Університету імені Альфреда Нобеля

Гаряча лінія

067-626-25-52

КУЛЬТУРА ЯКОСТІ ОСВІТИ

Результати ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей у 2020-2021 навчальному році зі спеціальності «Маркетинг»

Галузева конкурсна комісія вирішила визнати переможцями Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Маркетинг», проведеного в Університеті імені Альфреда Нобеля та нагородити

№ пп

Диплом І, ІІ, ІІІ ступеня (потрібне зазначити)

Прізвище, ім’я, по батькові студента (повністю)

Прізвище, ім’я, по батькові (повністю), посада наукового керівника

Назва роботи

Найменування закладу вищої освіти (повністю)

1

Диплом І ступеня

Гайдаєнко Микита Олександрович

Окландер Михайло Анатолійович, д.е.н., професор, завідувач кафедри маркетингу

"Омніканальний маркетинговий інструментарій у політичній сфері"

Державний університет «Одеська політехніка»

2

Диплом І ступеня

Самодіна Юлія Ігорівна

Решетнікова Ірина Леонідівна, д.е.н., професор

"Сталий маркетинг в просуванні органічних продуктів на вітчизняному ринку"

ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

3

Диплом І ступеня

Зінькова Світлана Василівна

Гнилякевич-Проць Ірина Зіновіївна, к.е.н., доцент

"Комплексний DIGITAL-маркетинговий аудит як інструмент аналізу діяльності фірми в інтернет-середовищі"

Львівський національний університет імені Івана Франка

4

Диплом І ступеня

Тхорук Юлія Сергіївна, Збарживецька Вікторія Борисівна

Біловодська Олена Анатоліївна, д.е.н., професор

"Інноваційні інструменти та стратегія звуження ніші для просування бізнесу в соціальних мережах"

Київський національний університет технологій та дизайну

5

Диплом І ступеня

Шаталова Лілія Олександрівна

Журило Вікторія Володимирівна, к.е.н., доцент

"Формування іміджу бренду компанії на ринку консалтингових послуг України"

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

6

Диплом І ступеня

Декадіна Вікторія Володимирівна

Прядко Ольга Миколаївна, к.е.н., доцент

"Формування лояльності споживачів до бренду в FASHION-індустрії"

Харківський державний університет харчування та торгівлі

7

Диплом ІІ ступеня

Атрощенко Анастасія Євгеніївна

Власенко Олена Павлівна, к.е.н., доцент

"Діагностика профілю споживача на ринку В2С в умовах цифрової трансформації"

Поліський національний університет (м. Житомир)

8

Диплом ІІ ступеня

Андрєєва Вероніка Шахрамівна

Смирнова Наталія Василівна, к.е.н., доцент

"Маркетингові комунікації підприємства ресторанного бізнесу в умовах пандемії COVID-19"

Одеський національний економічний університет

9

Диплом ІІ ступеня

Петренко Катерина Андріївна

Жегус Олена Валентинівна,

д.е.н., доцент

"Маркетингові інновації як інструмент формування конкурентних переваг закладу ресторанного господарства"

Харківський державний університет харчування та торгівлі

10

Диплом ІІ ступеня

Кісурін Владислав Володимирович

Іваннікова Марина Миколаївна, к.е.н., доцент

"Використання технік нейромаркетингу у роботі благодійних організацій"

ВНЗ Укоопспілки "Полтавський ун-т економіки і торгівлі"

11

Диплом ІІ ступеня

Черниш Людмила Володимирівна

Тараненко Ірина Всеволодівна

д.е.н., професор, завідувач кафедри міжнародного маркетингу

"Розробка маркетингової стратегії для ТМ ВАМВІК (продукції одноразових дитячих підгузків)"

Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро)

12

Диплом ІІ ступеня

Пелехацький Дмитро Олександрови, Якубінська Юлія Едуардівна

Боєнко Олена Юріївна,

 к.е.н., доцент, завідувач кафедри маркетингу

"Антикризовий маркетинг як інструмент стабілізації діяльності компаній"

Донецький національний університет імені Василя Стуса (м. Вінниця)

13

Диплом ІІ ступеня

Рясних Артур Артемович

Ковальчук Світлана Володимирівна, д.е.н., професор, завідувач кафедри маркетингу і торговельного підприємництва

"Формування ефективного комплексу маркетингових комунікацій брендингу підприємства (на прикладі ТОВ "Елеюс")"

Хмельницький національний університет

14

Диплом ІІ ступеня

Камілевська Ольга-Магдалена Віталіївна

Мних Ольга Богданівна, д.е.н., професор

"Екомаркетинг як фактор зміни поведінки економічних агентів у ринковому середовищі"

Національний університет "Львівська політехніка"

15

Диплом ІІ ступеня

Андрієнко Марія Сергіївна

Пряхіна Катерина Андріївна,

к.е.н., доцент

"Формування бренду міста як чинник підвищення його конкурентоздатності"

Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського

16

Диплом ІІІ ступеня

Кононенко Оксана Ігорівна, Мартиненко Анастасія Олександрівна

Притиченко Тамара Іванівна, к.е.н., доцент

"Ребрендинг Федерації бадмінтону Харківської області"

Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

17

Диплом ІІІ ступеня

Фільченкова Яна Курамбаєвна

Бєлова Тетяна Геннадіївна,

к.е.н., доцент

"Застосування сучасних маркетингових технологій у забезпеченні стійкості підприємства"

Національний університет харчових технологій (м. Київ)

18

Диплом ІІІ ступеня

Грабовський Олег Олександрович

Кадирус Ірина Григорівна,

к.е.н., доцент

"Розробка маркетингових заходів конкурентоспроможності підприємства"

Дніпровський державний аграрно-економічний університет

19

Диплом ІІІ ступеня

Горпинич Анна Валеріївна.

