Процес навчання на курсі «Цифровізація, цифрова освіта та міграційні процеси: досвід ЄС для України» триває!


Завершилося викладання 1 модулю курсу «Парадигма цифрової трансформації у країнах Європейського Союзу у світлі Європейської стратегії даних».
За 5 тижнів заняття відвідало понад 100 здобувачів! Навчання зібрало аудиторію студентів різних освітніх рівнів: бакалаврів, магістрів та аспірантів з різних регіонів України.
Протягом першого етапу навчання, д.е.н. Стрельченко Інна Іллівна розповіла слухачам про зміни, що відбуваються в економічно-правовому полі Європейського Союзу в контексті цифрової трансформації. Особливу увагу приділено викликам, котрі стоять перед Україною на шляху синхронізації національного та європейського законодавства. Зокрема жваве обговорення викликали питання регуляції технологій на основі штучного інтелекту та авторського права, етичні проблеми доступу до персональних даних та виклики кібербезпеки.
За підсумками дискусії у телеграм-групі проведено опитування з наступного питання: «Чи потрібно юридично обмежувати використання технологій на основі ШІ?»
80 % респондентів вважають, що запровадження суворого законодавства у сфері ШІ є необхідністю, яка допоможе захистити авторське право, конфіденційність чутливої інформації, запровадити вікові обмеження на використання таких технологій.
Тож вважаємо, що нам вдалося розказати про переваги та досягнення Європейської комісії у напрямку регулювання ШІ, адже саме законодавство об’єднаної Європи є флагманом у цій сфері.
Для зручності навчання, усі відео конференції занять викладені в повному доступі у віртуальному класі курсу.
За результатами першого модуля більше ніж третина слухачів виявили бажання провести дослідження за тематикою модуля: «Парадигма цифрової трансформації у країнах Європейського Союзу у світлі Європейської стратегії даних».
Прискорення отримано! Продовжуємо набирати швидкість!
Попереду ще два модулі та багато цікавого!
До зустрічі у понеділок!
Курс реалізується в рамках проєкту Еразмус+ Модуль Жан Моне DEMEu4U «Цифровізація, цифрове навчання та міграційні процеси: досвід Європейського Союзу для України» № 101176312 – DEMEu4U – ERASMUS-JMO-2024-HEI-TCH-RSCH.
Читайте також

Інжиніринг безпілотних систем – це можливість бути серед тих, хто змінює світ, оскільки БПЛА є невід’ємною частиною сучасного світу та технологією, що активно розвивається з прогнозованим зростанням ринку до понад 90 мільярдів доларів до 2030 року.

ГО «Просвіта імені Тараса Шевченка» спільно з доцентками кафедри психології та педагогіки Університету імені Альфреда Нобеля, фахівчинями Клініки психічного здоров’я при університеті розпочинають проєкт психологічної підтримки внутрішньо переміщених осіб у місті Дніпро та Дніпропетровській області. Ініціативу реалізують за підтримки Дніпровської міської ради та міського голови Бориса Філатова. Проєкт має назву «Підтримка і опора» і спрямований […]

Університет імені Альфреда Нобеля запрошує взяти участь у черговому вебінарі з серії з 12 онлайн-зустрічей, присвячених гендерній рівності в освіті, науці та лідерстві. Вебінари відбуваються в рамках міжнародного проєкту SPRINGBOARD, що реалізується за підтримки British Council. Запрошуємо Вас на наступний вебінар у рамках нашої програми «Лідери думок» з почесною гостею доктором Мері-Енн Стівенсон, Головою Комісії […]