Університету імені Альфреда Нобеля

Гаряча лінія

067-626-25-52

КУЛЬТУРА ЯКОСТІ ОСВІТИ

У фокусі уваги Комітету з якості академічних стандартів освітні програми усіх рівнів вищої освіти

16 листопада 2020 року Комітет з якості академічних стандартів провів своє чергове засідання в онлайн форматі.

Були розглянуті освітні програми кафедри інноваційного менеджменту та фінансової аналітики на відповідність критеріям оцінювання якості Положення про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти.

Освітні програми кафедри інноваційного менеджменту та фінансової аналітики реалізуються на різних рівнях вищої освіти.

За спеціальністю 073 «Менеджмент» на трьох рівнях вищої освіти: бакалаврському рівні – ОП «Менеджмент бізнес-організацій», ОП «HR-менеджмент та коучинг», ОП «Менеджмент»; магістерському рівні – ОП «Менеджмент»; на рівні PhD – ОП «Менеджмент».

За спеціальністю 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» на двох рівнях вищої освіти: бакалаврському рівні – ОП «Інноваційні фінанси: цифрові технології», ОП «Фінанси, банківська справа та страхування»; магістерському рівні – ОП «Фінансовий менеджмент».

За спеціальністю 071 «Облік і оподаткування» на двох рівнях вищої освіти: бакалаврському рівні – ОП «Облік і оподаткування», магістерському рівні – ОП «Облік і оподаткування».

Усі спеціальності мають сертифікат про міжнародну акредитацію програм ZEvA.

Практична підготовка здобувачів забезпечена системою практик, а також використанням активних методів навчання. Формування Soft skills здобувачів забезпечено як основними, так і вибірковими дисциплінами, а також виступами та обговоренням на конференціях, участю у програмах Nobel TV, спілкуванням у соцмережах, участю у конкурсах, групових завданнях, самостійній підготовці здобувачами засідань наукового клубу, тренінгами з командоутворення для здобувачів, які навчаються на першому курсі.

Про час розгляду освітніх програм кафедри міжнародного маркетингу на відповідність критеріям оцінювання якості відзначено, що усі освітні програми пройшли міжнародну акредитацію в агентстві ZEvA, а також беруть участь в акредитації AACSB.

Цілі освітніх програм сформульовані відповідно до стандартів та відповідають місії й Стратегії Університету імені Альфреда Нобеля. Формулювання цілей демонструє специфіку програм та їх спрямування на вміння розв’язувати складні завдання маркетингової діяльності.

Освітні програми спрямовані на надання ефективної, якісної, сучасної освіти відповідно до європейських стандартів освіти, шляхом формування загальних і професійних (фахових) компетентностей маркетолога з урахуванням вимог ринку праці, з впровадженням інновацій в освіті.

До розробки та освітніх компонентів програм активно залучалися стейкхолдери (роботодавці, випускники та здобувачі). Проєкти ОП були розміщені на сайті Університету та обговорювались на засіданні групи змісту і якості освіти. Отримані побажання, рекомендації та зауваження були враховані при доопрацюванні проєкту.

Компетентності та результати навчання, включені до ОП, повністю відповідають стандартам. Крім того, додано кілька додаткових результатів, які відображають специфіку програми та особливості її цілей.

Формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів забезпечується можливістю вибору між блоками вибіркових дисциплін для двох професійних спрямувань «Маркетинг» та «Маркетинг: Реклама та бізнес-комунікації». Крім того, здобувачі 1-3 курсів обирають загальноуніверситетські вибіркові дисципліни, що пропонують кафедри Університету.

school and education

Гаряча лінія

067-626-25-52