Блюмська-Данько Ксенія Валеріївна,

к.е.н., доцент

"Брендинг як інструмент системи маркетингу та профорієнтації закладу вищої освіти"

Сумський національний аграрний університет

20

Диплом ІІІ ступеня

Бутрій Анастасія Ігорівна

Бєлова Тетяна Геннадіївна,

к.е.н., доцент

"Визначення стратегічної поведінки підприємства на ринку"

Національний університет харчових технологій (м. Київ)

21

Диплом ІІІ ступеня

Гончарова Анна Сергіївна

Бутенко Олена Петрівна,

к.е.н., доцент

"Оптимізація товарного портфоліо з використанням компенсаторних інструментів синхромаркетингу"

Харківський національний університет будівництва та архітектури

22

Диплом ІІІ ступеня

Шишкова Тетяна Костянтинівна

Янковець Тетяна Миколаївна,

к.е.н., доцент

"Управління цифровим маркетингом підприємства"

Київський національний торговельно-економічний університет

23

Диплом ІІІ ступеня

Любінчак Катерина Русланівна, Денисова Анастасія Сергіївна

Янчук Тетяна Василівна,

к.е.н., доцент

"Ефективність впровадження таргетованої реклами в соціальних мережах"

Донецький національний університет імені Василя Стуса (м. Вінниця)

24

Диплом ІІІ ступеня

Бардаков Юрій Олегович

Шинкаренко Наталія Валентинівна,

к.е.н, доцент

"Формування товарного асортименту підприємства ринку спецій"

Національний технічний університет "Дніпровська політехніка"

25

Диплом ІІІ ступеня

Назаренко Анастасія Павлівна

Сагер Людмила Юріївна,

к.е.н, доцент

"Роль автобіографічної пам'яті в ефективності застосування аудіальних ефектів у сенсорному маркетингу"

Сумський державний університет

26

Диплом ІІІ ступеня

Монастирська Катерина Олексіївна

Кислова Людмила Анатоліївна,

к.е.н., доцент

"Формування фірмового стилю в системі брендингу торговельних підприємств"

Маріупольський державний університет

27

Диплом ІІІ ступеня

Яричевська Ярина Ігорівна

Косар Наталія Степанівна,

к.е.н., доцент

"Заходи екологічного маркетингу у діяльності органів місцевого самоврядування"

Національний університет "Львівська політехніка"

28

Диплом ІІІ ступеня

Леонова Ірина Вячеславівна

Іванечко Неля Ростиславівна,

к.е.н, доцент

"Розвиток каршерингу в Україні"

Західноукраїнський національний університет (м. Тернопіль)

29

Диплом ІІІ ступеня

Мельник Юлія Василівна

Танасійчук Альона Миколаївна,

д.е.н., професор

"Управління маркетинговою діяльністю підприємства"

Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету (м. Вінниця)

Нагородити грамотами

1

Грамота

ПОНОМАРЕНКО Юлія Сергіївна

КУРБАЦЬКА Лариса Миколаївна

"Використання SMM у комунікаціях закладу вищої освіти"

Дніпровський державний аграрно-економічний університет

2

Грамота

МАНЕЦЬКА Юлія Сергіївна

МАТІЙКО Наталя Олександрівна

"Дизайн-менеджмент як нова реальність при формуванні маркетингової стратегії"

Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова (м. Миколаїв)

3

Грамота

КРИЖАНОВСЬКА Вікторія Юріївна

КАРАБАЗА Ірина Анатоліївна

"Визначення портрету потенційного споживача мінеральної води "Боржомі" при плануванні стратегії просування товару 4на ринок 5України"

Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського (м. Кривий Ріг)

4

Грамота

ГЕРАСИМЕНКО Дарина Василівна

МІНЧЕНКО Марія Геннадіївна

"Оцінка ефективності застосування контент-маркетингу для ІТ сфери"

Сумський державний університет

5

Грамота

ЯРОШЕНКО Анастасія Володимирівна

ТАРАСОВ Ігор Юрійович

"Формування попиту на послуги нового мережевого торговельного підприємства"

Харківський державний університет харчування та торгівлі

6

Грамота

РЯБЧЕНКО Ігор Сергійович

МОСКАЛЕНКО Валентина Анатоліївна

"Формування ефективного маркетингу інноваційного товару"

Національний університет "Чернігівська політехніка"

7

Грамота

ГУК Анастасія Олександрівна

СОБОЛЄВА Тетяна Олександрівна

"Клієнтоорієнтований підхід в управлінні конкурентоспроможністю"

Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

8

Грамота

ВАКУЛІШИНА Ірина Миколаївна

ОНОПРІЄНКО Ірина Миколаївна

"Маркетингові інновації товарної політики промислового підприємства"

Сумський аграрний університет

9

Грамота

ФРОЛОВА Юлія Сергіївна, ІЗОТОВА Юлія Романівна

ПРИХОДЬКО Дар'я Олександрівна

"Розробка бізнес-моделі ДІGITAL-продукту для ЗВО"

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

10

Грамота

КИРИЛЕНКО Анастасія Анатоліївна

ЛОЗИНСЬКИЙ Василь Тарасович

"Маркетингове дослідження комунікаційної політики хлібопекарського підприємства"

Національний університет "Львівська політехніка"

11

Грамота

ЗАМОРОЗ Інга Миколаївна

СТАМАТ Вікторія Михайлівна

"Розвиток муніципального маркетингу міста Миколаєва"

Миколаївський національний аграрний університет

12

Грамота

ГОРДІЄНКО Крістіна Юріївна

ПЕТРИКІВА Ольга Станіславівна

"Івент-маркетинг як інструмент банківського маркетингу в умовах глобалізації"

Харківський національний університет будівництва та архітектури

РЕЙТИНГОВИЙ СПИСОК

робіт-учасників ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей у 2020-2021 навчальному році зі спеціальності «Маркетинг»

ШИФР

НАЗВА

Рецензент 1

Рецензент 2

Разом

Роботи, автори яких запрошуються на підсумкову науково-практичну конференцію

45

Омніканальність

"Омніканальний маркетинговий інструментарій у політичній сфері"

97

90

187

12

Сорбонна

"Сталий маркетинг в просуванні органічних продуктів на вітчизняному ринку"

91

91

182

51

Соціальні мережі

"Інноваційні інструменти та стратегія звуження ніші для просування бізнесу в соціальних мережах"

90

90

180

67

Маркетинговий аудит

"Комплексний DIGITAL-маркетинговий аудит як інструмент аналізу діяльності фірми в інтернет-середовищі"

93

86

179

34

SHAT2311

"Формування іміджу бренду компанії на ринку консалтингових послуг України"

90

86

176

54

FASHION-ІНДУСТРІЯ

"Формування лояльності споживачів до бренду в FASHION-індустрії"

85

90

175

85

ММЧЛ

"Розробка маркетингової стратегії для ТМ ВАМВІК (продукції одноразових дитячих підгузків)"

89

82

171

99

Лояльна курочка

"Діагностика профілю споживача на ринку В2С в умовах цифрової трансформації"

81

90

171

35

resto_vscovid

"Маркетингові комунікації підприємства ресторанного бізнесу в умовах пандемії COVID-19"

