Університет
Абітурієнти
Навчання
Наука
Міжнародна діяльність
Якість
Кар'єра
Повернутись
Досягнення
05.08.2024
3 хв. на читання

Jean Monnet ERASMUS+. Проєкт кафедри міжнародного маркетингу DEMEu4U «Цифровізація, цифрове навчання та міграційні процеси: досвід Європейського Союзу для України»

Проєкт кафедри міжнародного маркетингу Університету імені Альфреда Нобеля за участю експертів з НТУ «Дніпровська політехніка» та Маріупольського державного університету DEMEu4U «Цифровізація, цифрове навчання та міграційні процеси: досвід Європейського Союзу для України». У липні 2024 року Єврокомісією було обрано переможців проєкту Еразмус+ «Модуль Жан Моне» та схвалено фінансування вже другої проєктної заявки кафедри міжнародного маркетингу УАН. […]
Jean Monnet ERASMUS+. Проєкт кафедри міжнародного маркетингу DEMEu4U «Цифровізація, цифрове навчання та міграційні процеси: досвід Європейського Союзу для України»
DEMEu4U

Проєкт кафедри міжнародного маркетингу Університету імені Альфреда Нобеля за участю експертів з НТУ «Дніпровська політехніка» та Маріупольського державного університету DEMEu4U «Цифровізація, цифрове навчання та міграційні процеси: досвід Європейського Союзу для України».

У липні 2024 року Єврокомісією було обрано переможців проєкту Еразмус+ «Модуль Жан Моне» та схвалено фінансування вже другої проєктної заявки кафедри міжнародного маркетингу УАН.

І вже з вересня 2024 року кафедра у співпраці із учасниками з НТУ «Дніпровська політехніка» та Маріупольського державного університету почне реалізовувати Міжнародний проєкт Еразмус+ Модуль Жан Моне «Цифровізація, цифрове навчання та міграційні процеси: досвід Європейського Союзу для України» / Digitization, digital education and migration processes: the EU experience for Ukraine № 101176312 – DEMEu4U – ERASMUS-JMO-2024-HEI-TCH-RSCH. 

Проєкт DEMEu4U є міждисциплінарним і спрямований на поширення стратегій і політики ЄС щодо цифровізації суспільства, подолання викликів міграції з точки зору національної безпеки, просування європейських практик і досвіду цифрової освіти та цифрових трансформацій у бізнесі, промисловості, державних послугах, освіті тощо на національному, європейському та глобальному рівнях через навчання та дискусії. Актуальність проєкту посилюється у зв’язку з отриманням Україною статусу кандидата на вступ до ЄС, що потребує формування у суспільстві знань про європейську політику, стратегії, орієнтири та цінності, а також використання передового досвіду ЄС для відновлення післявоєнної економіки України. Проєкт базується на принципах відкритості, доступності та інклюзивності.

Тривалість проєкту – три роки. 

Проєкт DEMEu4U передбачає:

1. Розробку та викладання навчального міждисциплінарного курсу «Цифровізація, цифрове навчання та міграційні процеси: досвід Європейського Союзу для України», який включає три взаємопов’язані модулі європейських студій, поширює європейські знання про переваги, можливості та ризики цифрової освіти, міграційні цифрові послуги, цифрові технології і навички, рамки цифрових компетенцій для здобувачів вищої освіти бакалаврського та магістерського рівня спеціальностей «Міжнародні економічні відносини», «Маркетинг» та інших спеціальностей і категорій зацікавлених осіб;

2. Проведення онлайн-хакатонів професійного розвитку, об’єднаних загальною темою «Цифрова освіта: можливості, переваги та ризики/Digital Education: Opportunities, Benefits and Risks».

3. Створення цифрової екосистеми знань (DEK), що дозволить сконцентрувати усі матеріали та результати досліджень, отримані виконавцями проєкту та його учасниками в рамках наукової та навчальної діяльності.

Цільова аудиторія: Проєкт пропонується студентам, які навчаються на бакалаврському та магістерському рівні освіти спеціальностей «Міжнародні економічні відносини», «Маркетинг» та інших, а також для академічної спільноти, представників влади і бізнесу, громадянського суспільства, ЗМІ та інших категорій зацікавлених осіб.

Після успішного опанування курсів та проведення заходів, запланованих у межах міжнародного проєкту DEMEu4U, усі учасники отримають відповідні сертифікати проєкту Еразмус+ «Модуль Жан Моне» з визначенням кількості кредитів та годин навчання та/або професійного і науково-педагогічного стажування.

Команда проєкту

DEMEu4U

Інна Стрельченко

керівник проєкту DEMEu4U/дослідник, професорка кафедри міжнародного маркетингу, д-р екон. наук, доцент (Університет Альфреда Нобеля)

Вікторія Смєсова

радник керівника проєкту DEMEu4U/старший експерт, професорка кафедри економічної теорії та міжнародних економічних відносин, д-р екон. наук, професор (НТУ «Дніпровська політехніка»)

DEMEu4U

Інна Аракелова

старший експерт/дослідник проєкту DEMEu4U, доцентка кафедри маркетингу і туризму, канд. екон. наук, доцент (Маріупольський державний університет)

Читайте також

вебінар
Події
Вебінар «Український досвід психологічної та фізичної реабілітації»

Запрошуємо на вебінар «Український досвід психологічної та фізичної реабілітації». Спікер: Вікторія Антонюк Дата: 05.12.24 о 15.30 Zoom: https://us02web.zoom.us/j/81465160498

02.12.2024
1 хв. на читання
Опитування
Навчання
Запрошуємо взяти участь у опитуванні «Викладач очима здобувачів» 

Запрошуємо здобувачів пройти опитування «Викладач очима здобувачів» за дисциплінами осіннього семестру 2024-2025.  Шановні здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти та другого (магістерського) рівня вищої освіти, з метою дотримання процедури внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності в Університеті у період з 02 грудня по 16 грудня 2024 року, запрошуємо Вас пройти опитування «Викладач очима здобувачів» за дисциплінами осіннього семестру 2024-2025 навчального року в особистому кабінеті здобувача на сайті study.duan.edu.ua (Розділ «Опитування»).

27.11.2024
1 хв. на читання
конференція
Навчання
XXXVII Міжнародна науково-практична конференція: нові виклики – нові рішення!

25–26 листопада 2024 року кафедра глобальної економіки Університету імені Альфреда Нобеля організувала визначну подію – XXXVII міжнародну науково-практичну конференцію молодих вчених і студентів «Трансформація економічних систем та інститутів у нових геостратегічних реаліях». Матеріали конференції (том 1) Матеріали конференції (том 2) Пленарне засідання конференції стало яскравим прикладом того, що наукова діяльність молодих вчених і здобувачів може стати інструментом, який допоможе суспільству зрозуміти […]

26.11.2024
1 хв. на читання