Логотіп університета імені Альфреда Нобеля

Гаряча лінія

0-800-75-51-57

КУЛЬТУРА ЯКОСТІ ОСВІТИ

Вивчаємо дисципліну «Організація готельно-ресторанного бізнесу» з готельєрами міста Дніпро: готель «ЗАГРАВА»

В цьому навчальному році кафедра міжнародного туризму, готельно-ресторанного бізнесу та іншомовної підготовки Університету імені Альфреда Нобеля запросила до викладання на спеціальностях «Туризм та «Готельно-ресторанна справа» двох практиків – директора туристичного агентства та керівника напряму туризму та ребрендингу КП «Агентство розвитку Дніпра».

Ганна Ігорівна Колєда, яка очолює зазначений підрозділ, є фахівцем як з туризму, так і готельного бізнесу, має відповідні кваліфікацію та досвід, і залучає здобувачів 3 курсу спеціальності «Готельно-ресторанна справа» до різних видів занять, які сміливо можна назвати актуальними та прогресивними: проектної групової роботи, вивчення шляхом аналізу готельного бізнесу на виробничих екскурсіях мінігруп до закладів розміщення за темами, що передбачені програмою.

Так, Анна Миколаївна Соколова – адміністраторка готелю "Заграва", люб’язно зголосилася провести онлайн лекцію з нашими здобувачами. Вона розповідає про основні передумови успішної роботи в готельному бізнесі – а такою основною умовою є наявність «гену гостинності».

В межах теми, яку студенти щойно вивчали, а саме «Бронювання», менеджер розповіла про порядок правильного бронювання в готелі, види бронювання: гарантоване бронювання, не гарантоване, зверхбронювання, тобто «overbooking». Про заповнення реєстраційних карт. Про систему CRM (Customer Relations Management).

Обговорювали, що таке авторизація, її плюси та мінуси, і як вирішувати різні ситуації. Цікавою була інформація щодо реєстрації гостей, в тому числі іноземців, групові бронювання та поселення.

Дійсно детально Анна Миколаївна Соколова прояснила систему бронювання за кожною позицією в програмах управління готелем Sheltor UCS та R-KEPPER – для організації харчування.

Проведене заняття було за своєю сутністю лекцією-бесідою, лекцією-роз’ясненням. Дуже доступним та цікавим.

Тому викликало неабиякий інтерес здобувачів та питання від них.

Аліна Таран запитала щодо виконання завдання з курсу про архітектурні рішення в готельних комплексах та внутрішнього маркетингу. І навіть отримала запрошення на особистий візит для виконання завдання.

Михайло Паво поставив запитання щодо роботи з гостем, який попередив про те, що скасовує бронь.

Дарина Гапоненко запитала про існування в готелі «Заграва» політики роботи з гостями, які мали проблеми проживання в готелі.

Здобувачі отримали відповіді на всі запитання, а також поради щодо книги «must-have», яку слід прочитати – Артура Хейлі «Готель», та фільм, який слід подивитись – серіал «Готель Вавілон» перший сезон.

Ми вдячні Ганні Ігорівні Колєді за цікаво організовані лекційні та практичні заняття, а Анні Миколаївні Соколовій за надзвичайно практичну лекцію, і віримо, що здобувачі оцінять такий унікальний досвід й високу якість освітніх послуг та скористаються ними на повну.

school and education

Гаряча лінія

0-800-75-51-57