Весняне засідання Клубу аспірантів

22 квітня 2025 р. відбулося засідання Клубу аспірантів кафедри менеджменту Університету імені Альфреда Нобеля за освітньо-науковими програмами «Менеджмент» і «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» у форматі онлайн конференції в Zoom.
В організаційній частині засідання обговорювалися особливості навчання аспірантів на 3 і 4 курсі в 2025/2026 н.р. та завдання PhD щодо виконання Індивідуальних планів наукової роботи.
Розглянули зміни в законодавчих актах щодо порядку підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії, а також алгоритм дій та процедур і терміни оформлення результатів наукових досліджень PhD у новому 2025/2026 н.р.
Друга частина зустрічі – семінар-практикум: Вимоги до апробації наукових досліджень у роботах на здобуття наукового ступеня доктора філософії: ключові аспекти та необхідні умови.
Актуалізовано вимоги до кількості і обсягу праць, в яких опубліковані основні наукові результати дисертації; наголошено на публікації в журналах категорії Б; наведено приклади кращого вибору джерел апробації.
Такі зустрічі допомагають PhD розуміти завдання у сфері своєї науково-дослідної роботи на різних курсах навчання в аспірантурі.
Читайте також

🎓 Як не злити перші роки після універу в нікуди? 🔍 Як підготуватись до першої співбесіди?💼 Що насправді важливо для роботодавців?🏢 Якою є сучасна компанія зсередини?🌟 І чому покоління Z — не «втрачене», а надпотужне? На всі ці запитання відповість Дарія Коломоєць — топменеджерка з 10-річним досвідом у бізнесі. ▪️ За плечима: активні продажі, управління […]

4 червня 2025 року відбувся майстер-клас «Всі на рівних: створення інклюзивного середовища у вищій освіті». Головна спікерка: Лебідь Ольга, професорка кафедри психології та педагогіки Університету імені Альфреда Нобеля Учасники: студенти, аспіранти та викладачі Університету імені Альфреда Нобеля і Бердянського державного педагогічного університету Програма майстер-класу передбачала: Висловлюємо щиру подяку кожному за вашу активність, цікаві запитання та […]

Щоб стати успішним маркетологом, важливо обрати програму навчання, яка пропонує сильну практичну базу, актуальні інструменти та методики, сильний викладацький склад з лекторами-практиками, міжнародну інтеграцію та дисципліни, що реально потрібні в роботі.