Логотіп університета імені Альфреда Нобеля

Гаряча лінія

0-800-75-51-57

КУЛЬТУРА ЯКОСТІ ОСВІТИ

Бібліотека

Чергінець Світлана Володимирівна

Директорка бібліотеки

«Книга – альфа й омега
будь – якого знання,

початок кожної науки»

С. Цвейг

Регламент Роботи

щоденно: 8.30 – 17.00
субота : 8.00 - 16.00
неділя : вихідний
останній четвер місяця — санітарний день


Становлення бібліотеки університету пов’язане з історією становлення та розвитку самого вишу. Отже, наша бібліотека розпочала своє існування у 1993 році у невеличкому приміщенні на другому поверсі єдиного тоді навчального корпусу.

Зростання контингенту студентів, книжкового фонду та сучасних вимог до бібліотеки створили умови для реформування та реконструкції бібліотеки.

Завжди велику увагу цьому питанню приділяє Президент університету професор Холод Б.І. Відвідуючи виші за кордоном, він прагнув створити сучасну бібліотеку, яка б відповідала вимогам часу.

15 лютого 1998 року була відкрита бібліотека у нових приміщеннях, які були обладнанні спеціальними меблями. Шафи. книжкові стелажі, зручні столи та м’які стільці створюють комфортні умови для наших читачів.

Бібліотека університету функціонально орієнтована на забезпечення навчально-виховного та науково-дослідних процесів. Бібліотека залишається основним джерелом інформації для професорсько-викладацького складу та студентів.

Комплектування бібліотечного фонду літературою ведеться за профілем вишу.

Фонд бібліотеки складає понад 200 тис. примірників.

У фонді бібліотеки зібрана література з економіки, менеджменту, маркетингу, товарознавства, правознавства. історії, соціології, психології, філософії, культурології з філології іноземних мов (англійської, німецької, французької, польської, іспанської).

Сучасний період інформатизації суспільства поставив перед колективом бібліотеки Університету завдання – переорієнтувати стратегію володіння інформаційними ресурсами на стратегію оперативного доступу до них. Цьому сприяє комп’ютеризація бібліотеки, якою охоплені всі відділи.

Сьогодні майже всі процеси автоматизовані завдяки АС «УФД «Бібліотека».

У бібліотеці читач може переглянути електронний каталог і електронну картотеку статей і замовити необхідні видання, ознайомитися з базами даних, створеними в структурних підрозділах бібліотеки.

У структурі бібліотеки представлені: абонемент навчальної літератури та два спеціалізованих читальних зали.

На абонементі навчальної літератури знаходяться підручники, навчальні посібники з дисциплін, що вивчаються. Студенти обслуговуються за електронними читацькими квитками. Література бібліотечного фонду містить штрихкод, що дає можливість оперативного обслуговування наших користувачів. На території бібліотеки діє зона WI-FI, що дає можливість користуватись інформацією у мережі Інтернет. Студенти отримують літературу на навчальний семестр.

У читальних залах до уваги наших читачів не тільки навчальна література, але й наукові видання. Довідковий фонд складає: енциклопедії, довідники, словники з іноземних мов, тематично-бібліографічні покажчики.

Доступно представлені автореферати, дисертації, монографії та багато цінних видань, як українських так і закордонних авторів.

Значну частину фонду бібліотеки складають передплатні видання. Для зручності користування вони зібрані у спеціалізованій читальній залі. Бібліотека підписує газети та журнали українських, російських та закордонних видавництв (понад 200 назв).

У залах бібліотеки студенти мають можливість отримати на електронних носіях конспекти лекцій з дисциплін, що вивчаються в університеті.

Колектив бібліотеки університету освоює інформаційний простір і прагне бачити бібліотеку доступною та комфортною до потреб наших користувачів.

Бібліотека університету – інформаційно-ресурсний центр, який поєднує бібліотечно-інформаційні функції з ключовими елементами університетських технологічних сервісів.