85

85

170

53

Маркетингові інновації 1

"Маркетингові інновації як інструмент формування конкурентних переваг закладу ресторанного господарства"

85

84

169

92

Благодійний нейромаркетинг

"Використання технік нейромаркетингу у роботі благодійних організацій"

80

88

168

36

Антикриза-2021

"Антикризовий маркетинг як інструмент стабілізації діяльності компаній"

90

76

166

118

Бренд маркетинг

"Формування ефективного комплексу маркетингових комунікацій брендингу підприємства (на прикладі ТОВ "Елеюс")"

82

82

164

73

Ековей

"Екомаркетинг як фактор зміни поведінки економічних агентів у ринковому середовищі"

75

88

163

27

Ребрендинг

"Ребрендинг Федерації бадмінтону Харківської області"

82

80

162

39

BREND KREMENCHUK

"Формування бренду міста як чинник підвищення його конкурентоздатності"

84

78

162

21

Маркетингова стійкість

"Застосування сучасних маркетингових технологій у забезпеченні стійкості підприємства"

81

80

161

60

Конкурентоспроможність аграрного підприємства

"Розробка маркетингових заходів конкурентоспроможності підприємства"

81

80

161

22

Стратегічна поведінка

"Визначення стратегічної поведінки підприємства на ринку"

80

80

160

114

Креативний бренд

"Брендинг як інструмент системи маркетингу та профорієнтації закладу вищої освіти"

78

82

160

94

Стратегія успіху

"Оптимізація товарного портфоліо з використанням компенсаторних інструментів синхромаркетингу"

81

75

156

4

Цифрові квести

"Управління цифровим маркетингом підприємства"

73

80

153

10

Карі очі

"Розвиток каршерингу в Україні"

76

76

152

32

Товарний асортимент

"Формування товарного асортименту підприємства ринку спецій"

79

73

152

38

Таргетована реклама

"Ефективність впровадження таргетованої реклами в соціальних мережах"

76

75

151

50

Сенсорний маркетинг

"Роль автобіографічної пам'яті в ефективності застосування аудіальних ефектів у сенсорному маркетингу"

74

76

150

109

МАРК-20М

"Формування фірмового стилю в системі брендингу торговельних підприємств"

75

73

148

75

Екомаркетинг

"Заходи екологічного маркетингу у діяльності органів місцевого самоврядування"

73

75

148

23

Упаковка

"Управління маркетинговою діяльністю підприємства"

73

73

146

Інші роботи

61

SММ комунікації

"Використання SMM у комунікаціях закладу вищої освіти"

72

71

143

91

Дизайн-менеджмент

"Дизайн-менеджмент як нова реальність при формуванні маркетингової стратегії"

70

72

142

5

Боржомі

"Визначення портрету потенційного споживача мінеральної води "Боржомі" при плануванні стратегії просування товару на ринок України"

68

74

142

49

CONTENT MARKETING

"Оцінка ефективності застосування контент-маркетингу для ІТ сфери"

72

70

142

55

Торговельні мережі

"Формування попиту на послуги нового мережевого торговельного підприємства"

70

72

142

90

Innovation

"Формування ефективного маркетингу інноваційного товару"

70

72

142

65

Клієнтоорієнтованість

"Клієнтоорієнтований підхід в управлінні конкурентоспроможністю"

72

69

141

43

Маркетингові інновації 2

"Маркетингові інновації товарної політики промислового підприємства"

70

71

141

7

АРР FOR

"Розробка бізнес-моделі ДІGITAL-продукту для ЗВО"

68

72

140

74

Комунікації у хлібопекарстві

"Маркетингове дослідження комунікаційної політики хлібопекарського підприємства"

72

68

140

78

Муніципальний маркетинг

"Розвиток муніципального маркетингу міста Миколаєва"

72

68

140

102

Івент-маркетинг банку

"Івент-маркетинг як інструмент банківського маркетингу в умовах глобалізації"

68

72

140

31

Рекламна діяльність

"Удосконалення рекламної діяльності ПАТ "ЕРЛАН"

72

67

139

100

Екологічний маркетинг

"Використання інструментів екологічного маркетингу в сфері лісогосподарства"

67

72

139

103

Маркетингова стратегія 1

"Розробка маркетингової стратегії підприємства"

68

70

138

19

МРВНзЛ

"Упаковка - інструмент маркетингу для ефективного збільшення обсягу продажів продукції"

67

71

138

20

Клієнт понад усе

"Застосування нейронних мереж на базі CRM в маркетинговій інформаційній системі готелю, як інструмент розробки ефективної бізнес-стратегії"

72

65

137

33

Зовнішнє середовище

"Аналіз зовнішнього середовища підприємства ТОВ "Дніпропрессталь"

67

70

137

37

Лояльність SMM

"Управління купівельною лояльністю споживача засобами SMM"

70

67

137

76

075 МКЛ

"Особливості маркетингової діяльності підприємства на ринку консалтингових послуг"

69

68

137

71

Дитячий маркетинг

"Маркетингове забезпечення розвитку підприємств - виробників дитячих іграшок"

66

70

136

2

Інтернет-маркетинг 1

"Інтернет-маркетинг підприємства"

70

66

136

13

Якісний сервіс

"Визначення рівня задоволеності пасажирів АТ "Укрзалізниця"

66

70

136

89

Хто Кого

"Маркетингові інновації готелів в "епоху COVID-19"

64

72

136

106

Маркетингова стратегія 2

"Маркетингові стратегії забезпечення конкурентоспроможності підприємств на ринку зерна"

70

65

135

25

Медичний маркетинг

"Маркетингова цінова політика підприємства медичної галузі"

72

62

134

107

Автомобільний ринок

Збутова діяльність торговельних підприємств на автомобільному ринку України під час пандемії COVID-19"

68

66

134

48

WEB ANALYTICS

"WEB-аналітика, як дієвий інструмент сучасних маркетингових інформаційних систем"

62

70

132

64

Millennium

"Упаковка як елемент товарної політики шоколадної фабрики Міllennium"

65

66

131

42

Довкілля

"Особливості та перспективи розвитку екологічного маркетингу на підприємстві"

64

66

130

59

Маркетинговий потенціал

"Маркетинговий потенціал як адаптаційна складова економічного розвитку підприємства"

63

67

130

77

Комунікаційна політика

"Формування маркетингової комунікаційної політики підприємства"

66

64

130

81

Політичні PR-технології

"Розробка маркетингових заходів з формування позитивного іміджу політичної партії"

