Перший день березня видався плідним – на заняття до здобувачів освітньо-професійної програми «Туризм» завітав Олег Білий, арт-директор студії дизайну “White Design Studio”, м.Київ.
Ми надзвичайно вдячні пану Олегу за проведену для наших здобувачів 2 курсу бакалаврської програми та 1 курсу магістерської програми «Туризм» лекцію з туристичного брендінгу міст.
Було наведено живі приклади та пояснення: чому легенди «прилипають», як перетворити ставлення до міста шляхом створення його бренду, або ребрендингу – приклади Лох Нессу, Парижу, Нью Йорку.
Потім перейшли до України – її міста, створення брендів міст.
Лекція Олега Білого є надзвичайно пізнавальною та дала багатий матеріал для всебічного аналізу створення туристичного бренду міст та територій як магістрам програми «Туризм», які вже опанували курсом маркетингу туристичних послуг, маркетингу дестинацій, і підходять до цього вже з позицій розробки маркетингової стратегії в туризмі, так бакалаврам з туризму, які тільки почали вивчати курс «Маркетингу».