Університет
Абітурієнти
Навчання
Наука
Міжнародна діяльність
Якість
Кар'єра
Повернутись
Навчання
31.10.2024
1 хв. на читання

Завершилися наші неймовірні Marketing Challenge Weeks! 

Протягом цих тижнів студенти мали можливість зануритися у світ маркетингу через ділові ігри, день навпаки та зустрічі з практиками. Це був час нових знань, натхнення та незабутніх вражень! Ми мали змогу почути видатних спікерів, які поділилися своїм безцінним досвідом: І на завершення — шабаш монстрів маркетингу у стилі Хелловін! Це був справжній фінал, який запам’ятається […]
Завершилися наші неймовірні Marketing Challenge Weeks! 

Протягом цих тижнів студенти мали можливість зануритися у світ маркетингу через ділові ігри, день навпаки та зустрічі з практиками. Це був час нових знань, натхнення та незабутніх вражень!

Ми мали змогу почути видатних спікерів, які поділилися своїм безцінним досвідом:

  • Артем Чигиринський: “Яким технологіям вірити маркетологу”. Артем розкрив секрети ефективного використання AI, AR, VR та 3D для різних брендів та заглянув у майбутнє технологій.
  • Анастасія Д’яченко: У 22 роки заснувала IT-компанію з міжнародними контрактами. Вона поділилася секретами успіху у переговорах та управлінні бізнесом.
  • Ян Гребенцов: Підприємець, власник франшиз Пьяна вишня та Львівські круасани, розповів про “Цінності, які ведуть до перемоги”.
  • Євген Явтушенко: Керівник відділу клієнтського досвіду мережі магазинів EVA, розповів про клієнтоорієнтований підхід: ключ до конкурентної переваги.
  • Анастасія Ємець: Психолог-консультант, провела майстер-клас на тему “Як залишатись позитивним, коли навколо війна і чому це важливо?”.
  • Сергій Севріков: Експерт з експорту української продукції, поділився чинниками необхідними для успішного експорту.
  • Ірина Россінська: Відеограф, що навчила нас, чому відеоконтент став мастхевом сьогодення та провела практикум зі зйомки і монтажу.
  • Майя Михайлова та Наталія Бичкова: Розкрили секрети утримання клієнтів та важливість їх розуміння.

І на завершення — шабаш монстрів маркетингу у стилі Хелловін! Це був справжній фінал, який запам’ятається всім учасникам!

Дякуємо всім спікерам, студентам та організаторам за цей неймовірний досвід! Ми впевнені, що отримані знання стануть основою для вашого успіху в майбутньому. 

#MarketingChallengeWeek

Читайте також

Erasmus + Jean Monnet
Досягнення
Проєкт «Модуль Жан Моне»: підбиваємо підсумки та плануємо заходи на 2025 рік

Завершено черговий цикл викладання навчальних курсів з євроінтеграційної тематики за проєктом Еразмус+ Модуль Жан Моне «Стратегії ЄС щодо конкурентоспроможності, зростання та добробуту для викладання на освітніх програмах в Університеті імені Альфреда Нобеля» для студентів спеціальності «Маркетинг». Вітаємо студентів, які продемонстрували найкращі результати й отримали сертифікати про успішне опанування курсів за міжнародним проєктом: Володимира Долгова, Дарію […]

20.01.2025
2 хв. на читання
Lab-IRS
Навчання
За практичними навичками – до Лабораторії міжнародного регіонознавства

У 2023 році в рамках реалізації міжнародного проєкту Еразмус+ Модуль Жан Моне «Висвітлення нової архітектури європейської безпеки у викладанні та наукових дослідженнях»№ 101126795 – EuSANU – ERASMUS-JMO-2023-HEI-TCH-RSCH при кафедрі глобальної економіки Університету імені Альфреда Нобеля була створена Лабораторія міжнародного регіонознавства. З того часу вона стала своєрідним центром дослідження економік країн світу, які проводяться викладачами кафедри. До цього процесу також […]

20.01.2025
1 хв. на читання
Логотип і основна інформація про міжнародний семінар IEEE MetroAeroSpace 2025. Захід відбудеться 18–20 червня 2025 року в Неаполі, Італія.
Інші
Як Університет імені Нобеля підкорює міжнародну арену: спеціальна сесія на MetroAeroSpace 2025

Університет імені Альфреда Нобеля виступає партнером престижного міжнародного семінару IEEE MetroAeroSpace у Неаполі.
Захід об’єднає провідних експертів для обговорення інновацій у сфері аерокосмічних технологій.

17.01.2025
1 хв. на читання