62

68

130

96

Стратегічний маркетинг

"Маркетингова стратегія розвитку підприємства на ринку" (на прикладі ТОВ "Імпорт-Офіс України")

65

65

130

112

Маркетинг 1

"Формування маркетингової стратегії підприємства"

70

60

130

116

Маркетинг зірок

Таргетована реклама як ефективний засіб маркетингової діяльності Інтернет-магазину "Cosmonova"

60

70

130

88

Епоха маркетингу

"Маркетинг в антикризових програмах туристичних операторів"

56

72

128

84

МММС

"Вибір і обгрунтування маркетингової стратегії підприємства на ринку ландшафтного дизайну"

65

63

128

79

Маркетинг XYZ

"Проектування маркетингових інструментів впливу на поведінку кінцевого споживача кондитерських виробів"

63

64

127

9

ЯКВ

"Розробка заходів з удосконалення діяльності маркетингової служби підприємства"

62

65

127

87

Меркурій

"Планування і проведення комунікаційної кампанії підприємства"

60

65

125

44

Маркетингові технології

"Маркетингові технології ресторанної індустрії в українських реаліях як інструмент досягнення конкурентних переваг на прикладі закладу швидкого харчування MCDONALD'S у м. Херсон"

50

70

120

30

Електронний бізнес

"Удосконалення логістичної діяльності підприємства електронної торгівлі"

57

62

119

97

Бюджет розвідки

"Аналіз структури бюджету розвідкових маркетингових досліджень за їхньою функціональністю"

58

61

119

3

Спонсорський маркетинг

"Спонсорство в системі маркетингових комунікацій підприємства"

58

60

118

82

Управління брендом

"Управління брендом логістичного підприємства"

60

58

118

72

Маркетинг мінімаркетів

"Маркетингова діяльність мережі мінімаркетів"

67

50

117

86

Взула-Забула

"Інноваційні шляхи удосконалення політики просування продукції ТМ "WINGS" на ринку взуття

60

56

116

113

Фокус

"Фокусування інтернет-маркетингу підприємства

55

60

115

80

Поведінка споживачів

"Маркетингові технології управління поведінкою споживачів продукції меблевого підприємства"

54

60

114

29

Міла

"Маркетингове забезпечення функціонування підприємств Львівської області на внутрішньому і зовнішньому ринках"

53

60

113

63

Коти прекрасні

"Дослідження ринку вершкового масла"

46

65

111

41

КВБЗ

"Напрями підвищення конкурентоспроможності ПРАТ "Крюковський вагонобудівний завод"

48

62

110

108

Маркетинг закладу вищої освіти

"Удосконалення маркетингу закладу вищої освіти"

65

44

109

14

ПІВНІЧ

"Internet-інструменти для просування власного контенту і товарів онлайн"

64

44

108

17

МарМен

"Дослідження маркетингу віртуальних інноваційних продуктів"

58

49

107

56

Світло

"Вимірювання знань та ставлення споживачів до товарів"

50

57

107

55

Комплекс маркетингу

"Комплекс маркетингу в умовах діджиталізації"

53

50

103

46

Онлайн школа 977

"Розробка маркетингової стратегії приватного закладу освіти"

51

50

101

47

ОЦМДБ

"Особливості цифровізації маркетингової діяльності банку"

50

50

100

69

URBN_21

"Розробка бізнес-моделі і SMMв галузі бджільництва"

40

60

100

58

Юпітер

"Визначення знань і ставлення споживачів до товарів"

55

44

99

66

Стартап маркетинг

"Сучасні комп'ютерні технології як основа системної маркетингової діяльності стартапів"

57

41

98

8

Укрпромжитлобуд

"Діджиталізація системи маркетингових комунікацій"

56

40

96

117

Культура торгівлі

Сучасні аспекти торговельного обслуговування в магазині"

60

34

94

28

Маркетинг ТП

"Управління маркетинговою діяльністю туристичних підприємств"

47

45

92

40

OBOLON

"Управління товарним асортиментом ПРАТ "Оболонь" м. Олександрія"

49

43

92

111

Маркетингова діяльність

"Маркетингові аспекти діяльності "Яготинський маслозавод" на ринку молока та молочної продукції"

27

65

92

24

Туризм

"Реклама в Інтернеті та PR в туристичному бізнесі"

59

31

90

105

Товарна політика

"Теоретичний та практичний аспект формування товарної політики підприємства"

34

52

86

104

Маркетинговий механізм

"Маркетинговий механізм в підвищенні ефективності управління підприємством"

43

40

83

16

УМ

"Управління маркетинговою інформаційною взаємодією" промислового підприємства з партнерами та споживачами

26

56

82

70

Ринок спецій

"Ринок спецій та прянощів в Україні: сучасний стан"

34

48

82

93

Sustainable fashion

"Маркетингове забезпечення сучасних викликів індустрії моди"

41

39

80

95

Маркетинг 2

"Ефективність методів і показників маркетингу персоналу в сучасних умовах"

48

32

80

83

Яхта

"Управління маркетинговою політикою компаній в країнах Євросоюзу та України"

51

29

80

68

Онлайн середовище

"Вплив інструментів нейромаркетингу на поведінку споживачів в Інтернет-середовищі

34

46

80

57

Поттер

"Дослідження складових маркетингової стратегії проштовхування підприємства"

46

33

79

62

Фермер

"Формування системи управління маркетинговою діяльністю фермерських господарств"

38

40

78

6

Стратегія здоров’я

"Стратегічне маркетингове управління ПАТ "МОНФАРМ" м. Монастирище Черкаської області"

30

40

70

11

Кактус

"Підвищення ефективність діяльності підприємства і перспективи її підвищення в умовах сучасної економіки"

32

37

69

110

Вдосконалення маркетингової діяльності

"Вдосконалення маркетингової діяльності підприємства"

30

39

69

18

Пошта країни

"Маркетингова комунікаційна політика АТ "Укрпошта" та шляхи її вдосконалення"

21

47

68

101

ЕРУДИТ

"Методи вибору цільового ринку підприємства"

40

28

68

1

Інтернет-маркетинг 2

"Дослідження використаних сучасних інформаційних технологій Інтернет-маркетингу в електронній комерції"

35

32

67

26

Видавничий маркетинг

"Маркетингова діяльність у галузі книговидавництва"

40

25

65

98

Інтернет-маркетинг 3

"Роль інтернет-реклами в просуванні товару на ринок В2С"

34

31

65

115

Прогресивні активні

"Формування стереотипів поведінки споживача"