Бібліотека – не просто місце книгозберігання, а інформаційний цент університету, що пов’язаний з інформаційними ресурсами та забезпечує зручний доступ до них. Сьогодні наша бібліотека поєднує традиційні та новітні інформаційні ресурси.

Мета бібліотеки – створення інформаційної бази для організації освітнього та дослідницького процесів. Забезпечити швидкий та зручний доступ до світових наукових та освітніх ресурсів, а також створювати свої власні електронні ресурси.

Для наших користувачів у вільному доступі є електронні ресурси:

  • електронний каталог (книжкового фонду, дисертацій, авторефератів та наукових журнальних статей);
  • електронний ресурс закордонних видань у вільному доступі;
  • електронні журнали Scopus (Education);
  • електронний ресурс бібліотек України у вільному доступі;
  • електронна бібліотека (повнотекстовий формат навчальної, наукової та довідкової літератури)
    доступ до ресурсу тільки користувачів університету.

Концепція створення сучасної бібліотеки – предмет нашої повсякденної роботи.

Міжнародний онлайн вебінар Європейської ради докторантів та молодих вчених Eurodoc

19 квітня 2021 року за ініціативою Європейської ради докторантів та молодих вчених Eurodoc (http://eurodoc.net) відбувся міжнародний онлайн вебінар, на якому були присутні молоді вчені та викладачі Університету імені Альфреда Нобеля.

Перший вебінар – Стратегія збереження прав для дослідників та молодих вчених із Йохан Рурік (Johan Rooryck) і Саллі Рамсі (Sally Rumsey) відбувся за підтримки міжнародної організації «cOAlition», яка фінансує вчених та їх дослідження, сприяє та підтримує ініціативу наукових публікацій у відкритому доступі. Основна мета вебінару була детально розглянути та показати основні переваги програми Rights Retention Strategy (RRS), яка надає свободу подавати рукописи для публікації до вибраного журналу, якою можуть скористатися усі молоді вчені, щоб забезпечити відкритий доступ до своїх досліджень без ембарго після публікації в журналі передплати.

Другий вебінар – Можливості відкритих досліджень Європи для молодих вчених з Майклом Маркі (Michael Markie) відбувся за підтримки F1000 Research, інноваційної платформи для публікацій із відкритим доступом, що надає можливість швидко опублікувати статтю та пропонує відкриту експертну перевірку, одночасно підтримуючи зберігання та обмін даними. На вебінарі були детально розглянуті можливості використання безкоштовного доступу до найновіших наукових відкриттів, які надає платформа Open Research Europe (ORE) для дослідників та молодих вчених, а також були безпосередньо розглянуті основні труднощі, пов’язані з публікацією наукових результатів, а саме затримки та перешкоди для повторного використання та великі витрати.

Open Research Europe (ORE)

cOAlition S’s Rights Retention Strategy and what it means for ECRs


 
Наукові публікаціїПро насПослугиЦіни
Публікація в Scopus
Компанія  "Наукові Публікації" пропонує гарантовану публікацію Вашої наукової статті у журналах, що входять до списків баз даних Scopus Q1-Q4 та Web of Science.

Якщо Ви хочете опублікувати своє дослідження в таких галузях наук, як соціальні, технічні, медицина чи в будь-якому іншому направлені, ми з радістю допоможемо.
Публікація в Scopus Публікація в WoS
 
Партнерські видання компанії "Наукові Публікації" проводять набір статей для публікації у своїх найближчих випусках (кількість обмежена).
 
Набір у журнали з таких напрямків
Напрямок: Геологія
База даних: Scopus

Прийняття та публікація: II-III квартал 2021 року
Подати статтю
Напрямок: Хімія
База даних: Web of Science

Прийняття та публікація: II-III квартал 2021 року
Подати статтю
Напрямок: Фізика, Математика
База даних: Web of Science

Прийняття та публікація: II-III квартал 2021 року
Подати статтю
Спецпропозиція!
Журнал-партнер у сфері аерокосмічної техніки та інженерії, що індексується в Scopus формує спеціальний випуск та запрошує вчених до публікації!!
Публікація в Scopus
 
