Університет імені Альфреда Нобеля, за підтримки маркетингової спільноти м. Дніпра, запрошує учнів 8-11 класів середніх загальноосвітніх навчальних закладів взяти участь у Творчому професійно-орієнтованому конкурсі «МОЯ ПРОФЕСІЯ – МАРКЕТОЛОГ 21 СТОЛІТТЯ» (далі – Конкурс).
Конкурс проводиться в рамках проєкту Університету імені Альфреда Нобеля, спрямованого на підтримку здібної молоді шляхом мотивування до творчої та науково-дослідної діяльності.
Метою Конкурсу є активізація творчої діяльності учнівської молоді, спрямованої на підвищення обізнаності щодо вибору майбутньої професії, створення позитивного іміджу та широкої популяризації професії маркетолога, навчального закладу тощо.
Інформаційну і партнерську підтримку Конкурсу здійснюють:
- Рекламне агентство (Faberge Partners);
- Громадська організація «Організація маркетологів України»
- Телерадіокомпания ТРК «Співдружність», Телевізійний канал Nobel.TV.
- Департамент маркетингу Університету імені Альфреда Нобеля.
УМОВИ УЧАСТІ В КОНКУРСІ
Конкурс проводиться в наступних номінаціях:
а) Слайд-презентація (конкурсна робота складається зі слайд-презентації на тему «Моя професія – маркетолог 21 століття» і есе).
б) Відеоролик (конкурсна робота складається з відеоролика на тему «Моя професія – маркетолог 21 століття» і есе).
Вимоги до оформлення і подачі робіт
- На конкурс подаються самостійно підготовлені роботи (індивідуальні та колективні, не більше 2-х авторів).
- До слайд-презентації або ролика додається есе (короткий твір), в якому слід розкрити зміст і значення одного з сучасних видів маркетингу (орієнтовна тематика есе наведена нижче).
- Вимоги до змісту слайд-презентації або відеоролика: робота повинна містити коротку, але змістовну відповідь на перспективні питання, пов'язані з вибором професії, та побудовою кар'єри:
- Дати загальне визначення маркетингу, які види маркетингу ти знаєш.
- Чим займається маркетолог. Основна сфера діяльності, основні завдання, які функції (яку роботу) виконує, по яких напрямках (на яких посадах) працює.
- Якими якостями повинен володіти маркетолог.
- Переваги та недоліки професії.
- Чому ти цікавишся, або вже хочеш обрати саме цю спеціальність
- Які у тебе професійні плани на майбутнє
- Як ти бачиш майбутнє маркетингу, в т.ч. його діджитал (цифрового) маркетингу, інтернет маркетингу.
Вимоги до змісту есе: оберіть один з видів маркетингу зі списку, розташованого у додатку (нижче), ознайомтеся з відповідною літературою, інтернет-джерелами, розкрийте його зміст та відповідні маркетингові інструменти, визначте проблеми, наведіть приклади. Наведіть свою точку зору про значення для маркетингової діяльності підприємства, розгляньте можливості розвитку, використання в Україні. Складіть список з 2-4 використаних джерел, зробіть посилання на джерела в тексті есе (у квадратних дужках, див. приклад оформлення нижче). При написанні есе слід надати індивідуальну назву, яка б відбивала проблеми саме вашого есе.
- Технічні вимоги:
- Слайд-презентація обсягом 12-15 слайдів надається в одному з форматів:ppt, pptx, pdf.
- Відеоролик надається в форматі MP4 (інше за узгодженням з організаторами Конкурсу). Тривалість ролику (хронометраж): до 2 хв.
- Есе: Обсяг 1 стор. А4, шрифт 12, Times New Roman, абзацний відступ 1 см. Міжрядковий інтервал 1. Береги 2 см з усіх сторін. Абзацний відступ 1 см. Зразок оформлення заголовку есе і списку використаних джерел подано нижче.
Кожна робота повинна включати інформацію (окремий слайд або титри відеоролика): ПІБ автора, навчальний заклад.
- До конкурсної роботи слід додати анкету-заявку (подана нижче).
- Коли подавати: конкурсні роботи подаються до 20 березня 2021 року.
- Як подавати: конкурсні роботи й анкети-заявки подавати через Google classroom, код курсу 3spix67 (для реєстрації необхідно мати акаунт Google, зареєструватися в класі необхідно під своїм прізвищем та ім’ям), завантажити в особистий профіль через опцію Завдання – Конкурсні завдання. Також через цей гугл клас буде доводитись до учасників конкурсу поточна необхідна інформація і результати Конкурсу.
- В порядку виключення (якщо з реєстрацією в гугл класі виникнуть непереборні технічні проблеми), роботи за узгодженням з організаторами можна висилати на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. з темою електронного листа: Конкурс Моя професія маркетолог, прізвище автора(ів).
