This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Креативні техніки: методики створення та досягнення успіху
28 жовтня 2024 р. в продовження заходу «Тижні менеджменту» зі студентами провів цікавий івент Ігор Деха, директор з маркетингу та продажів Міжнародної школи бізнесу Університету імені Альфреда Нобеля.
Протягом зустрічі Ігор демонстрував студентам різні «Креативні техніки» щодо створення реклами, чи будь-якого продукту або бізнесу.
Почалося все з яблука і пуховика, їх характеристик і взаємозв’язків, що далі перетворилося на неймовірні ідеї рекламних роликів, які здобувачі пропонували, а пан Ігор коректував їх початок і закінчення.
Протягом зустрічі ми:
- Дізналися процес створення ідеї;
- Як оцінюється реклама клієнтами;
- Які є методи роботи над ідеями;
- Переглянули відеороліки креативної реклами і розібрали, чому це працює;
- Застосували метод brainstorming;
- Створювали абсурдні ідеї;
- Перетворювали ідеї на рекламу для клієнта;
- Почули приклади відомих компаній та їх шлях у роботі з клієнтами.
Зустріч була захоплива і продуктивна й допомогла студентам проявити сміливість і покращити навички креативності.
Студенти та викладачі кафедри менеджменту щиро дякують пану Ігорю за крутий і цікавий івент!
До нових зустрічей!
Читайте також
Плануєш складати НМТ?
Приєднуйся до наших онлайн-курсів з математики, історії України та української мови!
Досвідчені викладачі, зручний графік, доступні ціни.
Шановні друзі! Відкрито набір на курс «Цифровізація, цифрова освіта та міграційні процеси: досвід Європейського Союзу для України» в рамках проєкту Еразмус+ «Модуль Жан Моне» у весняному семестрі 2025 року. Що потрібно? До 15 січня зареєструйся на курс. Переходь за посиланням для реєстрації Про курс: З 20 січня по 19 травня 2025 року здобувачі освітньо-професійних програм «Маркетинг», […]
В останні передсвяткові Різдвяні дні кафедра глобальної економіки звітує про успішне продовження реалізації міжнародного проекту Еразмус+ Модуль Жан Моне № 101176059 – EuCompet – ERASMUS-JMO-2024-HEI-TCH-RSCHRSCH, а саме про завершення першої дискусійної панелі «Єдиний ринок як ключовий актив ЄС і рушій його конкурентоспроможності» в рамках заходів щодо проведення професійного та науково-педагогічне стажування в лабораторії міжнародного регіонознавства (LAB-IRS) «Стратегічна автономія та конкурентоспроможність ЄС […]