43

19

62

15

Збут

"Організація стимулювання збуту на підприємстві"

17

32

49

Галузева конкурсна комісія вирішила визнати переможцями Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Маркетинг», проведеного в Університеті імені Альфреда Нобеля та нагородити

№ пп

Диплом І, ІІ, ІІІ ступеня (потрібне зазначити)

Прізвище, ім’я, по батькові студента (повністю)

Прізвище, ім’я, по батькові (повністю), посада наукового керівника

Назва роботи

Найменування закладу вищої освіти (повністю)

1

Диплом І ступеня

Гайдаєнко Микита Олександрович

Окландер Михайло Анатолійович, д.е.н., професор, завідувач кафедри маркетингу

"Омніканальний маркетинговий інструментарій у політичній сфері"

Державний університет «Одеська політехніка»

2

Диплом І ступеня

Самодіна Юлія Ігорівна

Решетнікова Ірина Леонідівна, д.е.н., професор

"Сталий маркетинг в просуванні органічних продуктів на вітчизняному ринку"

ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

3

Диплом І ступеня

Зінькова Світлана Василівна

Гнилякевич-Проць Ірина Зіновіївна, к.е.н., доцент

"Комплексний DIGITAL-маркетинговий аудит як інструмент аналізу діяльності фірми в інтернет-середовищі"

Львівський національний університет імені Івана Франка

4

Диплом І ступеня

Тхорук Юлія Сергіївна, Збарживецька Вікторія Борисівна

Біловодська Олена Анатоліївна, д.е.н., професор

"Інноваційні інструменти та стратегія звуження ніші для просування бізнесу в соціальних мережах"

Київський національний університет технологій та дизайну

5

Диплом І ступеня

Шаталова Лілія Олександрівна

Журило Вікторія Володимирівна, к.е.н., доцент

"Формування іміджу бренду компанії на ринку консалтингових послуг України"

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

6

Диплом І ступеня

Декадіна Вікторія Володимирівна

Прядко Ольга Миколаївна, к.е.н., доцент

"Формування лояльності споживачів до бренду в FASHION-індустрії"

Харківський державний університет харчування та торгівлі

7

Диплом ІІ ступеня

Атрощенко Анастасія Євгеніївна

Власенко Олена Павлівна, к.е.н., доцент

"Діагностика профілю споживача на ринку В2С в умовах цифрової трансформації"

Поліський національний університет (м. Житомир)

8

Диплом ІІ ступеня

Андрєєва Вероніка Шахрамівна

Смирнова Наталія Василівна, к.е.н., доцент

"Маркетингові комунікації підприємства ресторанного бізнесу в умовах пандемії COVID-19"

Одеський національний економічний університет

9

Диплом ІІ ступеня

Петренко Катерина Андріївна

Жегус Олена Валентинівна,

д.е.н., доцент

"Маркетингові інновації як інструмент формування конкурентних переваг закладу ресторанного господарства"

Харківський державний університет харчування та торгівлі

10

Диплом ІІ ступеня

Кісурін Владислав Володимирович

Іваннікова Марина Миколаївна, к.е.н., доцент

"Використання технік нейромаркетингу у роботі благодійних організацій"

ВНЗ Укоопспілки "Полтавський ун-т економіки і торгівлі"

11

Диплом ІІ ступеня

Черниш Людмила Володимирівна

Тараненко Ірина Всеволодівна

д.е.н., професор, завідувач кафедри міжнародного маркетингу

"Розробка маркетингової стратегії для ТМ ВАМВІК (продукції одноразових дитячих підгузків)"

Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро)

12

Диплом ІІ ступеня

Пелехацький Дмитро Олександрови, Якубінська Юлія Едуардівна

Боєнко Олена Юріївна,

 к.е.н., доцент, завідувач кафедри маркетингу

"Антикризовий маркетинг як інструмент стабілізації діяльності компаній"

Донецький національний університет імені Василя Стуса (м. Вінниця)

13

Диплом ІІ ступеня

Рясних Артур Артемович

Ковальчук Світлана Володимирівна, д.е.н., професор, завідувач кафедри маркетингу і торговельного підприємництва

"Формування ефективного комплексу маркетингових комунікацій брендингу підприємства (на прикладі ТОВ "Елеюс")"

Хмельницький національний університет

14

Диплом ІІ ступеня

Камілевська Ольга-Магдалена Віталіївна

Мних Ольга Богданівна, д.е.н., професор

"Екомаркетинг як фактор зміни поведінки економічних агентів у ринковому середовищі"

Національний університет "Львівська політехніка"

15

Диплом ІІ ступеня

Андрієнко Марія Сергіївна

Пряхіна Катерина Андріївна,

к.е.н., доцент

"Формування бренду міста як чинник підвищення його конкурентоздатності"

Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського

16

Диплом ІІІ ступеня

Кононенко Оксана Ігорівна, Мартиненко Анастасія Олександрівна

Притиченко Тамара Іванівна, к.е.н., доцент

"Ребрендинг Федерації бадмінтону Харківської області"

Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

17

Диплом ІІІ ступеня

Фільченкова Яна Курамбаєвна

Бєлова Тетяна Геннадіївна,

к.е.н., доцент

"Застосування сучасних маркетингових технологій у забезпеченні стійкості підприємства"

Національний університет харчових технологій (м. Київ)

18

Диплом ІІІ ступеня

Грабовський Олег Олександрович

Кадирус Ірина Григорівна,

к.е.н., доцент

"Розробка маркетингових заходів конкурентоспроможності підприємства"

Дніпровський державний аграрно-економічний університет

19

Диплом ІІІ ступеня

Горпинич Анна Валеріївна.

