Маркетинг і продажі: як організувати команди для зростання бізнесу

Тижні менеджменту в розпалі. Сьогодні ми провели незвичайно активну, інформативну, шалену офлайн зустріч зі стратегічним маркетологом, директором з маркетингу Університету імені Альфреда Нобеля Дашевською Ольгою Володимирівною.
Ольга Володимирівна розповіла студентам всі етапи, які проходить продукт при продажі. Ми дізналися про те, на якому етапі життєвого циклу компанія наймає маркетолога і менеджера з продажів, які конфлікти виникають між продажниками й маркетологами й наскільки важлива їх інтеграція, чому компанії створюють незвичну та дивну рекламу, як працює воронка продажів, що таке CRM-системи та для чого вони потрібні, як відбувається пошук та збір команди, і в чому полягає гнучкість команди, чим відрізняються клієнти в Україні та Чехії.
Всередині заняття довелося піти в укриття, але це не завадило нам продовжувати плідне спілкування.



Доповідь Ольги Володимирівни дуже зацікавила студентів, а після настав час активних дискусій. Студенти отримали практичні поради щодо їх кейсів.
Дякуємо Ользі Володимирівні за цінні інсайти та круту атмосферу!
Читайте також

Дізнайтесь, хто такий маркетолог, які функції виконує сучасний фахівець, які навички потрібні для кар’єри, та де вчитись, щоб стати конкурентним спеціалістом у 2025 році.

Мрієте стати психологом, але не знаєте, з чого почати?
Дізнайтеся про необхідні кроки, освіту та навички для старту в цій захопливій професії.
Розпочніть свій шлях до розуміння людської поведінки та допомоги іншим вже сьогодні.

Міжнародний конкурс студентських наукових робіт «Black Sea Science» щорічно проводиться на базі Одеського національного технологічного університету під егідою Black Sea Universities Network та ISEKI-Food Association. До складу журі конкурсу 2025 року увійшли 142 науковці, серед яких – 85 представників із 23 закордонних країн, зокрема Великобританії, Німеччини, Швейцарії, Данії, США, Аргентини, Туреччини, Оману, Беніну, Китаю, Латвії, […]