Логотіп університета імені Альфреда Нобеля

Гаряча лінія

0-800-75-51-57

КУЛЬТУРА ЯКОСТІ ОСВІТИ

Підбито підсумки конкурсу «Моя професія – маркетолог XXI століття»

Творчі та ґрунтовні роботи надійшли від школярів на творчий профорієнтаційний конкурс "Моя професія – маркетолог XXI століття", який організувала та провела кафедра міжнародного маркетингу Університету імені Альфреда Нобеля серед учнів 11-8 класів.

Більшість учасників конкурсу бачать себе маркетологами та планують пов'язати своє подальше навчання та діяльність саме з маркетингом: дослідженням ринку, формуванням товарного асортименту, впливом на цінову політику, промоцією продуктів та послуг. Учасники охопили різні сфери маркетингу у конкурсних есе та зробили презентації, саме тому було складно обрати переможців.

Проте місця було розподілено наступним чином:

Номінація «Відеоролик»:

- 1 місце

Сліпович Роман

(КЗО "Дніпропетровський обласний ліцей-інтернат фізико-математичного профілю")

- 2 місце

Табакова Софія

(ЗЗСО №20, м. Бердянськ)

Номінація «Презентація»:

- 1 місце

Голуб Петро

(Кам’янський медичний коледж)

- 2 місце

Джепа Христина, Мікрух Богдана

("Кислянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" Зайцівської сільської ради (Дніпропетровська область)

- 3 місце

Єфремова Анастасія

(ССЗШ № 22, м.Дніпро)

Лейтас Аліна

(СЗШ № 64, м.Дніпро)

Ткаченко Богдан.

(НВК №27, м. Дніпро)

Крім того, есе переможців рекомендовано до публікації у збірнику тез учасників наукової конференції "Маркетингове управління конкурентоспроможністю", яка відбулася 14 квітня на базі Університету імені Альфреда Нобеля.

Щиро вітаємо переможців конкурсу!

Запрошуємо вивчати маркетинг в Університеті імені Альфреда Нобеля!

school and education

Гаряча лінія

0-800-75-51-57