Детальніше
 
Научные Публикации
Послуги
Ціни
Контакти
Статті та новини
Facebook Наукові ПублікаціїЮтуб канал компанії
 

Вебінари українською Web of Science. Квітень 2021.
Вебінари українською. Квітень 2021
Квітневі вебінари українською від Clarivate
Доброго дня,

з 5 по 9 квітня заплановано п’ять тем кожна з яких буде у двох повторах о 10:15 та 16:15 у Webex з можливістю отримати сертифікат учасника. На численні прохання щодня о 13:13 відповідний вебінар буде транслюватися на сторінці ютьюб https://www.youtube.com/channel/UCSMJ679M7c78lYA5eu41jYg щоб отримати матеріали можна залишити заявку в онлайн анкеті https://forms.gle/t5SozMpqchoesNeZ9.

Учасники, які прослухали більше 90 % основного часу вебінару, що проходить у Webex протягом трьох робочих днів отримують сертифікат учасника. Реєстрацію на вебінари, що пройдуть у Webex - відкрито. Перейдіть за посиланням. Натисніть Register заповніть анкету. У Webex операційна система XP не підтримується.
 
 
5 квітня 2021
Тема: Відповідальна наукометрія
Тези: Історичний екскурс. Предмет, мета, задачі наукометрії. Дані, що використовуються для аналізу, їхні джерела, вимоги до якості. Основні показники переваги та недоліки: імпакт-фактор і його варіації, h-індекс, CNCI, beamplots. Коректне і некоректне застосування, причини і наслідки. Побудови стратегії розвитку наукової діяльності вченого, установи, країни з урахуванням наукометричних даних. Об’єктивна оцінка публікаційної діяльності установи. Профілі установи та автора: функції та можливості. Відповіді на запитання.
Реєстрація:
10:15–11:15   https://bit.ly/3ct2vGo
16:15–17:15   https://bit.ly/3eGXVXC


6 квітня 2021
Тема: Референс-менеджер EndNote: оформлення публікації за форматом видання
Тези: Можливості і функції EndNote. Початок роботи. Створення, наповнення та впорядкування власної колекції статей. Імпорт публікацій з Web of Science, он-лайн бібліотек, пошукових систем, сайту видання, створення запису власноруч. Структура статті. Формати пристатейної літератури. Оформлення рукописів за форматом журналу. Експорт даних з EndNote. Створення звітів. Відповіді на запитання, що буде поставлено в реєстраційних анкетах.
Реєстрація:
10:15–11:15   https://bit.ly/3qQyjdx
16:15–17:15   https://bit.ly/3qTzY1H  


7 квітня 2021
Тема: Web of Science у новому інтерфейсі
Тези: Реєстрація на платформі. Можливості кабінету користувача. Продовження роумінгового доступу. Характеристики бази Web of Science Core Collection. Алгоритм пошуку та аналіз літератури у Web of Science Core Collection: оператори пощуку, символи скорочення та заміни. Отримані результати: кількість, типи документів, розподіл по роках, отримані цитування, самоцитування їхній аналіз, h-index. Визначення ключових установ, науковців, країн що виконують роботи за певною темою, організацій що фінансували аналогічні дослідження. Збереження історій пошуку та результатів, налаштування автоматичних повідомлень про появу нових документів чи цитувань. Використання Web of Science в освітньому процесі. Відповіді на запитання, що буде поставлено в реєстраційних анкетах
Реєстрація:
10:15–11:15   https://bit.ly/2OWosFP
16:15–17:15   https://bit.ly/2OsjHnA


8 квітня 2021
Тема: Презентація здобутків науковця
Тези: Складнощі при пошуку робіт певного автора. Оцінка наукового доробку автора у Web of Science Core Collection та InCites. Індекс Гірша та beamplots. Що впливає на цитованість роботи і як на неї вплинути. Робота з авторськими профілями Publons|ResearcherID, ORCID, ResearchGate, Google Scholar. Створення, наповнення, підтримка, коректне застосування. Відповіді на запитання, що буде поставлено в реєстраційних анкетах
Реєстрація:
10:15–11:15   https://bit.ly/3bQJdvD
*16:15–17:15   https://bit.ly/3hXu9h9  
* - в рамках щомісячних вебінарів кожного другого четверга серії «Clarivate науковцям» або місце зустрічі змінити неможна.


