«Нобелівські студії: міжнародні економічні відносини»

В рамках підготовки до Erasmus Days 2024 в Університеті імені Альфреда Нобеля (ANU) доцент кафедри глобальної економіки Ельвіна Лимонова в рамках практики «Нобелівські студії: міжнародні економічні відносини» провела зустріч здобувачів 1 курсу спеціальності «Міжнародні економічні відносини» із магістром другого курсу Анастасією Красіною. ????
Анастасія поділилася зі студентами цінним досвідом та розповіла про можливості участі у програмах «Семестр за кордоном» та «Erasmus+». Вона докладно розповіла, як ця програма відкриває двері для академічної мобільності та міжнародного обміну досвідом.
Здобувачі дізнались як вони можуть скористатися цими можливостями для навчання за кордоном та як правильно оформити заявки, які основні вимоги конкурсу, а головне що може чекати студентів в європейському університеті.
Анастасія розповіла про дослідження, яке проводила у Віденському університеті Економіки та бізнесу. Її розповідь про наукові досягнення, академічне життя та культурний обмін в іншій країні надихнула багатьох студентів на активну участь у міжнародних програмах та розширення свого академічного та професійного горизонту.



Читайте також

🎓 Як не злити перші роки після універу в нікуди? 🔍 Як підготуватись до першої співбесіди?💼 Що насправді важливо для роботодавців?🏢 Якою є сучасна компанія зсередини?🌟 І чому покоління Z — не «втрачене», а надпотужне? На всі ці запитання відповість Дарія Коломоєць — топменеджерка з 10-річним досвідом у бізнесі. ▪️ За плечима: активні продажі, управління […]

4 червня 2025 року відбувся майстер-клас «Всі на рівних: створення інклюзивного середовища у вищій освіті». Головна спікерка: Лебідь Ольга, професорка кафедри психології та педагогіки Університету імені Альфреда Нобеля Учасники: студенти, аспіранти та викладачі Університету імені Альфреда Нобеля і Бердянського державного педагогічного університету Програма майстер-класу передбачала: Висловлюємо щиру подяку кожному за вашу активність, цікаві запитання та […]

Щоб стати успішним маркетологом, важливо обрати програму навчання, яка пропонує сильну практичну базу, актуальні інструменти та методики, сильний викладацький склад з лекторами-практиками, міжнародну інтеграцію та дисципліни, що реально потрібні в роботі.