Університет
Абітурієнтам
Навчання
Наука
Міжнародна діяльність
Якість
Кар'єра
Повернутись
Новини
17.04.2025
1 хв. на читання

XVI Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених та студентів

17 квітня 2025 року на кафедрі міжнародного маркетингу Університету імені Альфреда Нобеля відбулася XVI Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених та студентів «Маркетингове управління конкурентоспроможністю в умовах глобальних викликів». Конференція стала платформою для обміну знаннями, досвідом і науковими напрацюваннями між студентами, молодими науковцями та викладачами з різних країн світу. Подія об’єднала учасників з Німеччини, Чорногорії, Хорватії, […]
XVI Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених та студентів

17 квітня 2025 року на кафедрі міжнародного маркетингу Університету імені Альфреда Нобеля відбулася XVI Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених та студентів «Маркетингове управління конкурентоспроможністю в умовах глобальних викликів».

Конференція стала платформою для обміну знаннями, досвідом і науковими напрацюваннями між студентами, молодими науковцями та викладачами з різних країн світу. Подія об’єднала учасників з Німеччини, Чорногорії, Хорватії, Польщі та Кіпру.

Пленарне засідання урочисто відкрила завідувач кафедри міжнародного маркетингу Мішустіна Т.С. З вітальними словами до учасників конференції звернулися:

  • Професор Сародж Кумар Саху, доцент кафедри бізнес-адміністрування Самбалпурського університету Джйоті Віхар, Бурла, Самбалпур, Одіша (Індія)
  • Доктор Сандх’ярані Саху, незалежний викладач Університету G. M., Самбалпур, Одіша (Індія)

Учасники конференції мали можливість долучитися до обговорення актуальних тем, серед яких:

  • «GENERATIVE MARKETING: Маркетолог 2.0 і команда цифрових асистентів» – про нову роль маркетолога в епоху штучного інтелекту та використання генеративних технологій у маркетингових стратегіях
  • «Залучення іноземних інвестицій в українські бізнес-проєкти. Кейс проєкту VRNOW» – практичний приклад успішного просування стартапу на міжнародному рівні
  • «Мислення маркетолога» – дослідження критичного та креативного підходів у сучасній маркетинговій діяльності
  • «Використання гейміфікації у маркетингу» – про інтерактивні інструменти залучення клієнтів через ігрові механіки

Захід пройшов у теплій атмосфері міжнародного наукового співробітництва, продемонструвавши високий рівень зацікавленості молоді у розв’язанні актуальних питань маркетингового управління в умовах глобальних трансформацій.

Кафедра міжнародного маркетингу щиро вдячна учасникам конференції за участь.

Читайте також

Ілюстрація команди маркетологів, які аналізують графіки та діаграми під час презентації в офісі. На зображенні зображено чотирьох професіоналів, один з яких вказує на графіки зростання, а інші уважно слухають.
Статті
Хто такий маркетолог?

Дізнайтесь, хто такий маркетолог, які функції виконує сучасний фахівець, які навички потрібні для кар’єри, та де вчитись, щоб стати конкурентним спеціалістом у 2025 році.

15.05.2025
2 хв. на читання
Як стати психологом з нуля? Ілюстрація: клієнт на прийомі у психолога, поруч схема мозку з емоціями.
Статті
Як  стати психологом з нуля?

Мрієте стати психологом, але не знаєте, з чого почати?
Дізнайтеся про необхідні кроки, освіту та навички для старту в цій захопливій професії.
Розпочніть свій шлях до розуміння людської поведінки та допомоги іншим вже сьогодні.

14.05.2025
4 хв. на читання
Вітаємо переможців Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт "Black Sea Science 2025"
Новини
Вітаємо переможців Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт “Black Sea Science 2025”

Міжнародний конкурс студентських наукових робіт «Black Sea Science» щорічно проводиться на базі Одеського національного технологічного університету під егідою Black Sea Universities Network та ISEKI-Food Association. До складу журі конкурсу 2025 року увійшли 142 науковці, серед яких – 85 представників із 23 закордонних країн, зокрема Великобританії, Німеччини, Швейцарії, Данії, США, Аргентини, Туреччини, Оману, Беніну, Китаю, Латвії, […]

13.05.2025
1 хв. на читання
Університет імені Альфреда Нобеля
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.