Блюмська-Данько Ксенія Валеріївна,

к.е.н., доцент

"Брендинг як інструмент системи маркетингу та профорієнтації закладу вищої освіти"

Сумський національний аграрний університет

20

Диплом ІІІ ступеня

Бутрій Анастасія Ігорівна

Бєлова Тетяна Геннадіївна,

к.е.н., доцент

"Визначення стратегічної поведінки підприємства на ринку"

Національний університет харчових технологій (м. Київ)

21

Диплом ІІІ ступеня

Гончарова Анна Сергіївна

Бутенко Олена Петрівна,

к.е.н., доцент

"Оптимізація товарного портфоліо з використанням компенсаторних інструментів синхромаркетингу"

Харківський національний університет будівництва та архітектури

22

Диплом ІІІ ступеня

Шишкова Тетяна Костянтинівна

Янковець Тетяна Миколаївна,

к.е.н., доцент

"Управління цифровим маркетингом підприємства"

Київський національний торговельно-економічний університет

23

Диплом ІІІ ступеня

Любінчак Катерина Русланівна, Денисова Анастасія Сергіївна

Янчук Тетяна Василівна,

к.е.н., доцент

"Ефективність впровадження таргетованої реклами в соціальних мережах"

Донецький національний університет імені Василя Стуса (м. Вінниця)

24

Диплом ІІІ ступеня

Бардаков Юрій Олегович

Шинкаренко Наталія Валентинівна,

к.е.н, доцент

"Формування товарного асортименту підприємства ринку спецій"

Національний технічний університет "Дніпровська політехніка"

25

Диплом ІІІ ступеня

Назаренко Анастасія Павлівна

Сагер Людмила Юріївна,

к.е.н, доцент

"Роль автобіографічної пам'яті в ефективності застосування аудіальних ефектів у сенсорному маркетингу"

Сумський державний університет

26

Диплом ІІІ ступеня

Монастирська Катерина Олексіївна

Кислова Людмила Анатоліївна,

к.е.н., доцент

"Формування фірмового стилю в системі брендингу торговельних підприємств"

Маріупольський державний університет

27

Диплом ІІІ ступеня

Яричевська Ярина Ігорівна

Косар Наталія Степанівна,

к.е.н., доцент

"Заходи екологічного маркетингу у діяльності органів місцевого самоврядування"

Національний університет "Львівська політехніка"

28

Диплом ІІІ ступеня

Леонова Ірина Вячеславівна

Іванечко Неля Ростиславівна,

к.е.н, доцент

"Розвиток каршерингу в Україні"

Західноукраїнський національний університет (м. Тернопіль)

29

Диплом ІІІ ступеня

Мельник Юлія Василівна

Танасійчук Альона Миколаївна,

д.е.н., професор

"Управління маркетинговою діяльністю підприємства"

Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету (м. Вінниця)

Нагородити грамотами

1

Грамота

ПОНОМАРЕНКО Юлія Сергіївна

КУРБАЦЬКА Лариса Миколаївна

"Використання SMM у комунікаціях закладу вищої освіти"

Дніпровський державний аграрно-економічний університет

2

Грамота

МАНЕЦЬКА Юлія Сергіївна

МАТІЙКО Наталя Олександрівна

"Дизайн-менеджмент як нова реальність при формуванні маркетингової стратегії"

Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова (м. Миколаїв)

3

Грамота

КРИЖАНОВСЬКА Вікторія Юріївна

КАРАБАЗА Ірина Анатоліївна

"Визначення портрету потенційного споживача мінеральної води "Боржомі" при плануванні стратегії просування товару 4на ринок 5України"

Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського (м. Кривий Ріг)

4

Грамота

ГЕРАСИМЕНКО Дарина Василівна

МІНЧЕНКО Марія Геннадіївна

"Оцінка ефективності застосування контент-маркетингу для ІТ сфери"

Сумський державний університет

5

Грамота

ЯРОШЕНКО Анастасія Володимирівна

ТАРАСОВ Ігор Юрійович

"Формування попиту на послуги нового мережевого торговельного підприємства"

Харківський державний університет харчування та торгівлі

6

Грамота

РЯБЧЕНКО Ігор Сергійович

МОСКАЛЕНКО Валентина Анатоліївна

"Формування ефективного маркетингу інноваційного товару"

Національний університет "Чернігівська політехніка"

7

Грамота

ГУК Анастасія Олександрівна

СОБОЛЄВА Тетяна Олександрівна

"Клієнтоорієнтований підхід в управлінні конкурентоспроможністю"

Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

8

Грамота

ВАКУЛІШИНА Ірина Миколаївна

ОНОПРІЄНКО Ірина Миколаївна

"Маркетингові інновації товарної політики промислового підприємства"

Сумський аграрний університет

9

Грамота

ФРОЛОВА Юлія Сергіївна, ІЗОТОВА Юлія Романівна

ПРИХОДЬКО Дар'я Олександрівна

"Розробка бізнес-моделі ДІGITAL-продукту для ЗВО"

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

10

Грамота

КИРИЛЕНКО Анастасія Анатоліївна

ЛОЗИНСЬКИЙ Василь Тарасович

"Маркетингове дослідження комунікаційної політики хлібопекарського підприємства"

Національний університет "Львівська політехніка"

11

Грамота

ЗАМОРОЗ Інга Миколаївна

СТАМАТ Вікторія Михайлівна

"Розвиток муніципального маркетингу міста Миколаєва"

Миколаївський національний аграрний університет

12

Грамота

ГОРДІЄНКО Крістіна Юріївна

ПЕТРИКІВА Ольга Станіславівна

"Івент-маркетинг як інструмент банківського маркетингу в умовах глобалізації"

Харківський національний університет будівництва та архітектури

РЕЙТИНГОВИЙ СПИСОК

робіт-учасників ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей у 2020-2021 навчальному році зі спеціальності «Маркетинг»

ШИФР

НАЗВА

Рецензент 1

Рецензент 2

Разом

Роботи, автори яких запрошуються на підсумкову науково-практичну конференцію

45

Омніканальність

"Омніканальний маркетинговий інструментарій у політичній сфері"

97

90

187

12

Сорбонна

"Сталий маркетинг в просуванні органічних продуктів на вітчизняному ринку"

91

91

182

51

Соціальні мережі

"Інноваційні інструменти та стратегія звуження ніші для просування бізнесу в соціальних мережах"

90

90

180

67

Маркетинговий аудит

"Комплексний DIGITAL-маркетинговий аудит як інструмент аналізу діяльності фірми в інтернет-середовищі"

93

86

179

34

SHAT2311

"Формування іміджу бренду компанії на ринку консалтингових послуг України"

90

86

176

54

FASHION-ІНДУСТРІЯ

"Формування лояльності споживачів до бренду в FASHION-індустрії"

85

90

175

85

ММЧЛ

"Розробка маркетингової стратегії для ТМ ВАМВІК (продукції одноразових дитячих підгузків)"

89

82

171

99

Лояльна курочка

"Діагностика профілю споживача на ринку В2С в умовах цифрової трансформації"

81

90

171

35

resto_vscovid

"Маркетингові комунікації підприємства ресторанного бізнесу в умовах пандемії COVID-19"

85

85

170

53

Маркетингові інновації 1

"Маркетингові інновації як інструмент формування конкурентних переваг закладу ресторанного господарства"

