Старт проєкту Еразмус+ Модуль Жан Моне DEMEu4U

У жовтні 2024 року кафедра міжнародного маркетингу Університету імені Альфреда Нобеля за участю експертів з НТУ «Дніпровська політехніка» та Маріупольського державного університету розпочала роботу за проєктом Еразмус+ Модуль Жан Моне DEMEu4U «Цифровізація, цифрове навчання та міграційні процеси: досвід Європейського Союзу для України» № 101176312 – DEMEu4U – ERASMUS-JMO-2024-HEI-TCH-RSCH.
Команда проєкту

Інна Стрельченко
керівник проєкту DEMEu4U/дослідник, професорка кафедри міжнародного маркетингу, д-р екон. наук, доцент (Університет Альфреда Нобеля)

Вікторія Смєсова
радник керівника проєкту DEMEu4U/старший експерт, професорка кафедри економічної теорії та міжнародних економічних відносин, д-р екон. наук, професор (НТУ «Дніпровська політехніка»)

Інна Аракелова
старший експерт/дослідник проєкту DEMEu4U, доцентка кафедри маркетингу і туризму, канд. екон. наук, доцент (Маріупольський державний університет)
Тривалість проєкту – три роки (10.2024-10.2027).
Для кого:
– студенти, які навчаються на бакалаврському та магістерському рівні освіти спеціальностей «Міжнародні економічні відносини», «Маркетинг» та інших;
– академічна спільнота, представники громадянського суспільства, влади і бізнесу;
– інші категорії зацікавлених осіб.
Проєкт DEMEu4U передбачає:
1. Розробку та викладання навчального міждисциплінарного курсу «Цифровізація, цифрове навчання та міграційні процеси: досвід Європейського Союзу для України», який включає три взаємопов’язані модулі європейських студій, поширює європейські знання про переваги, можливості та ризики цифрової освіти, міграційні цифрові послуги, цифрові технології і навички, рамки цифрових компетенцій.
2. Проведення онлайн-хакатонів професійного розвитку, об’єднаних загальною темою «Цифрова освіта: можливості, переваги та ризики/Digital Education: Opportunities, Benefits and Risks».
3. Створення цифрової екосистеми знань (DEK), що дозволить сконцентрувати усі матеріали та результати досліджень, отримані виконавцями проєкту та його учасниками в рамках наукової та навчальної діяльності.
Читайте також

🎓 Як не злити перші роки після універу в нікуди? 🔍 Як підготуватись до першої співбесіди?💼 Що насправді важливо для роботодавців?🏢 Якою є сучасна компанія зсередини?🌟 І чому покоління Z — не «втрачене», а надпотужне? На всі ці запитання відповість Дарія Коломоєць — топменеджерка з 10-річним досвідом у бізнесі. ▪️ За плечима: активні продажі, управління […]

4 червня 2025 року відбувся майстер-клас «Всі на рівних: створення інклюзивного середовища у вищій освіті». Головна спікерка: Лебідь Ольга, професорка кафедри психології та педагогіки Університету імені Альфреда Нобеля Учасники: студенти, аспіранти та викладачі Університету імені Альфреда Нобеля і Бердянського державного педагогічного університету Програма майстер-класу передбачала: Висловлюємо щиру подяку кожному за вашу активність, цікаві запитання та […]

Щоб стати успішним маркетологом, важливо обрати програму навчання, яка пропонує сильну практичну базу, актуальні інструменти та методики, сильний викладацький склад з лекторами-практиками, міжнародну інтеграцію та дисципліни, що реально потрібні в роботі.