Університет
Абітурієнтам
Навчання
Наука
Міжнародна діяльність
Якість
Кар'єра
Повернутись
Навчання
13.11.2024
1 хв. на читання

Битва за мільйони: переможці бізнес-гри названі

Кафедра менеджменту започатковує впровадження в освітній процес бізнес ігор. 13 листопада студенти 2 та 4 курсів перетворилися на справжніх бізнесменів, змагаючись за звання мільйонера. Протягом 3-х годин ми практикували бізнес гру «Грошовий потік», що є не просто розвагою, а й потужним інструментом розвитку та підвищення фінансової грамотності. Під час гри студенти отримали практичний досвід, який […]
Бізнес-гра

Кафедра менеджменту започатковує впровадження в освітній процес бізнес ігор. 13 листопада студенти 2 та 4 курсів перетворилися на справжніх бізнесменів, змагаючись за звання мільйонера.

Протягом 3-х годин ми практикували бізнес гру «Грошовий потік», що є не просто розвагою, а й потужним інструментом розвитку та підвищення фінансової грамотності. Під час гри студенти отримали практичний досвід, який допоможе їм краще зрозуміти принципи управління фінансами та інвестування.

Які навички розвили студенти з використанням бізнес гри:

  1. Управління фінансами: навчилися планувати бюджет, розподіляти доходи, відстежувати витрати та приймати зважені фінансові рішення.
  2. Інвестування: дізналися про різні інвестиційні інструменти, такі як акції, облігації, нерухомість, і зрозуміли, як їх використовувати для збільшення своїх доходів.
  3. Прийняття ризиків, за допомогою змодельованих реальних життєвих ситуацій студенти змогли навчитися приймати швидкі рішення, пов’язані з ризиком, що допомогло їм розвинути вміння оцінювати потенційні вигоди та збитки.
  4. Ведення бізнесу: отримали базові знання про створення та управління бізнесом, навчилися аналізувати ринки та приймати стратегічні рішення.
  5. Фінансова грамотність: зрозуміли основні поняття, такі як активи, пасиви, дохід, витрати, інфляція тощо.
  6. Критичне мислення: їм доводилося аналізувати різні ситуації, приймати рішення в умовах невизначеності та шукати оптимальні варіанти.
  7. Командна робота, що дозволила студентам розвити навички спілкування, співпраці та розподілу відповідальності.

Гра стала для студентів ефективним інструментом навчання. Завдяки практичним вправам, вони змогли закріпити теоретичні знання та розширити свої уявлення про управління фінансами. Особливо цінним було спостереження за тим, як різні стратегії впливають на кінцевий результат.

Після кожного раунду проводились дискусії, під час яких студенти ділилися своїми емоціями та враженнями. Вони відзначали, що гра не тільки розважила, але й стала для них цінним досвідом. Завдяки грі вони змінили своє ставлення до грошей, навчилися приймати зважені рішення, переосмислювали свої дії, зрозуміли, що треба бути трохи ризикованими та що фінансова грамотність – це ключ до успіху.

В кінці студенти отримали цікаві призи.

І ТАК, ХТО Ж СТАВ МІЛЬЙОНЕРОМ?

1 місце Момот Вероніка Юріївна, гр. МН-23, Калініна Мілана Вячеславівна, гр. МН-23

2 місце Цимрюк Сергій Дмитрович, гр. МН-21-1, Грицан Марія Володимрівна, гр. МН-23англ

3 місце Синя Дарина Олександрівна, гр. МН-23англ, Тьомкін Тарас Олександрович, гр. МН-23, Дубель Станіслав Віталійович, гр. МН-21-1, Іванова Ганна Владиславівна, гр. МН-21-1.

Окремо в номінації «Активний студент» на грі призи отримали Калініна Мілана Вячеславівна та Грицан Марія Володимирівна.

Емоції переповнювали студентів протягом гри! Вони відчули на собі всі грані фінансового життя: від хвилювання під час прийняття рішень до радості від успішних інвестицій. Цей досвід, без сумніву, запам’ятається надовго.

Далі буде…

Читайте також

Доцентки кафедри психології та педагогіки Університету імені Альфреда Нобеля та фахівчині Клініки психічного здоров’я беруть участь у зустрічі на відкритій терасі кафе в рамках проєкту психологічної підтримки внутрішньо переміщених осіб «Підтримка і опора».
Новини
Університет долучився до проєкту психологічної допомоги для внутрішньо переміщених осіб «Підтримка і опора»

ГО «Просвіта імені Тараса Шевченка» спільно з доцентками кафедри психології та педагогіки Університету імені Альфреда Нобеля, фахівчинями Клініки психічного здоров’я при університеті розпочинають проєкт психологічної підтримки внутрішньо переміщених осіб у місті Дніпро та Дніпропетровській області. Ініціативу реалізують за підтримки Дніпровської міської ради та міського голови Бориса Філатова. Проєкт має назву «Підтримка і опора» і спрямований […]

22.07.2025
1 хв. на читання
Банер: Запрошуємо на серію з 12 онлайн-вебінарів з гендерної рівності в рамках проєкту British Council "SPRINGBOARD"!
Події
Онлайн-вебінари з гендерної рівності: стартує серія зустрічей у межах проєкту British Council SPRINGBOARD

Університет імені Альфреда Нобеля запрошує взяти участь у першому вебінарі з серії з 12 онлайн-зустрічей, присвячених гендерній рівності в освіті, науці та лідерстві. Вебінари відбуваються в рамках міжнародного проєкту SPRINGBOARD, що реалізується за підтримки British Council. 📅 Дата: 22 липня 2025 року🕑 Час: 14:00 (EEST) / 12:00 (BST)💻 Формат: онлайн (Zoom) Почесна гостя:🔹 Preet Kaur […]

21.07.2025
1 хв. на читання
featured image для новини: Студентки Університету імені Альфреда Нобеля отримали дипломи у Великій Британії в 2025 році
Новини
Студентки Університету імені Альфреда Нобеля отримали дипломи у Великій Британії

16 липня 2025 року став знаковим днем в історії Університету імені Альфреда Нобеля. У місті Свонсі, Велика Британія, в концертній залі Brangwyn Hall відбулася офіційна церемонія вручення дипломів Університету Уельсу Трініті Сент Девід (UWTSD). Серед учасників урочистостей — сім студенток групи МЕВ-21-англ, які навчалися за британською програмою BA (Hons) International Management. Усі вони успішно завершили […]

18.07.2025
1 хв. на читання
Університет імені Альфреда Нобеля
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.