
Тетяна Мішустіна
Роб Силтанен ведущий креативний маркетолог Apple
Освіта та кар’єра
У 2000 році закінчила Придніпровську державну академію будівництва і архітектури за спеціальністю Менеджмент організацій, менеджер
У 2014 році отримала науковий ступінь кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)
Тема дисертації: «Конкурентоспроможність торговельної марки машинобудівного підприємства»
З 2016 року – доцент кафедри міжнародного маркетингу
Наукові інтереси

Наукові інтереси та публікації
Наукові інтереси:
Конкурентоспроможність, брендинг, брендменеджмент, економічні екосистеми, питання європейської інтеграції в розрізі національних брендів, інформаційного маркетингу та інформаційного бізнесу, маркентинг, діджитал маркетинг, штучний інтелект в маркетингу тощо
Наукові публікації:
- Мішустіна Т. С., Зінченко О. А., Мешко Н. П. «Зелений» брендинг в контексті іміджу соціально-відповідальної компанії // Міжнародний науковий журнал “Інтернаука”. Серія: “Економічні науки”. – 2023. – №11. https://doi.org/10.25313/2520-2294-2023-11-9434 (https://www.inter-nauka.com/issues/economic2023/11/9434)
- Т. Мішустіна КОНЦЕПТУАЛЬНІ МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАНЬ ЕКОСИСТЕМ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ // Вісник економічної науки України №1, 2024 http://www.venu-journal.org/2024-146-12/
- Т. Мішустіна, В. Дубницький, О. Овчаренко Виклики практичного застосування технологій штучного інтелекту в контексті цифрової трансформації кол. монографія «AI – Driven Transformation Mapping the Course for Future Business Landscapes / Cen. edit Olha Prokopenko, Marina Jarvis. Таллінн: Teadmus oij. 2024, 257p., с. 166 – 181. Естонський підприємницький університет прикладних наук.
- ТС Мішустіна, ВМ Шевченко, АА Бондаренко Дослідження споживчих переваг і лояльності споживачів для досягнення маркетингових цілей компанії- Академічний огляд, 2019file:///C:/Users/User/Downloads/ao_2019_2_8-1.pdf
- Т. Мішустіна, В. Дубницький, С. Григоренко ОСОБЛИВОСТІ ТЕХНОЛОГІЇ ПОШУКОВОЇ ОПТИМІЗАЦІЇ ЯК ОДНІЄЇ З ОСНОВНИХ СКЛАДОВИХ ІНСТРУМЕНТУ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ // ПРОБЛЕМИ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ В ЕКОНОМІЦІ №1 2024 https://mail.google.com/mail/u/0/#search/%D0%94%D1%83%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9/FMfcgzGxTFWCZvJdNnrHJMFkSdmdBRJB?projector=1&messagePartId=0.1
- Horiashchenko Y., Taranenko I., Yaremenko S., Shevchenko V., Mishustina T., Klimova I. (2021) Integrated System of Enterprises’ Innovative Development Management Under the Conditions of Post-Fordism/, Postmodern Openings, 12 (3 Sup. 1), pp. 45-60. https://lumenpublishing.com/journals/index.php/po/article/view/4314 Web of Science https://doi.org/10.18662/po/13.2/464
Участь у міжнародних науково-практичних конференціях:
- Мішустіна Т.С. СУЧАСНИЙ МАРКЕТИНГ: МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРІЄНТАЦІЇ НА БРЕНД В УМОВАХ ФУНКЦІОНУВАННЯ ЕКОСИСТЕМИ ХV Міжнародна науково-практична конференція МАРКЕТИНГ І ЛОГІСТИКА В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ: ВИКЛИКИ ЦИФРОВОЇ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ пам’яті професора Євгена Крикавського, 17 жовтня 2024 р. ЛЬВІВ 2024
- Дубницький В.І., Мішустіна Т.С. Ділові екосисстеми як феномен цифрової трансформації економіки The 7th International scientific and practical conference “Innovations and prospects in modern science” (July 3-5, 2023) SSPG Publish, Stockholm, Sweden. 2023. 209 p.
Дисципліни, які викладає
Публікації та індекси Хірша
Міжнародна та громадська діяльність
- Академічна мобільність в рамках програми Еразмус+, Університет Рієки (Хорватія), факультет економіки та бізнесу. (2024)
Міжнародний проект Децентралізація – шлях до кращих результатів та ефективності Decentralization Offering Better Results and Eficiency DOBRE (2022)
2. Участь в проєкті 101101685 – SheFounder_EIW4 в рамках програми Erasmus for Young Entrepreneurs у якості волонтера
Додаткова активність
Участь у конференціях, співпраця з іншими установами, консультаційна діяльність.
Можна додати проєкти, пов’язані з популяризацією науки, якщо такі є.
Участь у конференціях, співпраця з іншими установами, консультаційна діяльність.
Можна додати проєкти, пов’язані з популяризацією науки, якщо такі є.
Участь у конференціях, співпраця з іншими установами, консультаційна діяльність.
Можна додати проєкти, пов’язані з популяризацією науки, якщо такі є.
Участь у конференціях, співпраця з іншими установами, консультаційна діяльність.
Можна додати проєкти, пов’язані з популяризацією науки, якщо такі є.
Участь у конференціях, співпраця з іншими установами, консультаційна діяльність.
Можна додати проєкти, пов’язані з популяризацією науки, якщо такі є.
Участь у конференціях, співпраця з іншими установами, консультаційна діяльність.
Можна додати проєкти, пов’язані з популяризацією науки, якщо такі є.
Участь у конференціях, співпраця з іншими установами, консультаційна діяльність.
Можна додати проєкти, пов’язані з популяризацією науки, якщо такі є.
Участь у конференціях, співпраця з іншими установами, консультаційна діяльність.
Можна додати проєкти, пов’язані з популяризацією науки, якщо такі є.
Участь у конференціях, співпраця з іншими установами, консультаційна діяльність.
Можна додати проєкти, пов’язані з популяризацією науки, якщо такі є.
Участь у конференціях, співпраця з іншими установами, консультаційна діяльність.
Можна додати проєкти, пов’язані з популяризацією науки, якщо такі є.
Участь у конференціях, співпраця з іншими установами, консультаційна діяльність.
Можна додати проєкти, пов’язані з популяризацією науки, якщо такі є.
Участь у конференціях, співпраця з іншими установами, консультаційна діяльність.
Можна додати проєкти, пов’язані з популяризацією науки, якщо такі є.