Університет
Абітурієнти
Навчання
Наука
Міжнародна діяльність
Якість
Кар'єра
Повернутись
Інші
22.01.2025
1 хв. на читання

Результати опитування «Викладач очима здобувачів» за дисциплінами осіннього семестру 2024/2025 н.р.

У період з 02.12.2024 р. по 15.12.2024 р. за дисциплінами осіннього семестру 2024/2025 н.р. центром менеджменту та моніторингу якості освіти було проведено електронне опитування «Викладач очима здобувачів». Результати опитування такі: «Топ-10» викладачів Університету імені Альфреда Нобеля за результатами осіннього семестру 2024/2025 н.р. Викладачі кафедр, які набрали найбільшу кількість балів, порівняно з іншими викладачами тієї ж […]
Результати опитування «Викладач очима здобувачів» за дисциплінами осіннього семестру 2024/2025 н.р.

У період з 02.12.2024 р. по 15.12.2024 р. за дисциплінами осіннього семестру 2024/2025 н.р. центром менеджменту та моніторингу якості освіти було проведено електронне опитування «Викладач очима здобувачів».

Результати опитування такі:

«Топ-10» викладачів Університету імені Альфреда Нобеля за результатами осіннього семестру 2024/2025 н.р.


Викладачі кафедр, які набрали найбільшу кількість балів, порівняно з іншими викладачами тієї ж кафедри, формують рейтинг «Лідерів кафедр».

Лідери кафедр за результатами осіннього семестру 2024/2025 н.р.

Волобоєва Анна Олександрівна

кафедра іноземних мов

Середньозважений бал 11,99

Біла Альона Валеріївна

кафедра права

Середньозважений бал 11,91

Сергєєва Олена Романівна

кафедра менеджменту

Середньозважений бал 11,88

Савельєв Павло Сергійович

кафедра європейських і східних мов та перекладу

Середньозважений бал 11,65

Карпова Марина Євгеніївна

кафедра психології і педагогіки

Середньозважений бал 11,65

Задоя Олександр Анатолійович

кафедра глобальної економіки

Середньозважений бал 11,56

Ключник Руслан Максимович

кафедра глобальної економіки

Середньозважений бал 11,56

Яременко Світлана Степанівна

кафедра міжнародного маркетингу

Середньозважений бал 11,54

Запорожченко Олена Євгеніївна

кафедра інформаційних технологій

Середньозважений бал 11,07

Для зворотного зв’язку зі здобувачами вищої освіти та підтримання належної якості надання освітніх послуг, результати анкетування обговорять зі здобувачами, що навчаються за відповідними освітньо-професійними програмами. З метою підвищення якості викладання освітніх компонентів, результати опитування та пропозиції здобувачів проаналізують на засіданнях всіх кафедр.

Під час засідань груп зі змісту та якості освіти розглянуть можливі шляхи покращення ситуації по тим критеріям, за якими здобувачі висловили зауваження та сформують пропозиції щодо удосконалення внутрішньої системи забезпечення якості освіти.

Читайте також

Стажування доценток Кафедри психології та педагогіки у Франції
Новини
Франція знову приймає наших викладачів психології!

В межах міжнародного проекту «Реабілітологи-2025» завершилося вже друге стажування доценток Кафедри психології та педагогіки Університету імені Альфреда Нобеля – Оксани Байєр, Аліни Юдіної та Наталії Грісенко, у медичних центрах Франції. Цього разу вони із задоволенням знову відвідали Центр фізичної реабілітації Андре Лаланда (м. Но, Франція), де рівно рік тому проходили своє перше стажування і вже встигли […]

21.02.2025
1 хв. на читання
Відкриття реєстрації на підвищення кваліфікації за програмою «Економічна взаємозалежність країн і військові конфлікти. бізнес у XXI столітті: 2.0»
Навчання
Реєстрація на програму підвищення кваліфікації

Вже другий рік поспіль, в рамках реалізації міжнародного проєкту Еразмус+ Модуль Жан Моне EuSANU «Висвітлення нової архітектури європейської безпеки у викладанні та наукових дослідженнях». Запрошуємо на підвищення кваліфікації за програмою «економічна взаємозалежність країн і військові конфлікти. бізнес у XXI столітті: 2.0». Світовий порядок зазнає суттєвих трансформацій. Світ більше не є передбачуваним, але в цьому виклику – […]

21.02.2025
1 хв. на читання
Jean Monnet
Новини
Вдруге стартував унікальний європознавчий навчальний курс “Архітектура європейської безпеки: нові виклики та загрози” для студентів 3 курсу

20 лютого 2025 року вже вдруге (на другому році реалізації проєкту) стартував унікальний європознавчий навчальний курс “Архітектура європейської безпеки: нові виклики та загрози” для студентів 3 курсу (спеціальностей: «Міжнародні економічні відносини» і «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» та інших спеціальностей в рамках вивчення вибіркової загальноуніверситетської дисципліни) Університету імені Альфреда Нобеля. Курс реалізується в рамках Міжнародного проєкту Еразмус+ Модуль […]

20.02.2025
1 хв. на читання