9 квітня 2021
Тема: Аналітичний інструмент InCites для науковця та адміністратора
Тези: Оглядовий вебінар з можливостей аналітичного інструменту InCites для наукових установ України. Які дані використовуються, які показники розраховуються, що таке CNCI, на що звертати увагу при аналізі здобутків установи, як порівняти ВНЗ за здобутками у певній галузі. Яка установа більш ефективна в певній галузі, чому? Як проаналізувати сукупність документів за певною темою. Готові автоматичні звіти і результати з урахуванням запитів користувача. Відповіді на запитання, що буде поставлено в реєстраційних анкетах
Реєстрація:
10:15–11:15   https://bit.ly/2OyG1vG
16:15–17:15   https://bit.ly/30Lh6rg


Протягом року чекаємо вас на щомісячній серії «Clarivate науковцям або місце зустрічі змінити неможна».
Кожного другого четверга місяця о 16:15 гарантовано буде вебінар українською. Також з можливістю отримати сертифікати. Реєстрація на всі вебінари відкрито, а теми будуть оголошуватися за місяць.

8 квітня 2021: https://bit.ly/3hXu9h9
13 травня 2021: https://bit.ly/3nvThwy
10 червня 2021: https://bit.ly/38rG7fH
8 липня 2021: https://bit.ly/35qVseq
12 серпня 2021: https://bit.ly/3i71ZQU
9 вересня 2021: https://bit.ly/2Xt9F6w
14 жовтня 2021: https://bit.ly/3hYu3FX
11 листопада 2021: https://bit.ly/35u3DGW
9 грудня 2021: https://bit.ly/38v8WrB  


Записи вебінарів на ютьюб каналі https://www.youtube.com/channel/UCSMJ679M7c78lYA5eu41jYg
Сайт компанії: clarivate.com
Iнформація українською: clarivate.ua
Розклад вебінарів російською: https://clarivate.com/ru/webinars/
Розклад вебінарів мовами Євросоюзу: https://clarivate.libguides.com/home
Корисні посилання
      https://webofscience.com/
      My.endnote.com
      https://publons.com/
      https://kopernio.com/

Для замовлення спеціалізованого вебінару для вашої установи напишіть Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


Гарного дня,
Тихонкова Ірина, к.б.н.,
Інформаційно-аналітичні ресурси та навчання,
Clarivate

 
Записи вебінарів українською на YouTube
перейти за посиланням
Clarivate LinkedIn Web of Science Twitter Web of Science Facebook

Реєструйтесь на безкоштовний вебінар про онлайн освіту в Україні.

Слухайте реальний досвід диджиталізації освіти на безкоштовному вебінарі Unicheck!

Запрошуємо вас на другий вебінар про диджиталізацію освіти від Unicheck Україна! «The Unicheck educational community» – серія вебінарів про диджиталізацію освіти в нових умовах змішаного та дистанційного навчання.

Наша мета – дати можливість українським викладачам комплексно поглянути на впровадження сучасних технологій в освітній процес.

Ми розглянемо IT-технології, які допомагають викладачам розвивати академічну доброчесність. Ми почуємо досвід провідних закладів освіти України про стратегії розвитку онлайн освіти в установах, сучасні засоби комунікації зі студентами та про історії успіху онлайн навчання під час пандемії.

Зустрінемось на другому вебінарі «The Unicheck educational community. Захід»

16 лютого о 15:00 стартує вебінар про:

  • онлайн перевірку тексту на плагіат,
  • види LMS систем для освіти,
  • використання міжнародної співпраці для покращення освітнього процесу,
  • створення окремих університетських програм, направлених на розвиток онлайн навчання,
  • методи та технології залучення студентів до дистанційного навчання.

