Логотіп університета імені Альфреда Нобеля

Гаряча лінія

0-800-75-51-57

КУЛЬТУРА ЯКОСТІ ОСВІТИ

Підсумки II туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Маркетинг»

Підсумки II туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Маркетинг»

22 квітня відбулася підсумкова науково-практична відеоконференція Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Маркетинг», що вперше проходив на базі Університету імені Альфреда Нобеля.

Для участі в II турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності “Маркетинг” надійшло 118 робіт від 133 авторів-учасників конкурсу, які представляють 63 заклади вищої освіти. Широко представлені регіони та міста України такими ЗВО, як Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, Київський національний торговельно-економічний університет, Львівський національний університет імені І. Франка, Національний Університет Львівська політехніка, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, Одеський національний економічний університет, Донецький національний університет імені Василя Стуса, Харківський державний університет харчування та торгівлі, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця та інші.

Анна Аркадіївна Степанова, проректор з наукової діяльності Університету імені Альфреда Нобеля, та Ірина Всеволодівна Тараненко, завідувач кафедри міжнародного маркетингу, відкрили засідання та вітали всіх учасників у стінах інноваційного Університету імені Альфреда Нобеля, який традиційно демонструє гостинність, навіть дистанційно.

Виступив з вітальним словом і Сергій Холод, ректор Університету імені Альфреда Нобеля. Він зазначив, що наукові змагання – конкурси, олімпіади, конференції давно стали невіддільною і найцікавішою частиною студентського життя в Університеті імені Альфреда Нобеля. Адже кредо університету – якісна освіта – неможлива без наукового розвитку молоді.

Для участі у підсумковій науково-практичній відеоконференції було запрошено 33 учасники, що увійшли до фіналу. У процесі захисту своїх наукових робіт всі учасники продемонстрували високий рівень підготовки, вміння ведення дискусії та відповідей на проблемні питання, навички ораторського мистецтва. За підсумками конкурсу нагороджено:

Дипломами 1 ступеня – 7 переможців,

Дипломами 2 ступеня – 10 переможців,

Дипломами 3 ступеня – 16 переможців.

Заохочувальними грамотами нагороджено 12 учасників.

Здобувачка 1 курсу магістратури спеціальності Маркетинг Університету імені Альфреда Нобеля Людмила Черниш увійшла до числа переможців і нагороджена Дипломом 2 ступеня.

Зазначимо, що члени галузевої конкурсної комісії та оргкомітет конкурсу задоволені результатами, адже конкурсні роботи були виконані на високому рівні.

Нагадаємо, що Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт зі спеціальності “Маркетинг” буде проходити на базі Університету імені Альфреда Нобеля наступні 2 роки, у 2022 та 2023 роках.

Вітаємо переможців!

Чекаємо на нові конкурсні роботи!

school and education

Гаряча лінія

0-800-75-51-57