Креативні техніки: методики створення та досягнення успіху

28 жовтня 2024 р. в продовження заходу «Тижні менеджменту» зі студентами провів цікавий івент Ігор Деха, директор з маркетингу та продажів Міжнародної школи бізнесу Університету імені Альфреда Нобеля.
Протягом зустрічі Ігор демонстрував студентам різні «Креативні техніки» щодо створення реклами, чи будь-якого продукту або бізнесу.
Почалося все з яблука і пуховика, їх характеристик і взаємозв’язків, що далі перетворилося на неймовірні ідеї рекламних роликів, які здобувачі пропонували, а пан Ігор коректував їх початок і закінчення.
Протягом зустрічі ми:
- Дізналися процес створення ідеї;
- Як оцінюється реклама клієнтами;
- Які є методи роботи над ідеями;
- Переглянули відеороліки креативної реклами і розібрали, чому це працює;
- Застосували метод brainstorming;
- Створювали абсурдні ідеї;
- Перетворювали ідеї на рекламу для клієнта;
- Почули приклади відомих компаній та їх шлях у роботі з клієнтами.
Зустріч була захоплива і продуктивна й допомогла студентам проявити сміливість і покращити навички креативності.



Студенти та викладачі кафедри менеджменту щиро дякують пану Ігорю за крутий і цікавий івент!
До нових зустрічей!
Читайте також

Університет імені Альфреда Нобеля в співпраці з Університетом імені Адама Міцкевича в Познані радий оголосити про початок проєкту спільного міжнародного онлайн-навчання (COIL) «Глобальні виклики: минуле, сьогодення та майбутнє». Ця ініціатива, спрямована на сприяння міжкультурному розумінню та глобальній компетентності серед студентів, офіційно розпочалася 17 березня та триватиме до 2 травня 2025 р. У проєкті беруть участь […]

Університет імені Альфреда Нобеля підготував відеоінтерв’ю для абітурієнтів 2025 року. Ректор Сергій Холод разом із відповідальним секретарем приймальної комісії Любов’ю Бойко роз’яснили ключові зміни вступної кампанії: Основні дати вступної кампанії 2025: Для отримання детальної інформації та відповідей на ваші запитання, звертайтеся до приймальної комісії Університету Альфреда Нобеля за телефонами: 📱 +380 98 138 4480 📱 […]

Студенти 3-го курсу бакалаврської програми «Міжнародні економічні відносини» взяли участь в ознайомчій презентації міжнародного проєкту Еразмус+ Модуль Жан Моне “Конкурентоспроможність Європи в новій глобальній економіці” (EuCompet, №101176059), а також ознайомились із міждисциплінарним європознавчим курсом. Що розглянули? Проєкт EuCompet спрямований на: Хто може взяти участь? Успішні учасники отримають сертифікати Erasmus+ «Модуль Жан Моне» із зазначенням кредитів та годин навчання. Тривалість проєкту: 2024-2027 рр. Слідкуйте за […]