Логотіп університета імені Альфреда Нобеля

Гаряча лінія

0-800-75-51-57

КУЛЬТУРА ЯКОСТІ ОСВІТИ

Структурні підрозділи

  • Аспірантура та докторантура
  • Бібліотека
  • Видавництво, Фахові видання, Книгарня Університету
  • Департамент англомовних програм
  • Департамент дидактики
  • Департамент маркетингу
  • Департамент міжнародного співробітництва
  • Комітет з якості академічних стандартів
  • Кременчуцький інститут Університету імені Альфреда Нобеля
  • Міжнародна Школа Бізнесу IBS
  • Науковий відділ
  • Nobel Medical Center
  • Науково-дослідний інститут розвитку економіки та суспільства
  • Приймальна комісія
  • Студентський деканат
  • Студентський парламент
  • Nobel TV
  • Українсько-польський центр сприяння розвитку менеджменту, підприємництва та інвестицій
  • Центр кар'єри
  • Центр консалтингу
  • Центр міжнародної акредитації
  • Центр міжнародної освіти
  • Центр управління якістю
  • Адміністративні підрозділи

    Безкоморна Олена Олексіївна - Головний бухгалтер

    Безкоморна Олена Олексіївна

    Головний бухгалтер


    Реквізити для оплати

    ОТРИМУВАЧ Вищий навчальний заклад «Університет імені Альфреда Нобеля»

    IBAN UA563052990000026003050336274
    в АТ КБ „Приватбанк” м. Дніпро

    МФО 305299

    Код ЄДРПОУ 20201672

    ІПН 202016704022

    Призначення платежу: за навчання (без ПДВ)

    Вказувати прізвище, ім’я, по батькові (студента), № договору про навчання, назву групи навчання.


    Графік роботи каси та договірного відділу
    в період з 01.08.2020 р. по 31.08.2020 р.

    Понеділок – п’ятниця 830 – 1700 перерва 1230 - 1300

    Субота – 900 – 1500 без перерви

    Неділя – вихідний

    +38 (0562) 31-24-79

    Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

    Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

    Поверни 18% від вартості навчання!

    Лановяк Володимир Кузміч

    Начальник


    Контакти

    Рубан Оксана Олександрівна - Начальник

    Рубан Оксана Олександрівна

    Начальник

    Таран Наталія Євгенівна - Інспектор з кадрів

    Таран Наталія Євгенівна

    Інспектор з кадрів

    Логвінова Лілія Вікторівна - Провідний фахівець

    Логвінова Лілія Вікторівна

    Провідний фахівець

    Контакти


    Основною метою діяльності відділу розвитку персоналу та електронного документообігу є забезпечення реалізації політики у сфері вищої освіти з питань управління та розвитку персоналу в університеті та ведення діловодства, здійснення контролю за проходженням і виконанням документів, надання методичної та практичної допомоги з цих питань структурним підрозділам університету.

    Основними завданнями відділу розвитку персоналу та електронного документообігу є:

    • Забезпечення університету науково-педагогічними кадрами та кваліфікованими працівниками для організації освітньої, наукової, управлінської та фінансово-господарської діяльності університету.
    • Проведення заходів щодо формування стабільного трудового колективу, зниження плинності кадрів та зміцнення трудової дисципліни.
    • Здійснення аналітичної та організаційної роботи з кадрового менеджменту.
    • Організація заходів з підвищення рівня професійної компетентності персоналу.
    • Здійснення прийняття громадян з кадрових питань, розгляд скарг, заяв і звернень працівників університету.
    • Здійснення контролю за виконанням керівниками структурних підрозділів університету чинного законодавства України, постанов і рішень уряду України, наказів і розпоряджень керівних органів, доручень президента та проректорів університету.
    • Проведення узагальнення та аналіз даних про хід і результати контролю та повідомлення про хід і підсумки виконання документів при необхідності на оперативних нарадах.
    • Розробка на основі аналізу пропозицій щодо поліпшення виконавської дисципліни й удосконалення контролю за виконанням документів.
    • Здійснення організаційно-методичного керівництва організацією діловодства в структурних підрозділах університету.
    • Проведення систематичних перевірок стану діловодства в підрозділах та забезпечення контролю за виконанням у структурних підрозділах вимог Інструкції з діловодства університету та інших нормативних документів з цих питань.
    • Забезпечення належного оформлення службових документів та здійснення прийняття та реєстрації проєктів наказів від структурних підрозділів університету та оформлення наказів на бланку університету.
    • Здійснення підготовки та відправлення документів поштою: прості, рекомендовані та цінні листи, електронною поштою та кур’єрським доставленням.
    • Організація роботи щодо розмноження документів та доведення до відома виконавців.
    • Надання методичної допомоги структурним підрозділам університету з питань формування справ, підготовки документів для передання їх до архіву; забезпечення проведення роботи з експертизи цінності документів.

    Положення про відділ розвитку персоналу та електронного документообігу

school and education

Гаряча лінія

0-800-75-51-57