Університету імені Альфреда Нобеля

Гаряча лінія

067-626-25-52

КУЛЬТУРА ЯКОСТІ ОСВІТИ

Проєкт «Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти» (Academic IQ) від організації Американські Ради з міжнародної освіти. День другий

Онлайн сесія почалася з відповідей на питання учасників спікерами Девідом Реттингером – Університет Мері Вашингтон, США; та Трішею Бертрам Галлант – Каліфорнійський університет у Сан-Дієго, США.

Завдяки основному доповідачу Аманді МакКензі – Університет Ватерлоо, Канада, керівнику офісу забезпечення якості, відбулося глибоке занурення до системи забезпечення якості вищої освіти Канади, було розглянуто зовнішні та внутрішні інституційні структури забезпечення якості. Наголос було зроблено на тому, що академічна доброчесність та якість освіти нерозривно пов’язані між собою, а роль роботодавців у процесі дотримання академічної доброчесності складно переоцінити. Пані Аманда відверто розповіла про «підводні камені» на шляху до постійного вдосконалення освітнього процесу, тому що саме через цю призму слід сприймати функціонування системи забезпечення якості освіти. Спікер розповіла про кращі практики Університету Ватерлоо, дала поради українським ЗВО щодо процедур та заходів забезпечення якості освіти. Матеріал цього дня викликав величезну кількість питань з боку учасників щодо процедур забезпечення якості, аудиту системи, акредитації Університетів.

Читайте також Участь у першому заході проєкту «Академічна доброчесність у системі внутрішнього забезпечення якості освіти в університетах».

school and education

Гаряча лінія

067-626-25-52