Воркшоп з Маркетингового менеджменту


В рамках курсу «Маркетинговий менеджмент» для магістрів спеціальності «Маркетинг» відбувся воркшоп за участю Олександра Вертегела, директора компанії «Біотон» – вітчизняного виробника косметичної продукції. У заході також взяли участь студенти 1-4 курсів.

im1

Олександр Вертегел розповів про тренди в маркетингу і сучасні тенденції ринку косметичних засобів України, особливості формування асортименту і ціноутворення на косметичну продукцію економ сегменту, про маркетингові інструменти впливу на поведінку споживачів.

Студенти взяли активну участь в дискусії, обговорили особливості трейд маркетингу, зокрема, стимулювання збуту і роботу з дилерами, а також функції та завдання маркетолога в компанії.

Кафедра міжнародного маркетингу щиро вдячна Олександру Вертегелу за внесок в практичну складову маркетингового освіти студентів. З нетерпінням чекаємо наступної зустрічі!

Воркшоп з Маркетингового менеджменту



1/0