85

84

169

92

Благодійний нейромаркетинг

"Використання технік нейромаркетингу у роботі благодійних організацій"

80

88

168

36

Антикриза-2021

"Антикризовий маркетинг як інструмент стабілізації діяльності компаній"

90

76

166

118

Бренд маркетинг

"Формування ефективного комплексу маркетингових комунікацій брендингу підприємства (на прикладі ТОВ "Елеюс")"

82

82

164

73

Ековей

"Екомаркетинг як фактор зміни поведінки економічних агентів у ринковому середовищі"

75

88

163

27

Ребрендинг

"Ребрендинг Федерації бадмінтону Харківської області"

82

80

162

39

BREND KREMENCHUK

"Формування бренду міста як чинник підвищення його конкурентоздатності"

84

78

162

21

Маркетингова стійкість

"Застосування сучасних маркетингових технологій у забезпеченні стійкості підприємства"

81

80

161

60

Конкурентоспроможність аграрного підприємства

"Розробка маркетингових заходів конкурентоспроможності підприємства"

81

80

161

22

Стратегічна поведінка

"Визначення стратегічної поведінки підприємства на ринку"

80

80

160

114

Креативний бренд

"Брендинг як інструмент системи маркетингу та профорієнтації закладу вищої освіти"

78

82

160

94

Стратегія успіху

"Оптимізація товарного портфоліо з використанням компенсаторних інструментів синхромаркетингу"

81

75

156

4

Цифрові квести

"Управління цифровим маркетингом підприємства"

73

80

153

10

Карі очі

"Розвиток каршерингу в Україні"

76

76

152

32

Товарний асортимент

"Формування товарного асортименту підприємства ринку спецій"

79

73

152

38

Таргетована реклама

"Ефективність впровадження таргетованої реклами в соціальних мережах"

76

75

151

50

Сенсорний маркетинг

"Роль автобіографічної пам'яті в ефективності застосування аудіальних ефектів у сенсорному маркетингу"

74

76

150

109

МАРК-20М

"Формування фірмового стилю в системі брендингу торговельних підприємств"

75

73

148

75

Екомаркетинг

"Заходи екологічного маркетингу у діяльності органів місцевого самоврядування"

73

75

148

23

Упаковка

"Управління маркетинговою діяльністю підприємства"

73

73

146

Інші роботи

61

SММ комунікації

"Використання SMM у комунікаціях закладу вищої освіти"

72

71

143

91

Дизайн-менеджмент

"Дизайн-менеджмент як нова реальність при формуванні маркетингової стратегії"

70

72

142

5

Боржомі

"Визначення портрету потенційного споживача мінеральної води "Боржомі" при плануванні стратегії просування товару на ринок України"

68

74

142

49

CONTENT MARKETING

"Оцінка ефективності застосування контент-маркетингу для ІТ сфери"

72

70

142

55

Торговельні мережі

"Формування попиту на послуги нового мережевого торговельного підприємства"

70

72

142

90

Innovation

"Формування ефективного маркетингу інноваційного товару"

70

72

142

65

Клієнтоорієнтованість

"Клієнтоорієнтований підхід в управлінні конкурентоспроможністю"

72

69

141

43

Маркетингові інновації 2

"Маркетингові інновації товарної політики промислового підприємства"

70

71

141

7

АРР FOR

"Розробка бізнес-моделі ДІGITAL-продукту для ЗВО"

68

72

140

74

Комунікації у хлібопекарстві

"Маркетингове дослідження комунікаційної політики хлібопекарського підприємства"

72

68

140

78

Муніципальний маркетинг

"Розвиток муніципального маркетингу міста Миколаєва"

72

68

140

102

Івент-маркетинг банку

"Івент-маркетинг як інструмент банківського маркетингу в умовах глобалізації"

68

72

140

31

Рекламна діяльність

"Удосконалення рекламної діяльності ПАТ "ЕРЛАН"

72

67

139

100

Екологічний маркетинг

"Використання інструментів екологічного маркетингу в сфері лісогосподарства"

67

72

139

103

Маркетингова стратегія 1

"Розробка маркетингової стратегії підприємства"

68

70

138

19

МРВНзЛ

"Упаковка - інструмент маркетингу для ефективного збільшення обсягу продажів продукції"

67

71

138

20

Клієнт понад усе

"Застосування нейронних мереж на базі CRM в маркетинговій інформаційній системі готелю, як інструмент розробки ефективної бізнес-стратегії"

72

65

137

33

Зовнішнє середовище

"Аналіз зовнішнього середовища підприємства ТОВ "Дніпропрессталь"

67

70

137

37

Лояльність SMM

"Управління купівельною лояльністю споживача засобами SMM"

70

67

137

76

075 МКЛ

"Особливості маркетингової діяльності підприємства на ринку консалтингових послуг"

69

68

137

71

Дитячий маркетинг

"Маркетингове забезпечення розвитку підприємств - виробників дитячих іграшок"

66

70

136

2

Інтернет-маркетинг 1

"Інтернет-маркетинг підприємства"

70

66

136

13

Якісний сервіс

"Визначення рівня задоволеності пасажирів АТ "Укрзалізниця"

66

70

136

89

Хто Кого

"Маркетингові інновації готелів в "епоху COVID-19"

64

72

136

106

Маркетингова стратегія 2

"Маркетингові стратегії забезпечення конкурентоспроможності підприємств на ринку зерна"

70

65

135

25

Медичний маркетинг

"Маркетингова цінова політика підприємства медичної галузі"

72

62

134

107

Автомобільний ринок

Збутова діяльність торговельних підприємств на автомобільному ринку України під час пандемії COVID-19"

68

66

134

48

WEB ANALYTICS

"WEB-аналітика, як дієвий інструмент сучасних маркетингових інформаційних систем"

62

70

132

64

Millennium

"Упаковка як елемент товарної політики шоколадної фабрики Міllennium"

65

66

131

42

Довкілля

"Особливості та перспективи розвитку екологічного маркетингу на підприємстві"

64

66

130

59

Маркетинговий потенціал

"Маркетинговий потенціал як адаптаційна складова економічного розвитку підприємства"

63

67

130

77

Комунікаційна політика

"Формування маркетингової комунікаційної політики підприємства"

66

64

130

81

Політичні PR-технології

"Розробка маркетингових заходів з формування позитивного іміджу політичної партії"

62

68

130

96

Стратегічний маркетинг

"Маркетингова стратегія розвитку підприємства на ринку" (на прикладі ТОВ "Імпорт-Офіс України")

