Університет
Абітурієнти
Навчання
Наука
Міжнародна діяльність
Якість
Кар'єра
Повернутись
Інші
19.11.2024
1 хв. на читання

Проєкт «AI Technologies for Sustainable Public Service Co-Creation» (AICOSERV)

Університет імені Альфреда Нобеля розпочинає реалізацію проєкту «AI Technologies for Sustainable Public Service Co-Creation» (AICOSERV), який фінансується Європейським Союзом у рамках програми Erasmus Mundus Design Measures Еразмус+. Проєкт координується Гданською Політехнікою (Польща) у партнерстві з університетами, які представляють 5 країн: University for Continuing Education Krems (Австрія), United Nations University Operating Unit on Policy-Driven Electronic Governance (Португалія), Umeå University (Швеція), Brandenburg University of […]
Проєкт «AI Technologies for Sustainable Public Service Co-Creation» (AICOSERV)
«AI Technologies for Sustainable Public Service Co-Creation» (AICOSERV)

Університет імені Альфреда Нобеля розпочинає реалізацію проєкту «AI Technologies for Sustainable Public Service Co-Creation» (AICOSERV), який фінансується Європейським Союзом у рамках програми Erasmus Mundus Design Measures Еразмус+.

Проєкт координується Гданською Політехнікою (Польща) у партнерстві з університетами, які представляють 5 країн: University for Continuing Education Krems (Австрія), United Nations University Operating Unit on Policy-Driven Electronic Governance (Португалія), Umeå University (Швеція), Brandenburg University of Applied Sciences (Німеччина), Alfred Nobel University (Україна).

Ідея та актуальність.

З огляду на зростаючі вимоги та складність державних послуг, державний сектор стикається з дедалі більшою проблемою щодо задоволення мінливих потреб громадян з обмеженими ресурсами. Щоб подолати ці виклики, зростає усвідомлення важливості залучення громадян до спільного створення державних послуг і процесів формування політики. Цифровізація відкриває можливості для реалізації такої кооперації, а технології штучного інтелекту мають потенціал для трансформації державних послуг шляхом підвищення їх ефективності, якості, інклюзивності та етики. Однак для ефективної співпраці потрібні не лише цифрові інструменти, а й глибоке розуміння потреб громадян та розвиток комплексних компетенцій серед працівників державного сектору. Існуючі магістерські програми часто не забезпечують достатньо міждисциплінарного підходу, який би дозволив випускникам набути навичок, необхідних для розвитку ефективної та стійкої співпраці в цифрову еру. Проєкт AICOSERV відповідає цим освітнім потребам, розробляючи інноваційну транснаціональну міждисциплінарну магістерську програму під назвою «AI Technologies for Sustainable Public Service Co-Creation».

Основною метою проєкту є розробка інтегрованої магістерської програми, яка: визнає ключову роль участі громадян у розробці, наданні та оцінці державних послуг; визначає пріоритетність уразливих груп у процесі створення персоналізованих державних послуг; наголошує на інноваціях, керованих ШІ, у спільному створенні державних послуг; розвиває компетенції прийняття рішень у контексті кооперації та співпраці; розглядає проблеми управління даними, щоб забезпечити ефективну інтеграцію штучного інтелекту в розробку політики.

Діяльність також передбачає розробку загальних механізмів, включаючи вимоги щодо набору студентів, інтегровану діяльність з викладання/навчання в рамках програми, план підтримки студентів, спільну стратегію просування для залучення різноманітних студентів та єдині адміністративні і фінансові структури.

17-18 грудня 2024 року на факультеті менеджменту та економіки Гданської політехніки відбудеться перша установча зустріч учасників проєкту за участю команди проєкту від Університету імені Альфреда Нобеля:

– керівник проєкту: Ю.М. Барташевська, завідувач кафедри Інформаційних технологій

– координатор проєкту: Г.Є.Бондарович, керівник Центру грантових проєктів

Більш детально

Читайте також

Стажування доценток Кафедри психології та педагогіки у Франції
Новини
Франція знову приймає наших викладачів психології!

В межах міжнародного проекту «Реабілітологи-2025» завершилося вже друге стажування доценток Кафедри психології та педагогіки Університету імені Альфреда Нобеля – Оксани Байєр, Аліни Юдіної та Наталії Грісенко, у медичних центрах Франції. Цього разу вони із задоволенням знову відвідали Центр фізичної реабілітації Андре Лаланда (м. Но, Франція), де рівно рік тому проходили своє перше стажування і вже встигли […]

21.02.2025
1 хв. на читання
Відкриття реєстрації на підвищення кваліфікації за програмою «Економічна взаємозалежність країн і військові конфлікти. бізнес у XXI столітті: 2.0»
Навчання
Реєстрація на програму підвищення кваліфікації

Вже другий рік поспіль, в рамках реалізації міжнародного проєкту Еразмус+ Модуль Жан Моне EuSANU «Висвітлення нової архітектури європейської безпеки у викладанні та наукових дослідженнях». Запрошуємо на підвищення кваліфікації за програмою «економічна взаємозалежність країн і військові конфлікти. бізнес у XXI столітті: 2.0». Світовий порядок зазнає суттєвих трансформацій. Світ більше не є передбачуваним, але в цьому виклику – […]

21.02.2025
1 хв. на читання
Jean Monnet
Новини
Вдруге стартував унікальний європознавчий навчальний курс “Архітектура європейської безпеки: нові виклики та загрози” для студентів 3 курсу

20 лютого 2025 року вже вдруге (на другому році реалізації проєкту) стартував унікальний європознавчий навчальний курс “Архітектура європейської безпеки: нові виклики та загрози” для студентів 3 курсу (спеціальностей: «Міжнародні економічні відносини» і «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» та інших спеціальностей в рамках вивчення вибіркової загальноуніверситетської дисципліни) Університету імені Альфреда Нобеля. Курс реалізується в рамках Міжнародного проєкту Еразмус+ Модуль […]

20.02.2025
1 хв. на читання