This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Старт проєкту Еразмус+ Модуль Жан Моне DEMEu4U
У жовтні 2024 року кафедра міжнародного маркетингу Університету імені Альфреда Нобеля за участю експертів з НТУ «Дніпровська політехніка» та Маріупольського державного університету розпочала роботу за проєктом Еразмус+ Модуль Жан Моне DEMEu4U «Цифровізація, цифрове навчання та міграційні процеси: досвід Європейського Союзу для України» № 101176312 – DEMEu4U – ERASMUS-JMO-2024-HEI-TCH-RSCH.
Команда проєкту
Інна Стрельченко
керівник проєкту DEMEu4U/дослідник, професорка кафедри міжнародного маркетингу, д-р екон. наук, доцент (Університет Альфреда Нобеля)
Вікторія Смєсова
радник керівника проєкту DEMEu4U/старший експерт, професорка кафедри економічної теорії та міжнародних економічних відносин, д-р екон. наук, професор (НТУ «Дніпровська політехніка»)
Інна Аракелова
старший експерт/дослідник проєкту DEMEu4U, доцентка кафедри маркетингу і туризму, канд. екон. наук, доцент (Маріупольський державний університет)
Тривалість проєкту – три роки (10.2024-10.2027).
Для кого:
– студенти, які навчаються на бакалаврському та магістерському рівні освіти спеціальностей «Міжнародні економічні відносини», «Маркетинг» та інших;
– академічна спільнота, представники громадянського суспільства, влади і бізнесу;
– інші категорії зацікавлених осіб.
Проєкт DEMEu4U передбачає:
1. Розробку та викладання навчального міждисциплінарного курсу «Цифровізація, цифрове навчання та міграційні процеси: досвід Європейського Союзу для України», який включає три взаємопов’язані модулі європейських студій, поширює європейські знання про переваги, можливості та ризики цифрової освіти, міграційні цифрові послуги, цифрові технології і навички, рамки цифрових компетенцій.
2. Проведення онлайн-хакатонів професійного розвитку, об’єднаних загальною темою «Цифрова освіта: можливості, переваги та ризики/Digital Education: Opportunities, Benefits and Risks».
3. Створення цифрової екосистеми знань (DEK), що дозволить сконцентрувати усі матеріали та результати досліджень, отримані виконавцями проєкту та його учасниками в рамках наукової та навчальної діяльності.
Читайте також
В останні передсвяткові Різдвяні дні кафедра глобальної економіки звітує про успішне продовження реалізації міжнародного проекту Еразмус+ Модуль Жан Моне № 101176059 – EuCompet – ERASMUS-JMO-2024-HEI-TCH-RSCHRSCH, а саме про завершення першої дискусійної панелі «Єдиний ринок як ключовий актив ЄС і рушій його конкурентоспроможності» в рамках заходів щодо проведення професійного та науково-педагогічне стажування в лабораторії міжнародного регіонознавства (LAB-IRS) «Стратегічна автономія та конкурентоспроможність ЄС […]
За останні кілька років світ докорінно змінився, що дає підставу говорити про нові геостратегічні реалії. Вони не тільки відкривають грандіозні можливості для людства, але й несуть у собі суттєві загрози безпеці. Міжнародні інституції, які створювалися заради забезпечення стійкого миру у світі, виявилися багато у чому безсилими перед новими викликами. Тому потрібно не просто удосконалювати існуючі […]
Вітаємо переможців у конкурсі з розв’язання бізнес-кейсів англійською мовою, який відбувся 27 листопада 2024 р. за ініціативи кафедри іноземних мов і вже став традиційним заходом в Університеті імені Альфреда Нобеля! Цей конкурс дає змогу перевірити свої здібності в англомовній комунікації, командній роботі, знання бізнес-концепцій, креативність, вміння відстоювати свою позицію, аргументувати й ефективно просувати свої ідеї. […]