Засідання клубу Маркетолог: «Впровадження на ринок нових торгових марок»


tm0На черговому засіданні клубу Маркетолог відбулася зустріч здобувачів  спеціальності «Маркетинг» зі Світланою Фроловою, консультантом з маркетингу ринку FMCG (Товари повсякденного вжитку (англ. Fast Moving Consumer Goods), яка має досвід роботи в маркетингу майже 20 років, з них – 13 років на посаді директора з маркетингу.

5tm

4tm

3tm

1tm

2tm

Світлана поділилась декількома кейсами з власного досвіду стосовно впровадження на ринок нових торгових марок, підходів до їх ціноутворення та розподілу, окреслила ключові відмінності в роботі маркетолога та рекламіста, акцентувала увагу студентів на важливості розуміння використання маркетингових інструментів в діяльності підприємства та дієвих методів оцінювання їх ефективності.

Студенти отримали цінні рекомендації з питань, як розпочати власну кар’єру, як побудувати особистий бренд і вдало позиціонувати себе як на українському, так і на зарубіжному ринку.

Засідання клубу Маркетолог: «Впровадження на ринок нових торгових марок»



1/0