This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Завершилися наші неймовірні Marketing Challenge Weeks!
Протягом цих тижнів студенти мали можливість зануритися у світ маркетингу через ділові ігри, день навпаки та зустрічі з практиками. Це був час нових знань, натхнення та незабутніх вражень!
Ми мали змогу почути видатних спікерів, які поділилися своїм безцінним досвідом:
- Артем Чигиринський: “Яким технологіям вірити маркетологу”. Артем розкрив секрети ефективного використання AI, AR, VR та 3D для різних брендів та заглянув у майбутнє технологій.
- Анастасія Д’яченко: У 22 роки заснувала IT-компанію з міжнародними контрактами. Вона поділилася секретами успіху у переговорах та управлінні бізнесом.
- Ян Гребенцов: Підприємець, власник франшиз Пьяна вишня та Львівські круасани, розповів про “Цінності, які ведуть до перемоги”.
- Євген Явтушенко: Керівник відділу клієнтського досвіду мережі магазинів EVA, розповів про клієнтоорієнтований підхід: ключ до конкурентної переваги.
- Анастасія Ємець: Психолог-консультант, провела майстер-клас на тему “Як залишатись позитивним, коли навколо війна і чому це важливо?”.
- Сергій Севріков: Експерт з експорту української продукції, поділився чинниками необхідними для успішного експорту.
- Ірина Россінська: Відеограф, що навчила нас, чому відеоконтент став мастхевом сьогодення та провела практикум зі зйомки і монтажу.
- Майя Михайлова та Наталія Бичкова: Розкрили секрети утримання клієнтів та важливість їх розуміння.
І на завершення — шабаш монстрів маркетингу у стилі Хелловін! Це був справжній фінал, який запам’ятається всім учасникам!
Дякуємо всім спікерам, студентам та організаторам за цей неймовірний досвід! Ми впевнені, що отримані знання стануть основою для вашого успіху в майбутньому.
#MarketingChallengeWeek
Читайте також
Завершено черговий цикл викладання навчальних курсів з євроінтеграційної тематики за проєктом Еразмус+ Модуль Жан Моне «Стратегії ЄС щодо конкурентоспроможності, зростання та добробуту для викладання на освітніх програмах в Університеті імені Альфреда Нобеля» для студентів спеціальності «Маркетинг». Вітаємо студентів, які продемонстрували найкращі результати й отримали сертифікати про успішне опанування курсів за міжнародним проєктом: Володимира Долгова, Дарію […]
У 2023 році в рамках реалізації міжнародного проєкту Еразмус+ Модуль Жан Моне «Висвітлення нової архітектури європейської безпеки у викладанні та наукових дослідженнях»№ 101126795 – EuSANU – ERASMUS-JMO-2023-HEI-TCH-RSCH при кафедрі глобальної економіки Університету імені Альфреда Нобеля була створена Лабораторія міжнародного регіонознавства. З того часу вона стала своєрідним центром дослідження економік країн світу, які проводяться викладачами кафедри. До цього процесу також […]
Університет імені Альфреда Нобеля виступає партнером престижного міжнародного семінару IEEE MetroAeroSpace у Неаполі.
Захід об’єднає провідних експертів для обговорення інновацій у сфері аерокосмічних технологій.