Формування сучасної інноваційної моделі економічного зростання, забезпечення інтеграції України в світове господарство та підвищення міжнародної конкурентоспроможності неможливі без глибокого розуміння ринкових механізмів, закономірностей поведінки споживачів і конкурентів, основ стратегічного планування і контролю. Всі ці знання надає маркетинг, як сучасна концепція і філософія управління бізнесом, та метод практичного господарювання.
За результатами опитування здобувачів вищої освіти «Викладач очима здобувачів» у 2019/2020 навчальному році сформовано «Топ-3» науково-педагогічних працівників кафедри міжнародного маркетингу, які посіли перші три позиції за середнім показником та отримали такі оцінки (з 12 можливих балів):
у осінньому семестрі:
- Яременко С.С. – 11,12
- Красовська О.Ю. – 11,08
- Шевченко В.М. – 10,81
у весняному семестрі:
- Курочкіна І.Г. – 11,26
- Яременко С.С. – 10,91
- Шевченко В.М. – 10,41

Тараненко Ірина Всеволодівна
Доктор економічних наук, професор
![]() |
![]() |
![]() |
Академія | 0000-0002-2697-786X | ID: 0009148 ![]() |
![]() |
||
Репозитарій |
У вересні 2014 р. рішенням атестаційної колегії Міністерства освіти і науки України було присвоєно вчене звання професора кафедри маркетингу.
В листопаді 2014 р. захистила докторську дисертацію на тему «Стратегії інноваційної конкурентоспроможності країн в глобальній економічній системі» за спеціальністю 08.00.02 – світове господарство та міжнародні економічні відносини. Отримала науковий ступінь доктора економічних наук.
В 2010-2013 рр. навчалась в докторантурі Донецького національного університету.
У 1986 р. захистила кандидатську дисертацію на тему «Взаємний вивіз капіталу розвинутих капіталістичних країн у сучасних умовах».
Закінчила економічний факультет Московського державного університету ім. М.В. Ломоносова за фахом «Політична економія», спеціалізація «Економіка зарубіжних країн» (1982 р.), аспірантуру Московського державного університету ім. М.В. Ломоносова (1985 р.).
Пройшла стажування у провідних університетах Західної Європи: Католицький університет Льовена (Бельгія), Університет Антверпена (Бельгія), Університет Амстердама (Нідерланди), Університет Кобленць-Ландау (Німеччина), Центрально-Європейський Університет (Будапешт, Угорщина), Університет Георга-Августа (Гетинген, Німеччина).
Сфера наукових інтересів: інноваційний маркетинг, міжнародна конкурентоспроможність країн, інноваційна конкурентоспроможність, міжнародні маркетингові стратегії.

Яременко Світлана Степанівна
Кандидат економічних наук, доцент
![]() |
![]() |
![]() |
Академія | ID: 0058127 ![]() |
Репозитарій |
В 2013 році захистила кандидатську дисертацію за темою «Управління маркетинговою комунікаційною діяльністю машинобудівного підприємства».
Закінчила фінансово-економічний факультет Університету імені Альфреда Нобеля за спеціальністю «Облік та аудит» (2001 р.); Університет імені Альфреда Нобеля за спеціальністю «Маркетинг» (2005 р.); аспірантуру Університету імені Альфреда Нобеля (2010 р.).
Проходила стажування в Central European University (CEU), Будапешт (Угорщина).
Сфера наукових інтересів: маркетингові комунікації, брендинг, поведінка споживачів.
Викладає дисципліни: «Маркетинг», «Маркетингова товарна політика», «Маркетингові комунікації», «Курсове проектування», «Товарна інноваційна політика», «Психологія реклами», «Стимулювання збуту».
Автор більше 80 наукових і науково-методичних праць, у т.ч. співавтор навчального посібника з грифом МОН «Регіональна економіка».

