Університет
Абітурієнтам
Навчання
Наука
Міжнародна діяльність
Якість
Кар'єра
Повернутись
Новини
14.03.2025
1 хв. на читання

Як продавати українську продукцію дорого? Формула успіху від експерта!

14 березня 2025 року студенти спеціальності міжнародні економічні відносини отримали унікальну можливість зануритися у світ міжнародного маркетингу разом з Іриною Петришиною – засновницею «Export Drive» та керівником відділу експорту «ТД Фреш Маркет». Що відбувалося? Жива дискусія! Студенти не просто слухали – вони активно ставили запитання, ділилися своїми ідеями та навіть дискутували з експертом! Реальні кейси! Як українські компанії виходять […]
Зустріч з Іриною Петришиною
Зустріч з Іриною Петришиною

14 березня 2025 року студенти спеціальності міжнародні економічні відносини отримали унікальну можливість зануритися у світ міжнародного маркетингу разом з Іриною Петришиною – засновницею «Export Drive» та керівником відділу експорту «ТД Фреш Маркет».

Що відбувалося?

Жива дискусія! Студенти не просто слухали – вони активно ставили запитання, ділилися своїми ідеями та навіть дискутували з експертом!

Реальні кейси! Як українські компанії виходять на міжнародні ринки? Які стратегії дозволяють їм продавати продукцію за вигідною ціною?

Практичні лайфхаки! Які інструменти допомагають брендам завойовувати довіру споживачів за кордоном? Що потрібно знати, щоб ваш товар купували не за «дешево», а за гідною ціною?

Виклики та можливості! Чому деякі українські підприємства не можуть масштабуватися на міжнародному рівні, і як це виправити?

Враження студентів:

«Це був справжній майстер-клас! Чітко, по суті й з реальними прикладами!»

«Ми не просто слухали – ми працювали та аналізували кейси!»

«Надихнуло! Тепер точно знаю, що хочу працювати в міжнародному бізнесі!»

Дякуємо пані Ірині за цінні знання, мотивацію та нові ідеї!

Такі зустрічі – це потужний поштовх для студентів, які прагнуть розуміти не тільки теорію, а й практику реального бізнесу!

Читайте також

Інші
Міжнародне визнання результатів проєкту Жан Моне

Невід’ємною складовою проєкту Модуль Жан Моне «Стратегії Європейського Союзу щодо зростання, конкурентоспроможності і добробуту – викладання на освітніх програмах в Університеті імені Альфреда Нобеля» є діяльність з розповсюдження результатів на міжнародному рівні. Так, в Зимовій школі «Стратегічні пріоритети ЄС 2024–2029: нові можливості та виклики для Європейського Союзу і України» (19–21 лютого 2025 року) та Міжнародній […]

16.04.2025
1 хв. на читання
Featured image: Логотип Університету імені Альфреда Нобеля та IT Community з кнопками для завантаження додатку на App Store і Google Play.
Інші
Університет долучився до системи лояльності IT Community від Kharkiv IT Cluster

Шановна університетська спільното! Раді повідомити, що Університет імені Альфреда Нобеля став повноцінним членом Kharkiv IT Cluster. З 4 квітня викладачі, співробітники та студенти отримали доступ до системи лояльності IT Community, яка відкриває нові можливості для всіх нас! Для використання всіх переваг системи необхідно зареєструватися, використовуючи корпоративну пошту університету. Також можна зареєструватися з будь якою іншою електронною […]

14.04.2025
1 хв. на читання
Інші
Студентам представлений оновлений курс «Стратегічні ініціативи ЄС» у контексті післявоєнного відновлення України

Студенти 3 курсу спеціальності «Маркетинг» прослухали кардинально оновлений курс «Стратегічні ініціативи ЄС», який є частиною проєкту кафедри міжнародного маркетингу Erasmus+ за напрямом Модуль Жан Моне «Стратегії Європейського Союзу щодо зростання, конкурентоспроможності і добробуту – викладання на освітніх програмах в Університеті імені Альфреда Нобеля». На базі результатів наукових досліджень, виконаних під час реалізації проєкту, професор Ірина […]

07.04.2025
1 хв. на читання
Університет імені Альфреда Нобеля
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.