Завершилися наші неймовірні Marketing Challenge Weeks!

Протягом цих тижнів студенти мали можливість зануритися у світ маркетингу через ділові ігри, день навпаки та зустрічі з практиками. Це був час нових знань, натхнення та незабутніх вражень!
Ми мали змогу почути видатних спікерів, які поділилися своїм безцінним досвідом:
- Артем Чигиринський: “Яким технологіям вірити маркетологу”. Артем розкрив секрети ефективного використання AI, AR, VR та 3D для різних брендів та заглянув у майбутнє технологій.
- Анастасія Д’яченко: У 22 роки заснувала IT-компанію з міжнародними контрактами. Вона поділилася секретами успіху у переговорах та управлінні бізнесом.
- Ян Гребенцов: Підприємець, власник франшиз Пьяна вишня та Львівські круасани, розповів про “Цінності, які ведуть до перемоги”.
- Євген Явтушенко: Керівник відділу клієнтського досвіду мережі магазинів EVA, розповів про клієнтоорієнтований підхід: ключ до конкурентної переваги.
- Анастасія Ємець: Психолог-консультант, провела майстер-клас на тему “Як залишатись позитивним, коли навколо війна і чому це важливо?”.
- Сергій Севріков: Експерт з експорту української продукції, поділився чинниками необхідними для успішного експорту.
- Ірина Россінська: Відеограф, що навчила нас, чому відеоконтент став мастхевом сьогодення та провела практикум зі зйомки і монтажу.
- Майя Михайлова та Наталія Бичкова: Розкрили секрети утримання клієнтів та важливість їх розуміння.
І на завершення — шабаш монстрів маркетингу у стилі Хелловін! Це був справжній фінал, який запам’ятається всім учасникам!
Дякуємо всім спікерам, студентам та організаторам за цей неймовірний досвід! Ми впевнені, що отримані знання стануть основою для вашого успіху в майбутньому.
#MarketingChallengeWeek
Читайте також

Шановні колеги! Запрошуємо Вас узяти участь у семінарі «Державний сектор в епоху ШІ: потреби, бар’єри та невикористані можливості», що відбудеться 22 травня 2025 р. о 14.00 (ZOOM). Семінар організовано в рамках проєкту AICOSERV «Технології ШІ для сталого спільного створення державних послуг» (№ 101180346, за підтримки ЄС), і об’єднує фахівців з Польщі (Гданська політехніка), Португалії (EGOV), Австрії (Університет підвищення […]

Сьогодні купувати в інтернеті стає звичкою для все більшої кількості українців. За даними дослідження Promodo, близько 11 мільйонів людей роблять онлайн-покупки, а кожен покупець в середньому замовляє 17 товарів на рік. Загалом за 2024 рік українці витратили в інтернеті 239 млрд гривень – на 25% більше, ніж у 2023 році. Це означає, що ринок зростає, […]

Психологія в епоху змін: чому ця професія так актуальна? У 2025 році ми живемо у світі, де темп змін перевищує всі очікування. Цифровізація, війна, психологічне вигорання, запити на підтримку — усе це робить психічне здоров’я ключовим ресурсом майбутнього. Саме тому психологія — одна з найперспективніших професій сучасності. Це більше, ніж індивідуальна робота з клієнтом. Психологи […]