Проєкт «AI Technologies for Sustainable Public Service Co-Creation» (AICOSERV)


Університет імені Альфреда Нобеля розпочинає реалізацію проєкту «AI Technologies for Sustainable Public Service Co-Creation» (AICOSERV), який фінансується Європейським Союзом у рамках програми Erasmus Mundus Design Measures Еразмус+.
Проєкт координується Гданською Політехнікою (Польща) у партнерстві з університетами, які представляють 5 країн: University for Continuing Education Krems (Австрія), United Nations University Operating Unit on Policy-Driven Electronic Governance (Португалія), Umeå University (Швеція), Brandenburg University of Applied Sciences (Німеччина), Alfred Nobel University (Україна).
Ідея та актуальність.
З огляду на зростаючі вимоги та складність державних послуг, державний сектор стикається з дедалі більшою проблемою щодо задоволення мінливих потреб громадян з обмеженими ресурсами. Щоб подолати ці виклики, зростає усвідомлення важливості залучення громадян до спільного створення державних послуг і процесів формування політики. Цифровізація відкриває можливості для реалізації такої кооперації, а технології штучного інтелекту мають потенціал для трансформації державних послуг шляхом підвищення їх ефективності, якості, інклюзивності та етики. Однак для ефективної співпраці потрібні не лише цифрові інструменти, а й глибоке розуміння потреб громадян та розвиток комплексних компетенцій серед працівників державного сектору. Існуючі магістерські програми часто не забезпечують достатньо міждисциплінарного підходу, який би дозволив випускникам набути навичок, необхідних для розвитку ефективної та стійкої співпраці в цифрову еру. Проєкт AICOSERV відповідає цим освітнім потребам, розробляючи інноваційну транснаціональну міждисциплінарну магістерську програму під назвою «AI Technologies for Sustainable Public Service Co-Creation».
Основною метою проєкту є розробка інтегрованої магістерської програми, яка: визнає ключову роль участі громадян у розробці, наданні та оцінці державних послуг; визначає пріоритетність уразливих груп у процесі створення персоналізованих державних послуг; наголошує на інноваціях, керованих ШІ, у спільному створенні державних послуг; розвиває компетенції прийняття рішень у контексті кооперації та співпраці; розглядає проблеми управління даними, щоб забезпечити ефективну інтеграцію штучного інтелекту в розробку політики.
Діяльність також передбачає розробку загальних механізмів, включаючи вимоги щодо набору студентів, інтегровану діяльність з викладання/навчання в рамках програми, план підтримки студентів, спільну стратегію просування для залучення різноманітних студентів та єдині адміністративні і фінансові структури.
17-18 грудня 2024 року на факультеті менеджменту та економіки Гданської політехніки відбудеться перша установча зустріч учасників проєкту за участю команди проєкту від Університету імені Альфреда Нобеля:
– керівник проєкту: Ю.М. Барташевська, завідувач кафедри Інформаційних технологій
– координатор проєкту: Г.Є.Бондарович, керівник Центру грантових проєктів
Читайте також

Спеціальність С4 «Психологія» користується стабільною популярністю серед абітурієнтів завдяки високому попиту на фахівців, які допомагають зберігати ментальне здоров’я та розвивати емоційний інтелект.

З 6 травня по 5 червня 2025 року проф. Світлана Федулова, академічний координатор міжнародного проєкту Еразмус+ Модуль Жан Моне EuSANU в Університеті імені Альфреда Нобеля, взяла участь у тренінгу «Протидія ЄС зовнішньому інформаційному маніпулюванню та втручанню» (EU Counteraction to FIMI). Метою участі було отримання нових знань й підвищення кваліфікації для викладання курсу«Архітектура європейської безпеки: нові виклики та загрози» проєкту EuSANU в Університеті […]

Дізнайтесь про найзатребуваніші IT-професії та отримайте PDF-гайд “Топ-10 професій у сфері IT” на безкоштовному вебінарі 26 червня!