Спікери заходу:

Буяк Богдан, ректор Тернопільського національного педагогічного університету ім. В.Гнатюка

Жежнич Павло, проректор з науково-педагогічної роботи та інформатизації Львівської політехніки

Лагоднюк Олег, проректор з науково-педагогічної, методичної та виховної роботи у Національному університеті водного господарства та природокористування, м.Рівне

Аліна Синицька, Координаторка напрямів е-навчання, інформаційна грамотність в УКУ

Сідляренко Андрій, комерційний директор Unicheck Україна

Зареєструватися зараз

* Участь у заході безкоштовна, потрібна тільки попередня реєстрація для отримання посилання на онлайн зустріч.

Слідкуйте за нами,
менеджер з комунікацій Unicheck
Ельвіра Жуковська

Fb Yt In

Відвідати сайт Unicheck


Вебінари від компанії "Наукові публікації - Publ.Science" - усе про метрики та бази даних
logo
ПРО КОМПАНІЮ ЦІНИ ПОСЛУГИ КОНТАКТИ
Науково-навчальний центр
 
  ЗАПРОШЕННЯ НА БЕЗОПЛАТНИЙ ЦИКЛ ВЕБІНАРІВ  ПРО SCOPUS ТА WEB OF SCIENCE! 
 
 РЕЄСТРАЦІЯ ВЖЕ РОЗПОЧАЛАСЬ!
 
 
Детальніше

Вітаю, колего!

 

Вас вітає Єлизавета Батаєва, провідний спеціаліст науково-навчального центру компанії «Наукові Публікації - Publ.Science».

Ми продовжуємо проводити безоплатні вебінари на тему наукометрії, та розповідати Вам про найважливіші нюанси публікаційної діяльності у міжнародних базах даних Scopus та Web of Science.

Кожен будній день, починаючи з 8.02.2020 о 16:00, Ви матимете змогу детально дізнатися про одну з п'яти наукометричних тем, а саме:

Вас очікує тільки найважливіша інформація і практичні поради для реалізації свого потенціалу в сфері наукометрії та науки.

 Важливо! 
За умови участі мінімум у 4 з 5 вебінарів циклу, учасник отримує СЕРТИФІКАТ нового зразка.

Якщо Ви хочете дізнатися, як успішно вести свою публікаційну діяльність – реєструйтеся на безкоштовний цикл вебінарів від компанії «Наукові публікації – Publ.Science»

 

Зареєструватися
Єлизавета Батаєва

Спікер: Єлизавета Батаєва

Провідний спеціаліст науково-навчального центру

 
return

Експерт з багаторічним досвідом у сфері наукового консалтингу

return

Ведуча науково-інформаційних вебінарів у сфері наукометрії

return

Активна учасниця наукових форумів та конференцій

Найближчі події

08.02.2021
Базис наукометрії. Що? Кому? Навіщо?
Початок о 16:00
Детальніше
09.02.2021
Головні метрики сучасної науки
Початок о 16:00
Детальніше
logo
phone-icon+38(044) 333 78 91 address-iconКиїв, вул.Герцена, 35, оф.125 mail-icon Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
address-icon address-icon
 

 

 
Вебінари українською.
Лютий 2021
 
Вебінари Web of Science українською
 
Доброго дня,

Запрошуємо вас та ваших колег взяти участь у вебінарах, які заплановано на лютий 2021 на платформі Webex. Всі заходи безкоштовні, українською. Необхідна попередня реєстрація на кожний обраний вебінар окремо. Для зручності слухачів вебінари ідуть у двох повторах о 10:15 та о 16:15. Оберіть зручний час, перейдіть за відповідним посиланням, натиснув слово Register заповніть анкету. За умови прослуховування більше 90 % часу надсилається електронний сертифікат учасника.
 
