Університет
Абітурієнти
Навчання
Наука
Міжнародна діяльність
Якість
Кар'єра
Повернутись
Інші
22.01.2025
1 хв. на читання

Результати опитування «Викладач очима здобувачів» за дисциплінами осіннього семестру 2024/2025 н.р.

У період з 02.12.2024 р. по 15.12.2024 р. за дисциплінами осіннього семестру 2024/2025 н.р. центром менеджменту та моніторингу якості освіти було проведено електронне опитування «Викладач очима здобувачів». Результати опитування такі: «Топ-10» викладачів Університету імені Альфреда Нобеля за результатами осіннього семестру 2024/2025 н.р. Викладачі кафедр, які набрали найбільшу кількість балів, порівняно з іншими викладачами тієї ж […]
Результати опитування «Викладач очима здобувачів» за дисциплінами осіннього семестру 2024/2025 н.р.

У період з 02.12.2024 р. по 15.12.2024 р. за дисциплінами осіннього семестру 2024/2025 н.р. центром менеджменту та моніторингу якості освіти було проведено електронне опитування «Викладач очима здобувачів».

Результати опитування такі:

«Топ-10» викладачів Університету імені Альфреда Нобеля за результатами осіннього семестру 2024/2025 н.р.


Викладачі кафедр, які набрали найбільшу кількість балів, порівняно з іншими викладачами тієї ж кафедри, формують рейтинг «Лідерів кафедр».

Лідери кафедр за результатами осіннього семестру 2024/2025 н.р.

Волобоєва Анна Олександрівна

кафедра іноземних мов

Середньозважений бал 11,99

Біла Альона Валеріївна

кафедра права

Середньозважений бал 11,91

Сергєєва Олена Романівна

кафедра менеджменту

Середньозважений бал 11,88

Савельєв Павло Сергійович

кафедра європейських і східних мов та перекладу

Середньозважений бал 11,65

Карпова Марина Євгеніївна

кафедра психології і педагогіки

Середньозважений бал 11,65

Задоя Олександр Анатолійович

кафедра глобальної економіки

Середньозважений бал 11,56

Ключник Руслан Максимович

кафедра глобальної економіки

Середньозважений бал 11,56

Яременко Світлана Степанівна

кафедра міжнародного маркетингу

Середньозважений бал 11,54

Запорожченко Олена Євгеніївна

кафедра інформаційних технологій

Середньозважений бал 11,07

Для зворотного зв’язку зі здобувачами вищої освіти та підтримання належної якості надання освітніх послуг, результати анкетування обговорять зі здобувачами, що навчаються за відповідними освітньо-професійними програмами. З метою підвищення якості викладання освітніх компонентів, результати опитування та пропозиції здобувачів проаналізують на засіданнях всіх кафедр.

Під час засідань груп зі змісту та якості освіти розглянуть можливі шляхи покращення ситуації по тим критеріям, за якими здобувачі висловили зауваження та сформують пропозиції щодо удосконалення внутрішньої системи забезпечення якості освіти.

Читайте також

Банер вебінару «Соціальна робота»
Події
Вебінар «Соціальна робота в Україні: досвід, особливості та виклики державного та недержавного секторів»

Центр франкомовних програм і Кафедра психології та педагогіки Університету імені Альфреда Нобеля @kpp.anu сумісно з Федерацією «Обміни Франція-Україна» @fefu_stages, Центром Реабілітації ім. Андре Лаланда @crrf_andrelalande та Всесвітньою Агенцією франкомовних університетів @auf_org (AUF) запрошують на четвертий вебінар в межах міжнародного франко-українського проєкту «Реабілітологи – 2025» 🗓 13 лютого о 15.30 🕒 (за київським часом) «Соціальна робота в Україні: досвід, особливості та […]

05.02.2025
1 хв. на читання
SoftServe
Досягнення
Співробітництво SoftServe та Університету імені Альфреда Нобеля триває!

Кінець січня ознаменувався не тільки закінченням канікул, а візитом провідної ІТ компанії SoftServe до університету імені Альфреда Нобеля. Щорічно компанія вручає нагороди тим університетам, з якими вона плідно співпрацює щодо підготовки ІТ-фахівців. Другий рік поспіль ми отримали відзнаку «Educational Silver Partner 2024» і надзвичайно цим пишаємось! Проректор з розвитку технічних спеціальностей Віталій Зайцев, завідувачка кафедри […]

03.02.2025
1 хв. на читання
банер Зустріч з практиками
Події
Запрошуємо на зустріч з практиками

Запрошуємо на зустріч з практиками, які допоможуть розібратися в правилах комунікації на практичних кейсах, а також розібратися в VR/AR.

31.01.2025
1 хв. на читання