Логотіп університета імені Альфреда Нобеля

Гаряча лінія

0-800-75-51-57

КУЛЬТУРА ЯКОСТІ ОСВІТИ

Дбаємо про якість у ресторанному обслуговуванні: навчаємось разом з «Грейд Консалт»

Що таке HACCP?

Навіщо про це знати студентам?

Кому саме це цікаво? І чому ми запросили Наталію Чучкову, експерта з «Грейд Консалт», провести такий тренінг для наших здобувачів програм «Готельно-ресторанна справа» та «Туризм»

Тренінг для студентів 1 та 2 курсів щодо вимог Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) та їх запровадження та дотримання у кафе та ресторанах було проведено в Університеті імені Альфреда Нобеля 11 грудня 2019 року.

HACCP розшифровується як «Hazard Analysis and Critical Control Point», тобто аналіз загроз та точка критичного контролю. Це система аналізу ризиків, небезпечних чинників і контролю критичних точок, яка дозволяє гарантувати виробництво безпечної продукції шляхом ідентифікації й контролю небезпечних чинників.

Наталія Чучко, директор ТОВ «Науково-експертний центр Грейд-Консалт», аудитор, експерт з харчової безпеки та магістр з бізнес адміністрування, а також досвідчений тренер, провела інтенсивне тренінгове заняття зі студентами, які усвідомлюють необхідність використання додаткових можливостей для навчання професії.

Тренінг складався з двох частинтеоретичної та практичної.

В першій частині тренер докладно розповіла, що означає якість харчової продукції, які складові вона містить, як можна її контролювати та регулювати. Також, було доглянуто систему НАССР, її важливість в регулюванні якості харчової продукції. 

У другій частині тренінгу студентам було запропоновано розділитися на групи. Кожна група виконала завдання та представила висновки, в яких проаналізувала, які шкідливі чинники (біологічні, хімічні, механічні та інші) можуть привести до зниження якості кулінарної продукції у закладах харчування.

Наші студенти дізналися про такі критичні точки, фактори, які можуть становити загрозу найважливішому – якості продукції закладів харчування.

Адже ми готуємо менеджерів Готельно-ресторанної справи. Кому як не менеджеру знати таку систему та вміти використовувати НАССР у практичній діяльності?!

Крім того, багато з наших студентів – ресторатори не в першому поколінні! І ми пишаємося тим, що досвідчені батьки довірили нам професійне становлення своїх дітей! Але це – надзвичайно відповідальна справа. Наші студенти – багато з них – вже мають досвід роботи в ресторанному й кейтерінговому бізнесі, як ті, хто навчається на спеціальності Готельно-ресторанна справа, так і за програмою Туризм.

На думку тренера Наталії Чучко наші студенти мають «гнучкий розум», і справляються з практичними завданнями «швидше деяких практиків».

Отже, маємо зацікавлену, мотивовану та підковану аудиторію, якій слід давати найцінніше – знання від практиків!

Навчайтеся з нами!

Розповісти

school and education

Гаряча лінія

0-800-75-51-57