Ми завершили 2 модуль курсу “Цифровізація, цифрова освіта та міграційні процеси: досвід ЄС для України”!

Протягом 5 насичених тижнів ми занурювалися у складну, але надзвичайно актуальну тематику міграційної політики в Європейському Союзі. Завдяки високій активності учасників та системному підходу до навчання нам вдалося обговорити ключові виклики та можливості для сучасного світу.
Основні питання, які ми розглянули:
– Сучасні тенденції формування міграційних потоків в ЄС
– Особливості міграційної політики держав-членів ЄС
– Вплив реалізації політики на глобальну безпеку та розвиток
– Проблеми координації та суперечливі результати між країнами
– Потенційні шляхи підвищення ефективності міграційного регулювання
Кожне заняття — це не лише теорія, а жваві дискусії, аналітичні приклади та практичні висновки.
Дякуємо всім учасникам за зацікавленість, ініціативу та критичне мислення!
Модуль викладала д.е.н., професор Смєсова Вікторія Леонідівна — експерт у сфері міжнародної економіки та міграційної політики, яка поділилася з учасниками глибокими аналітичними знаннями і практичними підходами до оцінки європейських міграційних процесів.
Читайте також

16 липня 2025 року став знаковим днем в історії Університету імені Альфреда Нобеля. У місті Свонсі, Велика Британія, в концертній залі Brangwyn Hall відбулася офіційна церемонія вручення дипломів Університету Уельсу Трініті Сент Девід (UWTSD). Серед учасників урочистостей — сім студенток групи МЕВ-21-англ, які навчалися за британською програмою BA (Hons) International Management. Усі вони успішно завершили […]

Університет імені Альфреда Нобеля пропонує унікальну програму підготовки з психології, яка фокусується на практичних навичках, міжнародній інтеграції та працевлаштуванні, надаючи студентам глибокі знання та перспективи кар’єрного зростання

Університет імені Альфреда Нобеля вперше в глобальному рейтингу WURI 2025 (World’s Universities with Real Impact) — престижному міжнародному рейтингу інноваційності та практичної ефективності університетів у світі. Цей рейтинг оцінює навчальні заклади не лише за академічними досягненнями, а насамперед за реальним впливом на суспільство, економіку та майбутнє студентів. За результатами WURI 2025 року Університет посів 35 […]