Університет
Абітурієнтам
Навчання
Наука
Міжнародна діяльність
Якість
Кар'єра
Home Наталія Павлівна Волкова

Наталія Павлівна Волкова

Завідувачка кафедри психології та педагогіки
доктор педагогічних наук, професор, провідний фахівець з педагогіки вищої освіти України, професійно-педагогічної комунікації
член підкомісії зі спеціальності 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями) Науково-методичної комісії № 1 із загальної, професійної освіти та спорту Науково-методичної ради Міністерства освіти і науки України, які призначені наказом Міністерства освіти і науки України від 25.04.2019 р. № 582 (зі змінами) (2019-2024 рр.)
член Української асоціації дослідників освіти, свідоцтво № 192/2022 від 1.01.2022 р. , член громадської організації «Міжнародна фундація науковців і освітян», свідоцтво №ES3258
головний редактор серії фахового журналу «Alfred Nobel University Journal of Pedagogy and Psychology» (категорія «Б»), член редколегій фахових журналів Educational Technology Quarterly, ScienceRise: Pedagogical Education, Освіта та розвиток обдарованої особистості. Серія «Педагогічна науки»
науковий керівник науково-дослідної теми «Теоретико-методологічні засади професійного становлення фахівця в інноваційному соціокультурному просторі» (№ державної реєстрації 0122U200059). Дата реєстрації 30-05-2022
“Шановні студенти! Успіх — це не пункт призначення, а дорога, якою ви йдете. Ніхто, крім Вас, не зможе пройти Вашим життєвим шляхом, не зможе за Вас падати і знову підійматися, долати перешкоди, вірити і зневірятися, і знову вірити, щоб дійти до поставленої цілі. Усі наші мрії можуть здійснитися, якщо ми матимемо сміливість йти за ними. Пам’ятайте, що найбільш надійний спосіб досягти успіху — це завжди спробувати ще раз з вірою у власні сили!”

Освіта та кар’єра

1981 р. – закінчила Криворізький державний педагогічний інститут, фізико-математичний факультет. Здобула кваліфікацію вчителя математики та фізики.
1989 р. – достроковий захист кандидатської дисертації «Розвиток професійно-педагогічної спрямованості учнів загальноосвітніх шкіл педагогічних класів» за спеціальністю 13.00.01 – «Теорія та історія педагогіки».
2006 р. – захистила докторську дисертацію на тему: «Теоретико-методологічні основи підготовки майбутніх учителів до професійно-педагогічної комунікації», спеціалізація 13.00.04 – «Теорія і методика професійної освіти».
2007 р. – закінчила Гуманітарний університет «Запорізький інститут державного та муніципального управління. Здобула кваліфікацію магістр з педагогіки вищої школи.

2008 р. – присвоєно вчене звання «Професор кафедри педагогіки».

2015 р. – закінчила Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля. Здобула кваліфікацію бакалавр з психології.

 

Автор понад 200 друкованих праць, трьох монографій, двох підручників з грифом МОН України, трьох навчальних посібників з грифом МОН України, 12 навчально-практичних посібників, статей. у провідних українських та зарубіжних журналах.

Наукові інтереси та публікації

Участь у міжнародних науково-практичних конференціях:

  1. Міжнародна науково-практична конференція “Третій рівень освіти в Україні: становлення та тенденції” 17 листопада 2024 р. с. Світязь Шацького району Волинської області, Україна, Доповідь “Психологічна компетентність докторів філософії з професійної освіти: шляхи розвитку” DOI: https://doi.org/10.36059/978-966-397-427-9-5. http://catalog.liha-pres.eu/index.php/liha-pres/catalog/view/326/9592/21658-1
  2. II Міжнародна науково-практична конференція науково-педагогічних, педагогічних працівників і молодих учених “Теорія і практика професійного становлення фахівця в інноваційному соціокультурному просторі”. 17-18 квітня 2024 р.Дніпро. Доповідь “Збереження психічного здоров’я студентів в освітньому середовищі закладу вищої освіти”. https://duan.edu.ua/wp-content/uploads/2024/05/teor._i_prakt._prof._stan.pdf
  3. ХV Міжнародна науково-практична конференція науковців та студентів “Практична психологія у сучасному вимірі”, Дніпро, 26 березня 2024 р. Доповідь “Професійна рефлексія та умови її розвитку у студентів”. https://duan.edu.ua/wp-content/uploads/2024/04/3birnyk-2024-psykholohy_.pdf
  4. Міжнародна науково-практична конференція “ІННОВАЦІЙНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ: ВІТЧИЗНЯНИЙ І СВІТОВИЙ ДОСВІД УПРОВАДЖЕННЯ”. 28-29 квітня 2023 р. Київ. Доповідь “Технології роботи з текстом публічної доповіді у практиці викладача університету”. https://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/40586/Innovatsiini%20osvitni%20tekhnolohii.pdf?sequence=3&isAllowed=y

Наукові публікації:

  1. Волкова Н. П. Педагогіка: Навч. пос. 3-е вид. К.: Академвидав, 2009. 616с. https://bnd.gnedu.vn.ua/wp-content/uploads/2022/09/%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0-%D0%9D.%D0%9F.-%D0%9F%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D0%BA%D0%B0.pdf
  2. Волкова Н.П. Інтерактивні технології навчання у вищій школі: Навч.-метод. посіб. Дніпро: Університет імені Альфреда Нобеля, 2018. 360 с. https://www.pedagogic-master.com.ua/2022/Volkova_1.pdf
  3. Волкова Н.П. Професійна компетентність докторів філософії у галузі освіти: концептуальні основи – підходи до формування в інноваційному освітньому середовищі. Теорія і практика професійного становлення фахівця в інноваційному освітньому середовищі: монографія [Електронне видання] / кол. авт; за заг. ред. проф. Н.П. Волкової, О.О. Лаврентьєвої. Дніпро: Університет імені Альфреда Нобеля, 2023. С. 14-42. https://ir.duan.edu.ua/items/fd9a53f2-942d-4390-989e-afd1e177d201
  4. Волкова Н.П., Кожушко С.П., Онищенко М.Ю. Самоосвіта викладача в умовах воєнного стану: з досвіду закладу вищої освіти. Journal of Pedagogy and Psychology: Серія Педагогіка і психологія. Педагогічні науки, 2024. Вип. 1(27). С. 18-29. https://pedpsy.duan.edu.ua/images/PDF/2024/1/3.pdf
  5. Волкова Н.П., Лебідь О.В. Формування ціннісного ставлення майбутніх фахівців соціономічної сфери до професійної діяльності у процесі фахової підготовки.Вісник університету імені Альфреда Нобеля: Серія Педагогіка і психологія. Педагогічні науки, 2022. Вип. 2(24). С. 20-32. https://pedpsy.duan.edu.ua/images/PDF/2022/2/3.pdf
  6. Волкова Н.П., Лебідь О.В. Система педагогічної роботи з формування професійного іміджу майбутнього фахівця у магістерській підготовці. Молодь і ринок, 2023. № 11–12. С. 54–59. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.294756

Підвищення кваліфікації

Підвищення кваліфікації:

  1. Науково-педагогічне стажування в Лабораторії міжнародного регіонознавства за програмою «Стратегічна автономія та конкурентоспроможність ЄС в новій глобальній економіці». В рамках проєкту Еразмус+Модуль Жан Моне «Конкурентоспроможність Європи в новій глобальній економіці» №110117 – EuСompet. 11.11.2024-24.02.2025 р. 90 год./3 кредити ЄКТС, сертифікат № 4785
  2. 6 крайовий форум освітян «Освіта – енергія майбутнього». Секція «Психолого-педагогічний супровід освітнього процесу в умовах воєнного стану». 20.10.2024 р. 6 год. /0,2 кредити ЄКТС, сертифікат № ЦОЯ 2024/1906. Національна академія педагогічних наук України
  3. Всеукраїнського вебінару «СУЧАСНІ ВИКЛИКИ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ (90 год., 3 кредити ЄКТС. 13.02-25.06 2024 р. Кривий Ріг – Полтава), сертифікат.
  4. Курс «#blаd_IT: ОПАНУЄМО ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ» для викладачів, керівників та працівників адміністрації закладів вищої освіти. 90 годин / 3 кредити ЄКTС, сертифікат. 09.01.2022р. Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА» (ЄДРПОУ: 42502643)
  5. Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників «Виклики національної ідентичності в умовах війни: погляди освітян». 30 год. / 1 ЄКТС. 7.05.2022 р., сертифікат
  6. Курс «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів». 60 год./ 2 кредити ЄКТС, сертифікат від 03.11.2021р. prometheus.org.ua.

Міжнародне підвищення кваліфікації:

  1. «Використання неформальної освіти у підготовці бакалаврів та магістрів: досвід країн Європейського Союзу та України». 19-26 грудня 2022 р. Люблін, Польща, 45 год./ 1,5 кредити ЄCTС, сертифікат № 11370/2022 від 26.12.2022р.
  2. «Трансфер освітніх технологій у підготовці магістрів та здобувачів доктора філософії (PHD) в країнах європейського союзу та України»», 45 год./ 1,5 кредити ЄКТС, сертифікат № 17522 від 27.11.2023 р.
  3. «Інтерактивні технології змішаного навчання при підготовці здобувачів освіти гуманітарних спеціальностей в країнах європейського союзу та України». 26.02-6.03.2024 р. 1,5 кредити ЄКТС, Люблін, сертифікат
  4. «Трансфер освітніх технологій у підготовці магістрів та здобувачів доктора філософії (PHD) в країнах європейського союзу та України». 09.12-18.12.2024 р. 1,5 кредити ЄКТС. Люблін, Польща, сертифікат.
  5. Міжнародне науково-педагогічне стажування на тему: «Правові, психологічні та етичні процеси використання штучного інтелекту в освіті при підготовці здобувачів доктора філософії» (PHD): міжнародний досвід». 25 листопада 2024 р. по 25 січня 2025 року. Норвезький університет наук про життя (Осло, Королівство Норвегії). 180 год./6 кредитів ЄКТС: з них лекційних – 40 год., практичних – 70 год., самостійна робота – 70 год., сертифікат.
  6. «Академічна доброчесність при підготовці магістрів та здобувачів доктора філософії в країнах європейського союзу та України», 14-23.02.2025 р., 45 год./1,5 кредити ЄКТС, Люблін, Польща, сертифікат.

Університет імені Альфреда Нобеля
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.