65

65

130

112

Маркетинг 1

"Формування маркетингової стратегії підприємства"

70

60

130

116

Маркетинг зірок

Таргетована реклама як ефективний засіб маркетингової діяльності Інтернет-магазину "Cosmonova"

60

70

130

88

Епоха маркетингу

"Маркетинг в антикризових програмах туристичних операторів"

56

72

128

84

МММС

"Вибір і обгрунтування маркетингової стратегії підприємства на ринку ландшафтного дизайну"

65

63

128

79

Маркетинг XYZ

"Проектування маркетингових інструментів впливу на поведінку кінцевого споживача кондитерських виробів"

63

64

127

9

ЯКВ

"Розробка заходів з удосконалення діяльності маркетингової служби підприємства"

62

65

127

87

Меркурій

"Планування і проведення комунікаційної кампанії підприємства"

60

65

125

44

Маркетингові технології

"Маркетингові технології ресторанної індустрії в українських реаліях як інструмент досягнення конкурентних переваг на прикладі закладу швидкого харчування MCDONALD'S у м. Херсон"

50

70

120

30

Електронний бізнес

"Удосконалення логістичної діяльності підприємства електронної торгівлі"

57

62

119

97

Бюджет розвідки

"Аналіз структури бюджету розвідкових маркетингових досліджень за їхньою функціональністю"

58

61

119

3

Спонсорський маркетинг

"Спонсорство в системі маркетингових комунікацій підприємства"

58

60

118

82

Управління брендом

"Управління брендом логістичного підприємства"

60

58

118

72

Маркетинг мінімаркетів

"Маркетингова діяльність мережі мінімаркетів"

67

50

117

86

Взула-Забула

"Інноваційні шляхи удосконалення політики просування продукції ТМ "WINGS" на ринку взуття

60

56

116

113

Фокус

"Фокусування інтернет-маркетингу підприємства

55

60

115

80

Поведінка споживачів

"Маркетингові технології управління поведінкою споживачів продукції меблевого підприємства"

54

60

114

29

Міла

"Маркетингове забезпечення функціонування підприємств Львівської області на внутрішньому і зовнішньому ринках"

53

60

113

63

Коти прекрасні

"Дослідження ринку вершкового масла"

46

65

111

41

КВБЗ

"Напрями підвищення конкурентоспроможності ПРАТ "Крюковський вагонобудівний завод"

48

62

110

108

Маркетинг закладу вищої освіти

"Удосконалення маркетингу закладу вищої освіти"

65

44

109

14

ПІВНІЧ

"Internet-інструменти для просування власного контенту і товарів онлайн"

64

44

108

17

МарМен

"Дослідження маркетингу віртуальних інноваційних продуктів"

58

49

107

56

Світло

"Вимірювання знань та ставлення споживачів до товарів"

50

57

107

55

Комплекс маркетингу

"Комплекс маркетингу в умовах діджиталізації"

53

50

103

46

Онлайн школа 977

"Розробка маркетингової стратегії приватного закладу освіти"

51

50

101

47

ОЦМДБ

"Особливості цифровізації маркетингової діяльності банку"

50

50

100

69

URBN_21

"Розробка бізнес-моделі і SMMв галузі бджільництва"

40

60

100

58

Юпітер

"Визначення знань і ставлення споживачів до товарів"

55

44

99

66

Стартап маркетинг

"Сучасні комп'ютерні технології як основа системної маркетингової діяльності стартапів"

57

41

98

8

Укрпромжитлобуд

"Діджиталізація системи маркетингових комунікацій"

56

40

96

117

Культура торгівлі

Сучасні аспекти торговельного обслуговування в магазині"

60

34

94

28

Маркетинг ТП

"Управління маркетинговою діяльністю туристичних підприємств"

47

45

92

40

OBOLON

"Управління товарним асортиментом ПРАТ "Оболонь" м. Олександрія"

49

43

92

111

Маркетингова діяльність

"Маркетингові аспекти діяльності "Яготинський маслозавод" на ринку молока та молочної продукції"

27

65

92

24

Туризм

"Реклама в Інтернеті та PR в туристичному бізнесі"

59

31

90

105

Товарна політика

"Теоретичний та практичний аспект формування товарної політики підприємства"

34

52

86

104

Маркетинговий механізм

"Маркетинговий механізм в підвищенні ефективності управління підприємством"

43

40

83

16

УМ

"Управління маркетинговою інформаційною взаємодією" промислового підприємства з партнерами та споживачами

26

56

82

70

Ринок спецій

"Ринок спецій та прянощів в Україні: сучасний стан"

34

48

82

93

Sustainable fashion

"Маркетингове забезпечення сучасних викликів індустрії моди"

41

39

80

95

Маркетинг 2

"Ефективність методів і показників маркетингу персоналу в сучасних умовах"

48

32

80

83

Яхта

"Управління маркетинговою політикою компаній в країнах Євросоюзу та України"

51

29

80

68

Онлайн середовище

"Вплив інструментів нейромаркетингу на поведінку споживачів в Інтернет-середовищі

34

46

80

57

Поттер

"Дослідження складових маркетингової стратегії проштовхування підприємства"

46

33

79

62

Фермер

"Формування системи управління маркетинговою діяльністю фермерських господарств"

38

40

78

6

Стратегія здоров’я

"Стратегічне маркетингове управління ПАТ "МОНФАРМ" м. Монастирище Черкаської області"

30

40

70

11

Кактус

"Підвищення ефективність діяльності підприємства і перспективи її підвищення в умовах сучасної економіки"

32

37

69

110

Вдосконалення маркетингової діяльності

"Вдосконалення маркетингової діяльності підприємства"

30

39

69

18

Пошта країни

"Маркетингова комунікаційна політика АТ "Укрпошта" та шляхи її вдосконалення"

21

47

68

101

ЕРУДИТ

"Методи вибору цільового ринку підприємства"

40

28

68

1

Інтернет-маркетинг 2

"Дослідження використаних сучасних інформаційних технологій Інтернет-маркетингу в електронній комерції"

35

32

67

26

Видавничий маркетинг

"Маркетингова діяльність у галузі книговидавництва"

40

25

65

98

Інтернет-маркетинг 3

"Роль інтернет-реклами в просуванні товару на ринок В2С"

34

31

65

115

Прогресивні активні

"Формування стереотипів поведінки споживача"

43

19

62

15

Збут

"Організація стимулювання збуту на підприємстві"

17

32

49

school and education

Гаряча лінія

067-626-25-52