Time management: ключ до особистого та професійного успіху

24 жовтня 2024 р. в продовження заходу «Тижні менеджменту» перед студентами з доповіддю «Time management: Ключ до особистого та професійного успіху» виступила Соколова Вікторія, проректор з наукової та міжнародної діяльності університету імені Альфреда Нобеля.
На початку зустрічі пані Вікторія створила для аудиторії релаксову атмосферу, запропонувавши всім заплющити очі, послухати легку музику і розслаблюючі слова про плин часу.
Протягом зустрічі ми:
- Виконували різноманітні вправи на виявлення правильності управління власним часом;
- Дізналися що є завданням тайм-менеджменту;
- Як потрібно планувати свій час;
- Дізналися переваги самоменеджменту;
- Що краде наш час;
- Виконали вправу «поглиначі часу»;
- Розглянути 12 правил тайм-менеджменту;
- Дізналися про 4 методи управління часом;
- Подискутували з приводу крадіїв часу.



Здобувачам настільки сподобалося, що дехто протягом зустрічі вступав у дискусію з Пані Вікторією, щоб дізнатися відповіді на свої нагальні питання щодо управління часом.
Було цікаво, інформативно, затишно. Студенти та викладачі кафедри менеджменту щиро дякують пані Вікторії за крутий івент і проведений час.
До нових зустрічей!
Читайте також

🎓 Як не злити перші роки після універу в нікуди? 🔍 Як підготуватись до першої співбесіди?💼 Що насправді важливо для роботодавців?🏢 Якою є сучасна компанія зсередини?🌟 І чому покоління Z — не «втрачене», а надпотужне? На всі ці запитання відповість Дарія Коломоєць — топменеджерка з 10-річним досвідом у бізнесі. ▪️ За плечима: активні продажі, управління […]

4 червня 2025 року відбувся майстер-клас «Всі на рівних: створення інклюзивного середовища у вищій освіті». Головна спікерка: Лебідь Ольга, професорка кафедри психології та педагогіки Університету імені Альфреда Нобеля Учасники: студенти, аспіранти та викладачі Університету імені Альфреда Нобеля і Бердянського державного педагогічного університету Програма майстер-класу передбачала: Висловлюємо щиру подяку кожному за вашу активність, цікаві запитання та […]

Щоб стати успішним маркетологом, важливо обрати програму навчання, яка пропонує сильну практичну базу, актуальні інструменти та методики, сильний викладацький склад з лекторами-практиками, міжнародну інтеграцію та дисципліни, що реально потрібні в роботі.