 
9 лютого 2021
Тема: Авторські профілі науковця: бонус чи тягар
Тези: Доробок наукового працівника складається з опублікованих праць, які можуть бути представлені різними видами: статті, монографії, глави книг, матеріали конференцій, патенти тощо. Опубліковані у різних виданнях, часто під час роботи в різних установах, а інколи і під іншим прізвищем (якщо відбулася зміна прізвища), що унеможливлює автоматичного створення коректного профілю науковця. Цікавість наукової спільноти оцінюється за отриманими цитуваннями. Часто для первинної кваліфікаційної оцінки необхідно надати перелік публікацій та дані за цитуванням, а для науковця показник індексу Гірша. Формула h-index достатньо проста, але підрахунки проводяться за різними базами даних з різним контентом, певними особливостями індексації, що призводить до різних значень h-index у одного науковця. Для упорядкування колекції наукового доробку існує декілька авторських профілів. Про створення формування та підтримання у актуальному стані Publons|ResearcherID, ORCID, ResearchGate, Google Scholar: запропонований вебінар. Також зупинимося на складнощах, що можуть виникнути при пошуку робіт певного автора у Web of Science Core Collection та як їх подолати. Як оцінити науковий доробок автора. Чи можна вплинути на цитованість роботи? Чи може автор розмістити роботи у відкритому доступні. Відповіді на ваші запитання.
Реєстрація:
10:15–11:15   https://bit.ly/2M0Dk4L
16:15–17:15   https://bit.ly/2LQOHfH


10 лютого 2021
16:15–17:15
Тема: Хижацькі видання: розпізнати і не припуститися помилки
Тези: Важливим етапом наукової діяльності є оприлюднення отриманих даних. З появою електронних видань, відкритого доступу, створення видання технічні аспекти не є досить складними. В деяких країнах формалізуються вимоги до видань в яких мають бути оприлюднені результати що виносяться на захист або отримання наукових звань. Мета цього в кращому представленні науковій спільності здобутків науковців. Проте часто через відсутність досвіду, науковці як молоді так і з досвідом стають жертвою хижацьких видань, які з’явилися у відповідь та вимоги ринку, не є майданчиками для обміну досвідом а часто є або піратськими копіями знаних видань, або намагаються під них мімікрувати. Публікація в хижацьких виданнях це втрата результатів, часу, грошей і найголовніше репутації. Протягом вебінару обговоримо основні типи хижацьких видань, на що варто звернути увагу при доборі видання, як перевірити індексацію видання у наприклад Web of Science Core Collection.
Реєстрація:
10:15–11:15   https://bit.ly/3qLeXqw
16:15–17:15   https://bit.ly/3t0Ht9J  


11 лютого 2021
Тема: Розширений пошук в новому інтерфейсі
Тези: Переглянемо які нові функції з’явилися в новому інтерфейсі Web of Science у січні 2021. Шліфуватимемо майстерність роботи з Core Collection у новому інтерфейсі. Розширений пошук для вирішення більш складних пошукових задач. Аналіз, збереження, корегування отриманих даних. Створення і збереження звітів. Відповіді на запитання, які ви поставите в анкетах
Реєстрація:
10:15–11:15   https://bit.ly/2Yds6w4
* 16:15–17:15   https://bit.ly/3boXLTb
* - в рамках щомісячних вебінарів кожного другого четверга серії «Clarivate науковцям або місце зустрічі змінити неможна». Розклад нижче.


12 лютого 2021
Тема: Відкритий доступ та план S
Тези: 14 лютого 2002 року було оприлюднено Будапештську ініціативу відкритого доступу, яку було обговорено 1–2 грудня 2001 на конференції, що організував Інститут відкритого суспільства. В документі міститься вже класичне визначення «відкритого доступу». Як розвивається відкритий доступ? Які зміни приніс він у оприлюднення і розповсюдження результатів досліджень? У вересні 2018 cOAlition S, міжнародним консорціумом грантодавців та установ, було проголошено план S, який має на меті миттєвий доступ до результатів досліджень кожному і мав вступити в дію з 1 січня 2020 але початок було відкладено на 2021. Про десять принципів плану S і готовність до них наших установ, а також про можливості та виклики відкритого доступу, журнали відкритого доступу та вартість публікації. Відповіді на ваші запитання залишені в реєстраційних анкетах.
Реєстрація:
10:15–11:15   https://bit.ly/2Y9L3zV
16:15–17:15   https://bit.ly/2YbGhlq  


Протягом року чекаємо вас на щомісячній серії «Clarivate науковцям або місце зустрічі змінити неможна».
Кожного другого четверга місяця о 16:15 гарантовано буде вебінар українською. Також з можливістю отримати сертифікати. Реєстрація на всі вебінари відкрито, а теми будуть оголошуватися за місяць.

