рабочее место;
  • сплоченный коллектив единомышленников;
  • постоянный профессиональный и личностный рост;
  • корпоративные курсы.

Если вы соответствуете всем вышеизложенным требованиям и заинтересованы в работе в динамично развивающейся компании, заполняйте анкету по ссылке.

school and education

Гаряча лінія

0-800-75-51-57