Креативні техніки: методики створення та досягнення успіху

28 жовтня 2024 р. в продовження заходу «Тижні менеджменту» зі студентами провів цікавий івент Ігор Деха, директор з маркетингу та продажів Міжнародної школи бізнесу Університету імені Альфреда Нобеля.
Протягом зустрічі Ігор демонстрував студентам різні «Креативні техніки» щодо створення реклами, чи будь-якого продукту або бізнесу.
Почалося все з яблука і пуховика, їх характеристик і взаємозв’язків, що далі перетворилося на неймовірні ідеї рекламних роликів, які здобувачі пропонували, а пан Ігор коректував їх початок і закінчення.
Протягом зустрічі ми:
- Дізналися процес створення ідеї;
- Як оцінюється реклама клієнтами;
- Які є методи роботи над ідеями;
- Переглянули відеороліки креативної реклами і розібрали, чому це працює;
- Застосували метод brainstorming;
- Створювали абсурдні ідеї;
- Перетворювали ідеї на рекламу для клієнта;
- Почули приклади відомих компаній та їх шлях у роботі з клієнтами.
Зустріч була захоплива і продуктивна й допомогла студентам проявити сміливість і покращити навички креативності.



Студенти та викладачі кафедри менеджменту щиро дякують пану Ігорю за крутий і цікавий івент!
До нових зустрічей!
Читайте також

🎓 Як не злити перші роки після універу в нікуди? 🔍 Як підготуватись до першої співбесіди?💼 Що насправді важливо для роботодавців?🏢 Якою є сучасна компанія зсередини?🌟 І чому покоління Z — не «втрачене», а надпотужне? На всі ці запитання відповість Дарія Коломоєць — топменеджерка з 10-річним досвідом у бізнесі. ▪️ За плечима: активні продажі, управління […]

4 червня 2025 року відбувся майстер-клас «Всі на рівних: створення інклюзивного середовища у вищій освіті». Головна спікерка: Лебідь Ольга, професорка кафедри психології та педагогіки Університету імені Альфреда Нобеля Учасники: студенти, аспіранти та викладачі Університету імені Альфреда Нобеля і Бердянського державного педагогічного університету Програма майстер-класу передбачала: Висловлюємо щиру подяку кожному за вашу активність, цікаві запитання та […]

Щоб стати успішним маркетологом, важливо обрати програму навчання, яка пропонує сильну практичну базу, актуальні інструменти та методики, сильний викладацький склад з лекторами-практиками, міжнародну інтеграцію та дисципліни, що реально потрібні в роботі.