Красовська Олена Юріївна
Кандидат економічних наук, доцент
![]() |
![]() |
![]() |
Академія | ID: 0038824 ![]() |
Репозитарій |
Директор Міжнародної Школи Бізнесу IBS
Науково-педагогічний стаж складає понад 10 років.
У 2020 році успішно захистила докторську дисертацію «Управління маркетинговими інструментами промислового підприємства» на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).
Захистила кандидатську дисертацію за темою «Розвиток світового ринку вищої освіти» у 2010 році.
У 2000 році закінчила Університет імені Альфреда Нобеля за спеціальністю «Маркетинг», далі – аспірантуру Київського національного економічного університету ім. В.Гетьмана.
Пройшла стажування за програмою Tempus-Taсis (університет Амстердама, Нідерланди).
Досліджує проблеми проведення маркетингових досліджень ринку освітніх послуг, цікавиться механізмами регулювання попиту та пропозиції освітніх послуг згідно ситуації на ринку праці.
Викладає дисципліни: «Маркетингові дослідження», «Маркетинг послуг», «Сучасні технології маркетингу та управління продажами», «Маркетингове ціноутворення».

Мішустіна Тетяна Сергіївна
Кандидат економічних наук, доцент
![]() |
![]() |
![]() |
Академія | ID: 0059375 ![]() |
Репозитарій |
Науково-педагогічний стаж складає 19 років.
Є проректором із стратегічного розвитку та комунікацій.
Присвоєне вчене звання доцента кафедри міжнародного маркетингу. Атестат доцента 12ДЦ №046093 протокол № 1/02-Д від 25.02.2016.
Присуджено науковий ступінь кандидата економічних наук зі спеціальності 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності), ДК №018739 від 17 січня 2014 р.
Закінчила аспірантуру Університету імені Альфреда Нобеля, в 2013 році відбувся захист кандидатської дисертації за темою: «Конкурентоспроможність торгівельної марки машинобудівного підприємства».
Закінчила Придніпровську державну академію будівництва і архітектури в 2000 році за спеціальністю менеджмент організацій.
Автор збірника завдань для проведення практичних занять та самостійної роботи студентів з дисциплін «Економічний механізм маркетингу». Співавтор збірників завдань для проведення практичних занять та самостійної роботи студентів з дисциплін: «Маркетинг», «Міжнародний маркетинг», «Реклама та рекламна діяльність».
Також є співавтором навчального посібника з грифом МОНМСУ «Регіональна економіка».

Шевченко Валентина Миколаївна
Кандидат економічних наук, доцент
![]() |
![]() |
![]() |
Академія | ID: 0044786 ![]() |
Репозитарій |
Редакційне членство (Редакції): Науковий журнал економіки і фінансів (Україна).
Науково-дослідні проекти: 2015 р. – теперішній час: Теоретико-методологічні засади розробки та впровадження інтегрованої звітності в інноваційній системі управління підприємством, № 0115U002754.
2016 р. – теперішній час: докторант кафедри педагогіки та психології, Університет імені Альфреда Нобеля.
2008-2011 рр. Кандидат наук з державного управління, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, Івано-Франківськ, Україна
2003-2005 рр. Фахівець з бухгалтерського обліку і аудиту, Придніпровська державна академія будівництва та архітектури, Дніпро, Україна
1979-1984 рр. Інженер-хімік, Дніпропетровський хіміко-технологічний інститут, Дніпро, Україна.

Мостова Анастасія Дмитрівна
Кандидат економічних наук, доцент
![]() |
![]() |
![]() |
Академія | ID: 0053164 ![]() |
Репозитарій |
У 2020 році успішно захистила докторську дисертацію "Стратегія забезпечення продовольчої безпеки держави: теорія, методологія, практика" за спеціальністю 08.00.03 - економіка та управління національним господарством.
Закінчила аспірантуру Дніпропетровського державного аграрно-економічного університету, в 2012 році відбувся захист кандидатської дисертації за темою «Логістичні аспекти розвитку сільськогосподарських підприємств з виробництва зернових культур».
Закінчила Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна в 2009 році за спеціальністю «Економічна кібернетика».
Сфера наукових інтересів: стратегії розвитку національної економіки, конкурентоспроможність країни, стратегічне маркетингове управління, маркетингове управління логістикою.
Викладає дисципліни: «Маркетингова політика розподілу», «Маркетингові основи підприємницької діяльності», «Маркетингове управління конкурентоспроможністю», «Маркетинговий аудит», «Інфраструктура товарного ринку», «Територіальний маркетинг», «Регіональна економіка».
Співавтор збірників завдань для проведення практичних занять та самостійної роботи студентів з дисциплін «Маркетингове управління конкурентоспроможністю», «Маркетинговий аудит», «Територіальний маркетинг».

