Університет
Абітурієнти
Навчання
Наука
Міжнародна діяльність
Якість
Кар'єра
Повернутись
Досягнення
05.08.2024
3 хв. на читання

Jean Monnet ERASMUS+. Проєкт кафедри міжнародного маркетингу DEMEu4U «Цифровізація, цифрове навчання та міграційні процеси: досвід Європейського Союзу для України»

Проєкт кафедри міжнародного маркетингу Університету імені Альфреда Нобеля за участю експертів з НТУ «Дніпровська політехніка» та Маріупольського державного університету DEMEu4U «Цифровізація, цифрове навчання та міграційні процеси: досвід Європейського Союзу для України». У липні 2024 року Єврокомісією було обрано переможців проєкту Еразмус+ «Модуль Жан Моне» та схвалено фінансування вже другої проєктної заявки кафедри міжнародного маркетингу УАН. […]
EuСompet
DEMEu4U

Проєкт кафедри міжнародного маркетингу Університету імені Альфреда Нобеля за участю експертів з НТУ «Дніпровська політехніка» та Маріупольського державного університету DEMEu4U «Цифровізація, цифрове навчання та міграційні процеси: досвід Європейського Союзу для України».

У липні 2024 року Єврокомісією було обрано переможців проєкту Еразмус+ «Модуль Жан Моне» та схвалено фінансування вже другої проєктної заявки кафедри міжнародного маркетингу УАН.

І вже з вересня 2024 року кафедра у співпраці із учасниками з НТУ «Дніпровська політехніка» та Маріупольського державного університету почне реалізовувати Міжнародний проєкт Еразмус+ Модуль Жан Моне «Цифровізація, цифрове навчання та міграційні процеси: досвід Європейського Союзу для України» / Digitization, digital education and migration processes: the EU experience for Ukraine № 101176312 – DEMEu4U – ERASMUS-JMO-2024-HEI-TCH-RSCH. 

Проєкт DEMEu4U є міждисциплінарним і спрямований на поширення стратегій і політики ЄС щодо цифровізації суспільства, подолання викликів міграції з точки зору національної безпеки, просування європейських практик і досвіду цифрової освіти та цифрових трансформацій у бізнесі, промисловості, державних послугах, освіті тощо на національному, європейському та глобальному рівнях через навчання та дискусії. Актуальність проєкту посилюється у зв’язку з отриманням Україною статусу кандидата на вступ до ЄС, що потребує формування у суспільстві знань про європейську політику, стратегії, орієнтири та цінності, а також використання передового досвіду ЄС для відновлення післявоєнної економіки України. Проєкт базується на принципах відкритості, доступності та інклюзивності.

Тривалість проєкту – три роки. 

Проєкт DEMEu4U передбачає:

1. Розробку та викладання навчального міждисциплінарного курсу «Цифровізація, цифрове навчання та міграційні процеси: досвід Європейського Союзу для України», який включає три взаємопов’язані модулі європейських студій, поширює європейські знання про переваги, можливості та ризики цифрової освіти, міграційні цифрові послуги, цифрові технології і навички, рамки цифрових компетенцій для здобувачів вищої освіти бакалаврського та магістерського рівня спеціальностей «Міжнародні економічні відносини», «Маркетинг» та інших спеціальностей і категорій зацікавлених осіб;

2. Проведення онлайн-хакатонів професійного розвитку, об’єднаних загальною темою «Цифрова освіта: можливості, переваги та ризики/Digital Education: Opportunities, Benefits and Risks».

3. Створення цифрової екосистеми знань (DEK), що дозволить сконцентрувати усі матеріали та результати досліджень, отримані виконавцями проєкту та його учасниками в рамках наукової та навчальної діяльності.

Цільова аудиторія: Проєкт пропонується студентам, які навчаються на бакалаврському та магістерському рівні освіти спеціальностей «Міжнародні економічні відносини», «Маркетинг» та інших, а також для академічної спільноти, представників влади і бізнесу, громадянського суспільства, ЗМІ та інших категорій зацікавлених осіб.

Після успішного опанування курсів та проведення заходів, запланованих у межах міжнародного проєкту DEMEu4U, усі учасники отримають відповідні сертифікати проєкту Еразмус+ «Модуль Жан Моне» з визначенням кількості кредитів та годин навчання та/або професійного і науково-педагогічного стажування.

Команда проєкту

DEMEu4U

Інна Стрельченко

керівник проєкту DEMEu4U/дослідник, професорка кафедри міжнародного маркетингу, д-р екон. наук, доцент (Університет Альфреда Нобеля)

Вікторія Смєсова

радник керівника проєкту DEMEu4U/старший експерт, професорка кафедри економічної теорії та міжнародних економічних відносин, д-р екон. наук, професор (НТУ «Дніпровська політехніка»)

DEMEu4U

Інна Аракелова

старший експерт/дослідник проєкту DEMEu4U, доцентка кафедри маркетингу і туризму, канд. екон. наук, доцент (Маріупольський державний університет)

Читайте також

Зображення з абстрактним дизайном, що зображає серверні стійки в стилі футуризму з мережевими зв'язками та світловими ефектами. Текст: 'DevOps для початківців' українською
Новини
SoftServe-Дніпро провела лекцію з DevOps для студентів та початківців

26 лютого 2025 року компанія SoftServe-Дніпро організувала лекцію для всіх охочих опанувати напрям DevOps або тих, хто тільки робить перші кроки на цьому шляху. Студенти старших курсів та викладачі Університету імені Альфреда Нобеля мали змогу дізнатися з перших уст: що таке DevOps і чому він важливий, які перспективні напрямки зараз актуальні та з чого варто […]

14.03.2025
1 хв. на читання
Зустріч з Іриною Петришиною
Новини
Як продавати українську продукцію дорого? Формула успіху від експерта!

14 березня 2025 року студенти спеціальності міжнародні економічні відносини отримали унікальну можливість зануритися у світ міжнародного маркетингу разом з Іриною Петришиною – засновницею «Export Drive» та керівником відділу експорту «ТД Фреш Маркет». Що відбувалося? Жива дискусія! Студенти не просто слухали – вони активно ставили запитання, ділилися своїми ідеями та навіть дискутували з експертом! Реальні кейси! Як українські компанії виходять […]

14.03.2025
1 хв. на читання
Зображення є постером, який рекламує XVI Міжнародну науково-практичну інтернет-конференцію молодих вчених та студентів Університету Альфреда Нобеля. Конференція буде присвячена питанням маркетингового менеджменту та конкурентоспроможності в умовах глобальних викликів і запланована на 17 квітня 2025 року. На постері зображено молодого чоловіка, який говорить у мікрофон, що вказує на формат презентації або ключового виступу під час заходу
Події
XVⅠ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція

ШАНОВНІ УЧАСНИКИ! Кафедра міжнародного маркетингу запрошує до участі у XVI Міжнародній науково-практичній інтернет-конференції молодих вчених та студентів «Маркетингове управління конкурентоспроможністю в умовах глобальних викликів» 17 квітня 2025 р. Цього року партнерами нашої конференції стали: Конференція проводиться за підтримки Міністерства Науки і Освіти України та Українського інституту науково-технічної експертизи та інформації (посвідчення № 302 від 07 березня […]

14.03.2025
1 хв. на читання