Зустріч «Секрети ведення перемовин» з Марією Данильченко


25.квітня в гостях у студентів кафедри менеджменту була Марія Данильченко, провідна фахівчиня з навчання персоналу торгового відділу Coca-Cola HBC. Тема зустрічі: «Секрети ведення перемовин».
Ця зустріч стала справжнім джерелом натхнення та практичних знань, які мають безпосереднє застосування у повсякденній роботі та взаємодії з партнерами, клієнтами та колегами.
Пані Марія поділилась важливими порадами щодо підготовки до перемовин, здатності ставити правильні запитання та мистецтва слухати. Окремо була зазначена роль простоти у складних переговорах, що дозволяє знаходити ефективні рішення навіть у найскладніших ситуаціях.
Зустріч дала нашим студентам нові інструменти та підходи для ведення перемовин, що дозволяють не лише досягати бажаних результатів, але й будувати міцні та довірливі стосунки з партнерами.
Студенти та викладачі кафедри менеджменту щиро дякують пані Марії за її щиру та натхненну розповідь, актуальну й корисну інформацію, а також за можливість отримати безцінні практичні поради, які стануть основою для подальшого розвитку. Ми впевнені, що знання, отримані сьогодні, стануть у нагоді в професійній діяльності та допоможуть досягати успіху в переговорах і співпраці.
Читайте також

🎓 Як не злити перші роки після універу в нікуди? 🔍 Як підготуватись до першої співбесіди?💼 Що насправді важливо для роботодавців?🏢 Якою є сучасна компанія зсередини?🌟 І чому покоління Z — не «втрачене», а надпотужне? На всі ці запитання відповість Дарія Коломоєць — топменеджерка з 10-річним досвідом у бізнесі. ▪️ За плечима: активні продажі, управління […]

4 червня 2025 року відбувся майстер-клас «Всі на рівних: створення інклюзивного середовища у вищій освіті». Головна спікерка: Лебідь Ольга, професорка кафедри психології та педагогіки Університету імені Альфреда Нобеля Учасники: студенти, аспіранти та викладачі Університету імені Альфреда Нобеля і Бердянського державного педагогічного університету Програма майстер-класу передбачала: Висловлюємо щиру подяку кожному за вашу активність, цікаві запитання та […]

Щоб стати успішним маркетологом, важливо обрати програму навчання, яка пропонує сильну практичну базу, актуальні інструменти та методики, сильний викладацький склад з лекторами-практиками, міжнародну інтеграцію та дисципліни, що реально потрібні в роботі.