11 березня 2021: https://bit.ly/2LDkMa4
8 квітня 2021: https://bit.ly/3hXu9h9
13 травня 2021: https://bit.ly/3nvThwy
10 червня 2021: https://bit.ly/38rG7fH
8 липня 2021: https://bit.ly/35qVseq
12 серпня 2021: https://bit.ly/3i71ZQU
9 вересня 2021: https://bit.ly/2Xt9F6w
14 жовтня 2021: https://bit.ly/3hYu3FX
11 листопада 2021: https://bit.ly/35u3DGW
9 грудня 2021: https://bit.ly/38v8WrB  


Записи вебінарів на ютьюб каналі https://www.youtube.com/channel/UCSMJ679M7c78lYA5eu41jYg
Сайт компанії: clarivate.com
Iнформація українською: clarivate.ua
Розклад вебінарів російською: https://clarivate.com/ru/webinars/
Розклад вебінарів мовами Євросоюзу: https://clarivate.libguides.com/home
Корисні посилання
      https://webofscience.com/
      My.endnote.com
      https://publons.com/
      https://kopernio.com/

Для замовлення спеціалізованого вебінару для вашої установи напишіть Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


Гарного дня,
Тихонкова Ірина, к.б.н.,
Інформаційно-аналітичні ресурси та навчання,
Clarivate

 
 
Записи вебінарів українською на YouTube
перейти за посиланням
Clarivate LinkedIn Web of Science Twitter Web of Science Facebook

Електронний каталог бібліотеки (книжковий фонд, електронна картотека журнальних статей, дисертацій, авторефератів)

Перелік ресурсів Scopus

Закордонні ресурси у вільному доступі

Електронні бібліотеки у вільному доступі (Україна)

«Електронна бібліотека України: створення Центрів знань в університетах України»

Перелік українських бібліотек (вебсайти)

Перелік періодичних видань на 2021 рік (місце розташування ресурсів — читальна зала (3104, корпус C, 1 поверх)

Завдяки членству Університету імені Альфреда Нобеля у Міжнародній Асоціації Університетів https://www.iau-aiu.net/ (IAU), у нас є доступ до міжнародної бібліотеки. Так New in HEDBIB являє собою ресурс, що містить посилання на нові публікації в HEDBIB, IAU Міжнародна Бібліографічна База Даних з Вищої Освіти https://hedbib.iau-aiu.net/.

New in HEDBIB виходить п'ять разів на рік та надсилається електронною поштою членам IAU і партнерським організаціям, а також дає можливість завантажити цю інформацію з сайту IAU.

New in HEDBIB ділиться на шість основних пріоритетних тем IAU:

  • Рівний Доступ і Успіх в галузі Вищої Освіти;
  • Дослідження та Докторантура;
  • Інтернаціоналізація;
  • Вища Освіта та Освіта для Всіх;
  • Міжкультурний діалог;
  • Сталий Розвиток, а також інші теми.

Теми IAU поділяються за регіонами.

Кожен номер доповнюється щомісячним відбором IAU «Ми рекомендуємо», який передбачає великий план однієї або кількох публікацій.

Ми сподіваємося, що New in HEDBIB є для Вас корисним та інформативним.

Чергінець Світлана Володимирівна

Директорка бібліотеки

  • +38 (0562) 31-24-73
  • Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Гусейнова Каміла Адалетівна

Читальна зала № 1 (Книги)

  • +38 (0562) 31-24-73
  • Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Анісімова Марина Іванівна

Читальна зала № 2 (Перiодика), Бібліограф

Шевченко Валентина Михайлівна

Абонемент

school and education

Гаряча лінія

0-800-75-51-57