Логотіп університета імені Альфреда Нобеля

Гаряча лінія

0-800-75-51-57

КУЛЬТУРА ЯКОСТІ ОСВІТИ

Творчий конкурс "Моя професія - маркетолог XXI століття" для учнів 8-11 класів

Університет імені Альфреда Нобеля, за підтримки маркетингової спільноти м. Дніпра, запрошує учнів 8-11 класів середніх загальноосвітніх навчальних закладів взяти участь у Творчому професійно-орієнтованому конкурсі «МОЯ ПРОФЕСІЯ – МАРКЕТОЛОГ 21 СТОЛІТТЯ» (далі – Конкурс).

Конкурс проводиться в рамках проєкту Університету імені Альфреда Нобеля, спрямованого на підтримку здібної молоді шляхом мотивування до творчої та науково-дослідної діяльності.

Метою Конкурсу є активізація творчої діяльності учнівської молоді, спрямованої на підвищення обізнаності щодо вибору майбутньої професії, створення позитивного іміджу та широкої популяризації професії маркетолога, навчального закладу тощо.

Інформаційну і партнерську підтримку Конкурсу здійснюють:

  • Рекламне агентство (Faberge Partners);
  • Громадська організація «Організація маркетологів України»
  • Телерадіокомпания ТРК «Співдружність», Телевізійний канал Nobel.TV.
  • Департамент маркетингу Університету імені Альфреда Нобеля.

УМОВИ УЧАСТІ В КОНКУРСІ

Конкурс проводиться в наступних номінаціях:

а) Слайд-презентація (конкурсна робота складається зі слайд-презентації на тему «Моя професія – маркетолог 21 століття» і есе).

б) Відеоролик (конкурсна робота складається з відеоролика на тему «Моя професія – маркетолог 21 століття» і есе).

Вимоги до оформлення і подачі робіт

  1. На конкурс подаються самостійно підготовлені роботи (індивідуальні та колективні, не більше 2-х авторів).
  2. До слайд-презентації або ролика додається есе (короткий твір), в якому слід розкрити зміст і значення одного з сучасних видів маркетингу (орієнтовна тематика есе наведена нижче).
  3. Вимоги до змісту слайд-презентації або відеоролика: робота повинна містити коротку, але змістовну відповідь на перспективні питання, пов'язані з вибором професії, та побудовою кар'єри:
  • Дати загальне визначення маркетингу, які види маркетингу ти знаєш.
  • Чим займається маркетолог. Основна сфера діяльності, основні завдання, які функції (яку роботу) виконує, по яких напрямках (на яких посадах) працює.
  • Якими якостями повинен володіти маркетолог.
  • Переваги та недоліки професії.
  • Чому ти цікавишся, або вже хочеш обрати саме цю спеціальність
  • Які у тебе професійні плани на майбутнє
  • Як ти бачиш майбутнє маркетингу, в т.ч. його діджитал (цифрового) маркетингу, інтернет маркетингу.

Вимоги до змісту есе: оберіть один з видів маркетингу зі списку, розташованого у додатку (нижче), ознайомтеся з відповідною літературою, інтернет-джерелами, розкрийте його зміст та відповідні маркетингові інструменти, визначте проблеми, наведіть приклади. Наведіть свою точку зору про значення для маркетингової діяльності підприємства, розгляньте можливості розвитку, використання в Україні. Складіть список з 2-4 використаних джерел, зробіть посилання на джерела в тексті есе (у квадратних дужках, див. приклад оформлення нижче). При написанні есе слід надати індивідуальну назву, яка б відбивала проблеми саме вашого есе.

  1. Технічні вимоги:
  • Слайд-презентація обсягом 12-15 слайдів надається в одному з форматів:ppt, pptx, pdf.
  • Відеоролик надається в форматі MP4 (інше за узгодженням з організаторами Конкурсу). Тривалість ролику (хронометраж): до 2 хв.
  • Есе: Обсяг 1 стор. А4, шрифт 12, Times New Roman, абзацний відступ 1 см. Міжрядковий інтервал 1. Береги 2 см з усіх сторін. Абзацний відступ 1 см. Зразок оформлення заголовку есе і списку використаних джерел подано нижче.

Кожна робота повинна включати інформацію (окремий слайд або титри відеоролика): ПІБ автора, навчальний заклад.