Щолокова Ганна Володимирівна
Кандидат політичних наук, доцент
![]() |
![]() |
|
Академія | Репозитарій |
Кандидат політичних наук за спеціальністю 23.00.01 – теорія та історія політичної науки (2009 р.). Має вчене звання доцента кафедри міжнародних відносин (2014 р.).
Закінчила Дніпровський національний університет у 2006 році за спеціальністю «Політологія».
Викладає навчальні дисципліни: «Міжнародна політика (Європейські політико-правові інституції)», «Міжнародна політика (Дипломатичний етикет та протокол)», «Політичний аналіз (GR - менеджмент)», «Зв'язки з громадськістю (PR)», «Прикладна політологія (Політичний маркетинг та реклама)» та інші.

Анна Гришина
спеціаліст з маркетингу, 2007 рік випуску
Зараз обіймає посаду директора з маркетингу найбільшої національної мережі магазинів краси та здоров’я EVA (з 2007 року)
"Навчання в Університеті створило для мене базис для подальшого росту та формування успішної професійної кар'єри. Це – фундамент, в якому було закладено все те, що я далі використовую та підтримую в моїй роботі."

Олена Корсун
Бакалавр та магістр з маркетингу, роки навчання 2009-2014
Зараз працює на посаді Senior Employer Brand Manager у глобальній ІТ-компанії SoftServe, яка має українське коріння та займається консалтингом та надає послуги у сфері цифрових технологій.
Крім того, Олена член PR комітету IT Dnipro Community, а також куратор міжнародного ком`юніті для жінок-лідерів в IT – Wtech.

Валенсія Роскоша
Магістр з маркетингу, 2020 рік випуску.
Валенсія успішно керує клінікою Adassa, Medical Clinic, з 2019 року, а до того кілька років керувала лабораторією INVITRO.

