Університет
Абітурієнти
Навчання
Наука
Міжнародна діяльність
Якість
Кар'єра
Повернутись
Навчання
13.11.2024
1 хв. на читання

Битва за мільйони: переможці бізнес-гри названі

Кафедра менеджменту започатковує впровадження в освітній процес бізнес ігор. 13 листопада студенти 2 та 4 курсів перетворилися на справжніх бізнесменів, змагаючись за звання мільйонера. Протягом 3-х годин ми практикували бізнес гру «Грошовий потік», що є не просто розвагою, а й потужним інструментом розвитку та підвищення фінансової грамотності. Під час гри студенти отримали практичний досвід, який […]
Битва за мільйони: переможці бізнес-гри названі

Кафедра менеджменту започатковує впровадження в освітній процес бізнес ігор. 13 листопада студенти 2 та 4 курсів перетворилися на справжніх бізнесменів, змагаючись за звання мільйонера.

Протягом 3-х годин ми практикували бізнес гру «Грошовий потік», що є не просто розвагою, а й потужним інструментом розвитку та підвищення фінансової грамотності. Під час гри студенти отримали практичний досвід, який допоможе їм краще зрозуміти принципи управління фінансами та інвестування.

Які навички розвили студенти з використанням бізнес гри:

  1. Управління фінансами: навчилися планувати бюджет, розподіляти доходи, відстежувати витрати та приймати зважені фінансові рішення.
  2. Інвестування: дізналися про різні інвестиційні інструменти, такі як акції, облігації, нерухомість, і зрозуміли, як їх використовувати для збільшення своїх доходів.
  3. Прийняття ризиків, за допомогою змодельованих реальних життєвих ситуацій студенти змогли навчитися приймати швидкі рішення, пов’язані з ризиком, що допомогло їм розвинути вміння оцінювати потенційні вигоди та збитки.
  4. Ведення бізнесу: отримали базові знання про створення та управління бізнесом, навчилися аналізувати ринки та приймати стратегічні рішення.
  5. Фінансова грамотність: зрозуміли основні поняття, такі як активи, пасиви, дохід, витрати, інфляція тощо.
  6. Критичне мислення: їм доводилося аналізувати різні ситуації, приймати рішення в умовах невизначеності та шукати оптимальні варіанти.
  7. Командна робота, що дозволила студентам розвити навички спілкування, співпраці та розподілу відповідальності.

Гра стала для студентів ефективним інструментом навчання. Завдяки практичним вправам, вони змогли закріпити теоретичні знання та розширити свої уявлення про управління фінансами. Особливо цінним було спостереження за тим, як різні стратегії впливають на кінцевий результат.

Після кожного раунду проводились дискусії, під час яких студенти ділилися своїми емоціями та враженнями. Вони відзначали, що гра не тільки розважила, але й стала для них цінним досвідом. Завдяки грі вони змінили своє ставлення до грошей, навчилися приймати зважені рішення, переосмислювали свої дії, зрозуміли, що треба бути трохи ризикованими та що фінансова грамотність – це ключ до успіху.

В кінці студенти отримали цікаві призи.

І ТАК, ХТО Ж СТАВ МІЛЬЙОНЕРОМ?

1 місце Момот Вероніка Юріївна, гр. МН-23, Калініна Мілана Вячеславівна, гр. МН-23

2 місце Цимрюк Сергій Дмитрович, гр. МН-21-1, Грицан Марія Володимрівна, гр. МН-23англ

3 місце Синя Дарина Олександрівна, гр. МН-23англ, Тьомкін Тарас Олександрович, гр. МН-23, Дубель Станіслав Віталійович, гр. МН-21-1, Іванова Ганна Владиславівна, гр. МН-21-1.

Окремо в номінації «Активний студент» на грі призи отримали Калініна Мілана Вячеславівна та Грицан Марія Володимирівна.

Емоції переповнювали студентів протягом гри! Вони відчули на собі всі грані фінансового життя: від хвилювання під час прийняття рішень до радості від успішних інвестицій. Цей досвід, без сумніву, запам’ятається надовго.

Далі буде…

Читайте також

Футуристичне зображення, яке ілюструє курси з космічного бізнесу та інженерії безпілотних літальних апаратів цивільного призначення. У центрі — Земля з підсвіткою, що символізує глобальний космічний бізнес. У верхньому правому куті — цифрові графіки й діаграми. Ліворуч — сучасні дрони в польоті над міським пейзажем. У нижній частині — технічні креслення та схеми. Колірна гамма поєднує сині й сріблясті відтінки, підкреслюючи технологічність і інноваційність.
Досягнення
Deep Tech Talent акцептував курс “Space Business” та курси інженерії безпілотних літальних апаратів

Освітні програми Університету імені Альфреда Нобеля, включаючи “Space Business” та інженерію безпілотних систем, акцептовані в рамках Deep Tech Talent від Європейського інституту інновацій і технологій (EIT).
Дізнайтеся більше про сучасні курси, які відкривають доступ до міжнародного освітнього та професійного простору.

06.12.2024
1 хв. на читання
вебінар
Події
Вебінар «Український досвід психологічної та фізичної реабілітації»

Запрошуємо на вебінар «Український досвід психологічної та фізичної реабілітації». Спікер: Вікторія Антонюк Дата: 05.12.24 о 15.30 Zoom: https://us02web.zoom.us/j/81465160498

02.12.2024
1 хв. на читання
Опитування
Навчання
Запрошуємо взяти участь у опитуванні «Викладач очима здобувачів» 

Запрошуємо здобувачів пройти опитування «Викладач очима здобувачів» за дисциплінами осіннього семестру 2024-2025.  Шановні здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти та другого (магістерського) рівня вищої освіти, з метою дотримання процедури внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності в Університеті у період з 02 грудня по 16 грудня 2024 року, запрошуємо Вас пройти опитування «Викладач очима здобувачів» за дисциплінами осіннього семестру 2024-2025 навчального року в особистому кабінеті здобувача на сайті study.duan.edu.ua (Розділ «Опитування»).

27.11.2024
1 хв. на читання