Логотіп університета імені Альфреда Нобеля

Гаряча лінія

0-800-75-51-57

КУЛЬТУРА ЯКОСТІ ОСВІТИ

Справжня школа готельєрів – для наших студентів! Мережа готелів «Reikartz Hotel Group» провела вебінар «Якість починається з номеру» спеціально для нас!

Вебінар, проведений сьогодні для наших студентів Аліною Гах, спеціалістом з адаптації та навчання «Reikartz Hotel Group», ідеально відповідає окремій темі з дисципліни «Технологія готельної справи», яку, на прохання студентів та викладачів, ми плануємо ввести до освітньо-професійної програми 241 «Готельно-ресторанна справа» з наступного 2020-2021 навчального року.

Як бачимо – саме цього навчають в готелях на реальних тренінгах і семінарах, таку тему обрав наш партнер «Reikartz Hotel Group» для онлайн-школи www.hotel-school.online, у якій сьогодні навчалися наші здобувачі – студенти першого та другого курсів спеціальності «Готельно-ресторанна справа» та 2 курсу спеціальності «Туризм».

Якість обслуговування – запорука успіху готельного підприємства.

Здобувачі почули багато корисної інформації щодо майбутньої професії, родзинки та специфіку обслуговування в готелях.

Також студенти почули відповіді на свої питання, які виникали в процесі вебінару.

Аліна Гах підтримувала інтерес здобувачів до таких надважливих для готельного бізнесу речей шляхом інтерактивного вирішення завдань – ставила запитання та отримувала відповіді у чаті або демонструвала відео з серіалу «Друзі» – ілюстрації можливої поведінки гостя, та давала рекомендації, що робити в кожній ситуації.

Окремо хочеться подякувати за увагу на кожне запитання від аудиторії – а вони по ходу вебінару були ой які різні!

Дуже дякуємо мережі Рейкарц за такий змістовний, цікавий вебінар. Він дав змогу нашим студентам ознайомитись з таємницями майбутньої професії.

Сподіваємось на подальшу співпрацю. Чекаємо нових зустрічей, про що говорять відгуки наших студентів.

Наостанок – відгуки наших студентів!

school and education

Гаряча лінія

0-800-75-51-57