Університету імені Альфреда Нобеля

Гаряча лінія

067-626-25-52

КУЛЬТУРА ЯКОСТІ ОСВІТИ

Рекламні інструменти в соціальних мережах: майстер-клас Владислава Богуцького

Студенти-маркетологи за програмою Marketing Challenge Spring Days 2021 відвідали другий майстер-клас засновника і директора В91 Targeting Agency Владислава Богуцького. Тема другого майстер-класу "Рекламні інструменти в соціальних мережах".

Це звичайна справа, коли під час лекцій студенти зустрічаються з практиками маркетингу та реклами.

Владислав розповів про створення та налаштування рекламного акаунту, варіанти запуску рекламної кампанії, інструменти встановлення цілей рекламних кампаній та налаштування цільових аудиторій, особливості налаштування таргетингу на цільові аудиторії, визначення KPI.

Спікер із радістю поділився зі слухачами власними кейсами та слушними порадами.

Студенти із зацікавленістю ставили запитання і брали активну участь у дискусії.

Дякуємо Владиславу за корисний та цікавий майстер-клас! 

Між іншим, Владислав наступного навчального року приєднається до кафедри міжнародного маркетингу та буде вести курс та детально розповідати про тонкощі роботи та рекламування у різних соціальних мережах.

Чекаємо наступних зустрічей з Владиславом в аудиторіях Університету імені Альфреда Нобеля!

school and education

Гаряча лінія

067-626-25-52