  1. До конкурсної роботи слід додати анкету-заявку (подана нижче).
  2. Коли подавати: конкурсні роботи подаються до 20 березня 2021 року.
  3. Як подавати: конкурсні роботи й анкети-заявки подавати через Google classroom, код курсу 3spix67 (для реєстрації необхідно мати акаунт Google, зареєструватися в класі необхідно під своїм прізвищем та ім’ям), завантажити в особистий профіль через опцію Завдання – Конкурсні завдання. Також через цей гугл клас буде доводитись до учасників конкурсу поточна необхідна інформація і результати Конкурсу.
  4. В порядку виключення (якщо з реєстрацією в гугл класі виникнуть непереборні технічні проблеми), роботи за узгодженням з організаторами можна висилати на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. з темою електронного листа: Конкурс Моя професія маркетолог, прізвище автора(ів).
  5. У випадку великого формату файлу припустимо використовувати файлообмінник або інший ресурс, посилання викласти в гугл клас (в порядку виключення надіслати на вказаний e-mail).
  6. Результати Конкурсу будуть викладені в гугл класі;
  7. Переможці Конкурсу будуть визначені Журі в кожній номінації. Учасники Конкурсу отримають дипломи й заохочувальні призи від Університету і Партнерів, а також можливість пріоритетного вступу на спеціальність Маркетинг (професійні спрямування Маркетинг, Реклама і бізнес-комунікації) Університету імені Альфреда Нобеля у 2021 році та в наступні роки.
  8. Автори конкурсних робіт будуть рекомендовані до вступу до Університету імені Альфреда Нобеля на спеціальність Маркетинг (професійні спрямування Маркетинг, Реклама і бізнес-комунікації) у 2021 році та в наступні роки.
  9. Переможці конкурсу будуть запрошені до участі в XII Міжнародній науково-практичній студентській конференції «Маркетингове управління конкурентоспроможністю в умовах глобальних викликів», яка відбудеться в форматі онлайн 26 березня 2021 р. Запрошення будуть розіслані електронною поштою на адреси, вказані в анкетах-заявках. Кращі есе будуть опубліковані в збірнику матеріалів конференції, а їх авторам буде запропоновано виступити на конференції з короткою доповіддю-презентацією за змістом есе.

Орієнтовна тематика есе (сучасні види маркетингу)

Увага! При написанні есе слід надати індивідуальну назву, яка б відбивала проблеми саме вашого есе

  1. Партизанський маркетинг
  2. Вірусний маркетинг
  3. Цифровий (Діджитал) маркетинг
  4. Маркетинг впливу (інфлюенс-маркетинг)
  5. Нейромаркетинг
  6. Сенсорний маркетинг (аромамаркетинг)
  7. Маркетинг подій, або івент-маркетинг.
  8. Трейд маркетинг, або торговий маркетинг
  9. CRM маркетинг
  10. Латеральний маркетинг
  11. Контент-маркетинг
  12. Крос маркетинг, або партнерський маркетинг
  13. Територіальний маркетинг
  14. Маркетинг особистості: формування особистого бренду
  15. Екологічний маркетинг
  16. Внутрішній маркетинг компанії (маркетинг персоналу)
  17. Інтернет маркетинг
  18. SMM маркетинг
  19. Нативна реклама
  20. Інший вид маркетингу на вибір автора

 

ЗРАЗОК ОФОРМЛЕННЯ ЗАГОЛОВКУ ЕСЕ І СПИСКУ ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

М.Ю. Зав'ялова

учениця середньої загальноосвітньої школи №35, м. Кам’янське

МАРКЕТИНГ ОСОБИСТОСТІ: ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОГО БРЕНДУ

Маркетинг особистості – це потужна конкурентна перевага, яка дозволяє виділитися серед представників однієї ніші, підвищити впізнаваність і обзавестися лояльно налаштованою аудиторією [1]. Формування особистого бренду – це додаткова вартість компанії, продукту, послуги. Саме імідж людини формує потрібний образ, яскравий і впізнаваний серед маси, за допомогою якого легко досягати певних комерційних цілей [3].

Список використаних джерел

  1. 5 кроків для розвитку особистого бренду [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://coworkingplatforma.com/ua/blog/5-krokiv-dla-rozvitku-osobistogo-brendu/
  2. Балук Н.Р. Комунікації у створенні персонального бренда. Підприємництво і торгівля. №23. – 2018. – С. 111-119.
  3. Скільки коштує ваша репутація? /Український діловий тижневик «Контракти», №31 від 30.07.2007.– С.10-12.

Керівник: Н.П. Вдовіченко, вчитель.

 

Контактні особи

Тараненко Ірина Всеволодівна, завідувач кафедри міжнародного маркетингу Університету імені Альфреда Нобеля

Тел.: 095 750 23 63, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Довідки:

Яременко Світлана Степанівна, заступник завідувача кафедри

Тел.: 097 364 92 14, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

АНКЕТА

учасника Творчого професійно-орієнтованого конкурсу

«МОЯ ПРОФЕСІЯ – МАРКЕТОЛОГ 21 СТОЛІТТЯ»

Прізвище……………………………………………………………………………………….

Ім’я………………………………………………………………………………………………

По батькові…………………………………………………………………………………….

e-mail. …………………………………………………………………………………………..

Контактний телефон ………………………………………………………………………..

Місце навчання (місто, школа, клас)………………………………… ……………..

Контактний телефон школи (бажано)……………………………………………………

 

Номінація (підкреслити або залишити необхідне):

Слайд-презентація          Відеоролик        

 

Керівник (вчитель, консультант)

Прізвище……………………………………………………………………………….………

Ім’я…………………………………………………………………………………….………..

По батькові…………………………………………………………………………….………

Місце роботи ………………………………………….…………………………….………..

e-mail ……………………………………………………………………………………………

Контактний телефон………………………………………………………………………….

 

school and education

Гаряча лінія

0-800-75-51-57