22 грудня Університет імені Альфреда Нобеля провів благодійну онлайн-конференцію “Бізнес під час війни: досвід Дніпра”, на якій було зібрано кошти для покупки зарядної станції нашій аеророзвідці.
Чому бізнес-конференція і в Університеті?
На початку 2022 року в Університеті, як і в багатьох інших компаніях Україні працювали над стратегією. Один з напрямків якої активний розвиток вищої бізнес-освіти із залученням практиків, тобто тих людей, які безпосередньо займаються підприємництвом. Водночас виникло питання чи взагалі актуально це в умовах тотального скорочення та релокації українського бізнесу зі східних регіонів, в умовах війни? Для перевірки і була організована конференція “Бізнес під час війни: досвід Дніпра”, яка показала, що, не дивлячись на воєнні дії, обстріли, блекаути бізнес може працювати й розвиватися, а бізнес-освіта має попит, якщо вона побудована на реальному практичному досвіді.
Бажаєте розвивати свій бізнес або підкорювати нові кар’єрні вершини? Приходьте до Міжнародної школи бізнесу IBS-ANU, де знайдете всі необхідні інструменти та отримаєте консультації та поради від підприємців та бізнес-практиків стосовно саме вашого проекту. Детальніше тут
Хто став спікером і який формат?
На самому початку ми домовилися, що спікерами конференції будуть підприємці, які
- по-перше, з Дніпра і їх бізнес зараз працює в Дніпрі;
- по-друге, обов’язково пов’язані з Університетом, а саме наші студенти, випускники, викладачі;
- по-третє, бізнес спікерів повинен бути у різних нішах та різним за масштабом.
Шукати довго не прийшлося. Ми витратили 3 дні на пошук, зв’язок і погодження з усіма спікерами та зібрали дійсно круту команду: Сергій Холод (Університет імені Альфреда Нобеля), Андрій Здесенко (Біосфера), Юрій Задоя (Конкордбанк), В’ячеслав Козаченко (Агенція нерухомості “Материк”), Олена Красовська (Міжнародна бізнес-школа “IBS-ANU”), Олександр Асхадулін (мережа кафе і столових “є.Да”), Стас Казанцев (адвокатське бюро “JUSTICE”), Щербіна Аліна (business club, PR-агенція «Великі історії»), Ігор Деха (продакшен студія Lustre Art Group), Єлизавета Караван (бренд жіночого одягу KARELLEs), Павло Прусак (керівник інвестиційними проєктами міжнародних аеропортів Харкова, Одеси та Дніпра), Олександр Любимий (інтернет-провайдери ДТС, ХомНет, Длан, дата центр “Вшахте”, Поліметрика).
Ще 3 дні зайняло створення посадкової сторінки та чат-боту конференції й далі запустили рекламу на 10 днів. Весь час від моменту прийняття рішення до проведення конференції – 3 тижні (1-22 грудня).
Щодо формату було декілька варіантів: від класичної презентації до відеозапису, адже це був час постійних блекаутів і поганого зв’язку. Разом з цим, на створення презентацій спікерам, відеозапис, підготовку доповідей потрібен час, якого не було ні у кого. Врахувавши всі умови вирішили робити у форматі невеликих QА-сесій – питання-відповіді в прямому ефірі: спікерам довго готуватися не треба, при вимкненні світла/зв’язку є мобільний інтернет, оперативно можна поміняти спікерів місцями без втрати аудиторії. Ми не прогадали, такий live-формат був сприйнятий всіма учасниками, а утримання аудиторії протягом всього ефіру (а це майже 5,5 годин) коливалася на рівні 85-100%.
Чому конференція була благодійною?
Про те, що це буде благодійна конференція навіть ніхто не питав, це було як-то одразу всім зрозуміло. Тим більше, що Університет з самого початку війни займається волонтерством (у березні на базі Університету ми організували один з найбільших шелтерів для біженців). Підтримка переселенців і військових постійна, це увійшло в нашу повсякденну роботу і життя. І на конференції ми також оголосили збір на зарядну станцію для аеророзвідки.
Запис конференції “Бізнес під час війни: досвід Дніпра” у відкритий доступ ми не викладали. Якщо бажаєте ознайомитися з усіма 12 практичними кейсами реальних підприємців, переглянути виступ спікерів – переходьте на наш – YouTube
Що очікували & що отримали від події?
Глобальних цілей на конференцію не було, але декілька важливих моментів ми хотіли з’ясувати:
- перевірити попит на подібні заходи та виявити зацікавленість у бізнес-освіті,
- перевірити власні можливості, чи можемо ми взагалі організовувати на якісному рівні подібні конференції,
- залучити наших викладачів і студентів до практики, підвищити рівень їх знань щодо реальних бізнес-процесів на підприємствах.
Досягли та отримали ми набагато більше, ніж сподівалися. Окрім вищепереліченого, до просування конференції залучилися інфлюенсери. Ми отримали велику кількість згадувань університету та події у соц.мережах. Після відгуків та зворотного зв’язку стало зрозуміло, що в нас вийшло підтримати бізнес-спільноту Дніпра та надихнути окремих підприємців з України, показавши та розказавши успішні бізнес-кейси саме під час війни.
А головне, ми зрозуміли, що не треба чекати кращих часів, роби тут і зараз, тим більш, якщо це стосується бізнесу.
З освітою переможемо!