Університет
Абітурієнтам
Навчання
Наука
Міжнародна діяльність
Якість
Кар'єра
Повернутись
Новини
17.04.2025
1 хв. на читання

XVI Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених та студентів

17 квітня 2025 року на кафедрі міжнародного маркетингу Університету імені Альфреда Нобеля відбулася XVI Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених та студентів «Маркетингове управління конкурентоспроможністю в умовах глобальних викликів». Конференція стала платформою для обміну знаннями, досвідом і науковими напрацюваннями між студентами, молодими науковцями та викладачами з різних країн світу. Подія об’єднала учасників з Німеччини, Чорногорії, Хорватії, […]
XVI Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених та студентів

17 квітня 2025 року на кафедрі міжнародного маркетингу Університету імені Альфреда Нобеля відбулася XVI Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених та студентів «Маркетингове управління конкурентоспроможністю в умовах глобальних викликів».

Конференція стала платформою для обміну знаннями, досвідом і науковими напрацюваннями між студентами, молодими науковцями та викладачами з різних країн світу. Подія об’єднала учасників з Німеччини, Чорногорії, Хорватії, Польщі та Кіпру.

ЗБІРНИК ТЕЗ ДОПОВІДЕЙ

Пленарне засідання урочисто відкрила завідувач кафедри міжнародного маркетингу Мішустіна Т.С. З вітальними словами до учасників конференції звернулися:

  • Професор Сародж Кумар Саху, доцент кафедри бізнес-адміністрування Самбалпурського університету Джйоті Віхар, Бурла, Самбалпур, Одіша (Індія)
  • Доктор Сандх’ярані Саху, незалежний викладач Університету G. M., Самбалпур, Одіша (Індія)

Учасники конференції мали можливість долучитися до обговорення актуальних тем, серед яких:

  • «GENERATIVE MARKETING: Маркетолог 2.0 і команда цифрових асистентів» – про нову роль маркетолога в епоху штучного інтелекту та використання генеративних технологій у маркетингових стратегіях
  • «Залучення іноземних інвестицій в українські бізнес-проєкти. Кейс проєкту VRNOW» – практичний приклад успішного просування стартапу на міжнародному рівні
  • «Мислення маркетолога» – дослідження критичного та креативного підходів у сучасній маркетинговій діяльності
  • «Використання гейміфікації у маркетингу» – про інтерактивні інструменти залучення клієнтів через ігрові механіки

Захід пройшов у теплій атмосфері міжнародного наукового співробітництва, продемонструвавши високий рівень зацікавленості молоді у розв’язанні актуальних питань маркетингового управління в умовах глобальних трансформацій.

Кафедра міжнародного маркетингу щиро вдячна учасникам конференції за участь.

Читайте також

Банер статті: Дрони, AI та технології: як інженери змінюють світ?
Статті
Дрони, AI та технології: як інженери змінюють світ?

Сучасний світ активно використовує безпілотні літальні апарати в різних сферах — від військових операцій до кінематографії, що робить професію інженера з безпілотних систем однією з найзатребуваніших і найперспективніших, а ринок дронів щорічно зростає на 15–20%.

03.07.2025
3 хв. на читання
Банер: DIGITAL TIGER 2024 — Огляд ІТ-ринку України
Статті
DIGITAL TIGER 2024 — Огляд ІТ-ринку України

Звіт “Digital Tiger 2024”, проведений IT Ukraine Association та Top Lead, дає чіткий огляд поточного стану ІТ-індустрії України, підкреслюючи її значний економічний внесок, глобальні партнерства та зростання в різних секторах.

01.07.2025
2 хв. на читання
Банер: Міжнародні економічні відносини: старт кар’єри в глобальному бізнесі
Статті
Міжнародні економічні відносини: старт кар’єри в глобальному бізнесі

Міжнародні економічні відносини: побудуйте кар’єру в глобальному бізнесі. Навчання, подвійні дипломи, стажування та працевлаштування.

30.06.2025
5 хв. на читання
Університет імені Альфреда Нобеля
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.