Логотіп університета імені Альфреда Нобеля

Гаряча лінія

0-800-75-51-57

КУЛЬТУРА ЯКОСТІ ОСВІТИ

Лекція від офіс-менеджера бутик-готелю «Аксельхофф» Ксенії Скрипник «Сервіс 5 зірок» для здобувачів 3 курсу спеціальностей «Туризм» та «Готельно-ресторанна справа»

Ми завжди ради бачити на наших заняттях практиків з великим досвідом, які діляться цим досвідом з нашими здобувачами. Сьогодні на наші заняття завітала фронт-офіс менеджер одного з самих успішних готельних підприємств не тільки Дніпра, але й України - бутик-готелю «Аксельхофф» Ксенія Скрипник.

Бутик-готель «Аксельхофф» є нашим партнером, який допомагає здобувачам не тільки заволодіти теоретичними знаннями, але і набути практичних навичок. В рамках дисципліни «Управління якістю товарів і послуг у Туризмі та Готельно-ресторанному бізнесі» здобувачам 3 курсу спеціальностей «Туризм» та «Готельно-ресторанна справа» Ксенія розповіла про якість обслуговування «Сервіс 5*». Це – найголовніше, від чого залежить успіх готелю.

Дуже вдячні Ксенії за цікаву, динамічну, змістовну розповідь, яка викликала жвавий інтерес серед здобувачів. Вони поставили багато професійних запитань, на які Ксенія з задоволенням відповіла.

school and education

Гаряча лінія

0-800-75-51-57