Маркетинг і продажі: як організувати команди для зростання бізнесу

Тижні менеджменту в розпалі. Сьогодні ми провели незвичайно активну, інформативну, шалену офлайн зустріч зі стратегічним маркетологом, директором з маркетингу Університету імені Альфреда Нобеля Дашевською Ольгою Володимирівною.
Ольга Володимирівна розповіла студентам всі етапи, які проходить продукт при продажі. Ми дізналися про те, на якому етапі життєвого циклу компанія наймає маркетолога і менеджера з продажів, які конфлікти виникають між продажниками й маркетологами й наскільки важлива їх інтеграція, чому компанії створюють незвичну та дивну рекламу, як працює воронка продажів, що таке CRM-системи та для чого вони потрібні, як відбувається пошук та збір команди, і в чому полягає гнучкість команди, чим відрізняються клієнти в Україні та Чехії.
Всередині заняття довелося піти в укриття, але це не завадило нам продовжувати плідне спілкування.



Доповідь Ольги Володимирівни дуже зацікавила студентів, а після настав час активних дискусій. Студенти отримали практичні поради щодо їх кейсів.
Дякуємо Ользі Володимирівні за цінні інсайти та круту атмосферу!
Читайте також

Університет імені Альфреда Нобеля в співпраці з Університетом імені Адама Міцкевича в Познані радий оголосити про початок проєкту спільного міжнародного онлайн-навчання (COIL) «Глобальні виклики: минуле, сьогодення та майбутнє». Ця ініціатива, спрямована на сприяння міжкультурному розумінню та глобальній компетентності серед студентів, офіційно розпочалася 17 березня та триватиме до 2 травня 2025 р. У проєкті беруть участь […]

Університет імені Альфреда Нобеля підготував відеоінтерв’ю для абітурієнтів 2025 року. Ректор Сергій Холод разом із відповідальним секретарем приймальної комісії Любов’ю Бойко роз’яснили ключові зміни вступної кампанії: Основні дати вступної кампанії 2025: Для отримання детальної інформації та відповідей на ваші запитання, звертайтеся до приймальної комісії Університету Альфреда Нобеля за телефонами: 📱 +380 98 138 4480 📱 […]

Студенти 3-го курсу бакалаврської програми «Міжнародні економічні відносини» взяли участь в ознайомчій презентації міжнародного проєкту Еразмус+ Модуль Жан Моне “Конкурентоспроможність Європи в новій глобальній економіці” (EuCompet, №101176059), а також ознайомились із міждисциплінарним європознавчим курсом. Що розглянули? Проєкт EuCompet спрямований на: Хто може взяти участь? Успішні учасники отримають сертифікати Erasmus+ «Модуль Жан Моне» із зазначенням кредитів та годин навчання. Тривалість проєкту: 2024-2027 рр. Слідкуйте за […]