Юлія Прибиткова
Магістр з маркетингу, навчалася в Університеті імені Альфреда Нобеля y 2016-2018 рр.
Зараз обіймає посаду начальника відділу з питань інфраструктури та інвестицій Виконавчого комітету Новомосковської міської ради. Наразі Юлія опікується програмою залучення інвестицій та поліпшення інвестиційного клімату та розробляє шляхи залучення інвестицій, які дадуть поштовх для розвитку інфраструктури міста, зростання масштабів виробництва, покращення послуг, що стане стимулом до зростання економічних вигод для Новомосковська.
ATTENTION!
Запрошуємо на міжнародний ЕКО-Форум "Принципи ZERO WASTE у світі".
21 жовтня о 17:00
Формат онлайн.
Попередня реєстрація обов'язкова за посиланням:
https://app.getresponse.com/site2/mediascientifichub...
Розглянемо досвід експертів з формування ZERO WASTE-мислення у Польщі, Китаї та Японії.
Спікери:
-
Ірина Козлова – експерт з екології, заступник директора Департаменту екологічної політики Дніпровської Міської Ради.
Департамент екологічної політики Дніпровської міської ради
Учасник програми міжнародного стажування екологів Україна-Японія. Амбасадор освітньої програми ЕКОсвідоміить Дніпра. -
Сергій Федотов - засновник компанії WEST EXPORT (Польща), експерт проєктів систем фотовольтаїки.
-
Активісти громадського об’єднання “Асамблея культурного обміну України”
NGO Assembly of cultural exchange of Ukraine
та засновники освітньої програми ЕКОсвідомість Дніпра Олена Рожко та Ганна Жихарева-Толстік.
Програма форуму:
-
Досвід впровадження принципів ZERO WASTE в Китаї
/Сергій Федотов - початок о 17.05/ -
Становлення екосвідомості та еко-філософії в Японії
/Ірина Козлова - початок о 17.20/ -
Досвід впровадження енергозберігаючих технологій у Польщі. Базове знання про фотовольтаїку. Еко-програми та сортування сміття Польщі, зокрема Варшави.
/Сергій Федотов - початок о 17.40/ -
Панельна дискусія зі спікерами
/початок о 17.55/ -
Анонс заходів програми ЕКОсвідомість Дніпра на жовтень-листопад 2020.
/Ганна Жихарева-Толстік та Олена Рожко початок о 18.15/
ЕКО-форум проводиться за підтримки кафедри міжнародного маркетингу Університету імені Альфреда Нобеля
Alfred Nobel University
***
Нагадаємо, що освітня програма «ЕКОсвідомість Дніпра 2020” проводиться громадським об’єднанням “Асамблея культурного обміну України” за підтримки Дніпровської міської ради, Департаменту екологічної політики Дніпровської міської ради, та освітньої платформи з урбаністики Terrain vague /Франція/.
Проєкт реалізується в рамках «Програми розвитку місцевого самоврядування та висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів та комунальних підприємств на 2017 - 2020 роки».
Партнери програми «Екосвідомість Дніпра»: Університет митної справи та фінансів, Дніпровська політехніка, Університет ім. Альфреда Нобеля, телеканал Дніпро TV, газета Наше місто, ОТВ, Travel Kayak.
Метa програми:
-
Познайомити містян з практикуючими спеціалістами, стартапами, компаніями, організаціями, що займаються впровадженням еко-політики в Україні.
-
Забезпечити містян необхідними знаннями та практичними навичками для розвитку соціальної свідомості та самостійного переходу до екологічних політик та практик.
-
Створити консолідований пул змін.
#змінюємосвітразом #дніпробезсміття #екосвідомість_дніпра #екологічні_заходи_дніпра
:yellow_heart:
Запрошуємо містян долучатися до програми «Екосвідомість Дніпра»!!!
Офіційне еко-комьюніті програми: https://www.facebook.com/groups/2418625808431763
22 грудня 2020
Вітаємо з успішним захистом докторської дисертації!
15 грудня 2020
Перемога у 12-му Національному фестивалі соціальної реклами
10 грудня 2020
Маркетологи взяли участь у "Реклама-Фест"
10 грудня 2020
Майстер-клас «Розробка рекламної кампанії»
26 листопада 2020
Майстер-клас для студентів з Інтернет-маркетингу "7 правил класних Stories"
17 листопада 2020
Студенти маркетологи у шорт-листі "Рекламного полігону"!
9 листопада 2020
Майстер-клас Галини Сазонової для студентів англомовних програм «Маркетинг»
23 жовтня 2020
Якісна маркетингова освіта – англійською
23 жовтня 2020
Новий формат клубу "Маркетолог"
19 жовтня 2020
Клуб "Маркетолог" в онлайн форматі
9 жовтня 2020
Рекламний бізнес: майстер-клас з елементами брейнштормінгу
9 жовтня 2020
Воркшоп «Неймінг в маркетингових комунікаціях»
8 жовтня 2020
2 жовтня 2020
Відбувся воркшоп для студентів-маркетологів
26 червня 2020
Вітаємо з успішним захистом докторської дисертації!
19 червня 2020
12 травня 2020
Інтерактивна лекція-воркшоп сертифікованого експерта з маркетингу МІМ Віталія Осадчого
4 травня 2020
Клуб "Маркетолог" - відбувся майстер-клас Олексія Глущенко "SMM в умовах карантину"
28 квітня 2020
Перемога у IV Всеукраїнському конкурсі студентських дипломних робіт зі спеціальності 075 Маркетинг
8 квітня 2020
31 січня 2020
Вручення дипломів магістра випускникам спеціальності Маркетинг
4 лютого 2020
Стажування студентів-маркетологів Університеті Humanitas в м. Сосновець, Польща
3 грудня 2019
Представники студентства від спеціальності Маркетинг – експерти з акредитації освітніх програм
19 листопада 2019
1 листопада 2019
Студенти маркетологи – учасники International Business School "Logistics&Marketing"
30 жовтня 2019
Клуб маркетолог: провідні тренди маркетингу-2019
25 жовтня 2019
Підбиті підсумки конкурсу на найкращий логотип спеціальності Маркетинг
22 жовтня 2019
Воркшоп з бренд-менеджменту до Дня маркетолога
10 жовтня 2019
Кафедра міжнародного маркетингу провела щомісячне засідання клубу «Маркетолог»
8 жовтня 2019
Школа Інтернет-маркетингу та Максим Павлов підписали договір про співпрацю з кафедрою міжнародного маркетингу Університету імені Альфреда Нобеля. Здобувачі програми вже відвідали гостьову лекцію Максима Павлова про Інтернет-маркетинг, також побували на конференції DNIPRO MARKETING CONFERENCE та мають можливість пройти стажування на базі компанії.
2020
Тараненко Ірина Всеволодівна
Завідувач кафедри, доктор економічних наук, професор
Яременко Світлана Степанівна
Заступник завідувача
Шевченко Валентина Миколаївна
Заступник завідувача