- У випадку великого формату файлу припустимо використовувати файлообмінник або інший ресурс, посилання викласти в гугл клас (в порядку виключення надіслати на вказаний e-mail).
- Результати Конкурсу будуть викладені в гугл класі;
- Переможці Конкурсу будуть визначені Журі в кожній номінації. Учасники Конкурсу отримають дипломи й заохочувальні призи від Університету і Партнерів, а також можливість пріоритетного вступу на спеціальність Маркетинг (професійні спрямування Маркетинг, Реклама і бізнес-комунікації) Університету імені Альфреда Нобеля у 2021 році та в наступні роки.
- Автори конкурсних робіт будуть рекомендовані до вступу до Університету імені Альфреда Нобеля на спеціальність Маркетинг (професійні спрямування Маркетинг, Реклама і бізнес-комунікації) у 2021 році та в наступні роки.
- Переможці конкурсу будуть запрошені до участі в XII Міжнародній науково-практичній студентській конференції «Маркетингове управління конкурентоспроможністю в умовах глобальних викликів», яка відбудеться в форматі онлайн 26 березня 2021 р. Запрошення будуть розіслані електронною поштою на адреси, вказані в анкетах-заявках. Кращі есе будуть опубліковані в збірнику матеріалів конференції, а їх авторам буде запропоновано виступити на конференції з короткою доповіддю-презентацією за змістом есе.
Орієнтовна тематика есе (сучасні види маркетингу)
Увага! При написанні есе слід надати індивідуальну назву, яка б відбивала проблеми саме вашого есе
- Партизанський маркетинг
- Вірусний маркетинг
- Цифровий (Діджитал) маркетинг
- Маркетинг впливу (інфлюенс-маркетинг)
- Нейромаркетинг
- Сенсорний маркетинг (аромамаркетинг)
- Маркетинг подій, або івент-маркетинг.
- Трейд маркетинг, або торговий маркетинг
- CRM маркетинг
- Латеральний маркетинг
- Контент-маркетинг
- Крос маркетинг, або партнерський маркетинг
- Територіальний маркетинг
- Маркетинг особистості: формування особистого бренду
- Екологічний маркетинг
- Внутрішній маркетинг компанії (маркетинг персоналу)
- Інтернет маркетинг
- SMM маркетинг
- Нативна реклама
- Інший вид маркетингу на вибір автора
ЗРАЗОК ОФОРМЛЕННЯ ЗАГОЛОВКУ ЕСЕ І СПИСКУ ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
М.Ю. Зав'ялова
учениця середньої загальноосвітньої школи №35, м. Кам’янське
МАРКЕТИНГ ОСОБИСТОСТІ: ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОГО БРЕНДУ
Маркетинг особистості – це потужна конкурентна перевага, яка дозволяє виділитися серед представників однієї ніші, підвищити впізнаваність і обзавестися лояльно налаштованою аудиторією [1]. Формування особистого бренду – це додаткова вартість компанії, продукту, послуги. Саме імідж людини формує потрібний образ, яскравий і впізнаваний серед маси, за допомогою якого легко досягати певних комерційних цілей [3].
Список використаних джерел
- 5 кроків для розвитку особистого бренду [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://coworkingplatforma.com/ua/blog/5-krokiv-dla-rozvitku-osobistogo-brendu/
- Балук Н.Р. Комунікації у створенні персонального бренда. Підприємництво і торгівля. №23. – 2018. – С. 111-119.
- Скільки коштує ваша репутація? /Український діловий тижневик «Контракти», №31 від 30.07.2007.– С.10-12.
Керівник: Н.П. Вдовіченко, вчитель.
Контактні особи
Тараненко Ірина Всеволодівна, завідувач кафедри міжнародного маркетингу Університету імені Альфреда Нобеля
Тел.: 095 750 23 63, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Довідки:
Яременко Світлана Степанівна, заступник завідувача кафедри
Тел.: 097 364 92 14, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
АНКЕТА
учасника Творчого професійно-орієнтованого конкурсу
«МОЯ ПРОФЕСІЯ – МАРКЕТОЛОГ 21 СТОЛІТТЯ»
Прізвище……………………………………………………………………………………….
Ім’я………………………………………………………………………………………………
По батькові…………………………………………………………………………………….
e-mail. …………………………………………………………………………………………..
Контактний телефон ………………………………………………………………………..
Місце навчання (місто, школа, клас)………………………………… ……………..
Контактний телефон школи (бажано)……………………………………………………
Номінація (підкреслити або залишити необхідне):
Слайд-презентація Відеоролик
Керівник (вчитель, консультант)
Прізвище……………………………………………………………………………….………
Ім’я…………………………………………………………………………………….………..
По батькові…………………………………………………………………………….………
Місце роботи ………………………………………….…………………………….………..
e-mail ……………………………………………………………………………………………
Контактний телефон………………………………………………………………………….