Університет
Абітурієнтам
Навчання
Наука
Міжнародна діяльність
Якість
Кар'єра
Повернутись
Навчання
31.10.2024
1 хв. на читання

Завершилися наші неймовірні Marketing Challenge Weeks! 

Протягом цих тижнів студенти мали можливість зануритися у світ маркетингу через ділові ігри, день навпаки та зустрічі з практиками. Це був час нових знань, натхнення та незабутніх вражень! Ми мали змогу почути видатних спікерів, які поділилися своїм безцінним досвідом: І на завершення — шабаш монстрів маркетингу у стилі Хелловін! Це був справжній фінал, який запам’ятається […]
Marketing challenge weeks

Протягом цих тижнів студенти мали можливість зануритися у світ маркетингу через ділові ігри, день навпаки та зустрічі з практиками. Це був час нових знань, натхнення та незабутніх вражень!

Ми мали змогу почути видатних спікерів, які поділилися своїм безцінним досвідом:

  • Артем Чигиринський: “Яким технологіям вірити маркетологу”. Артем розкрив секрети ефективного використання AI, AR, VR та 3D для різних брендів та заглянув у майбутнє технологій.
  • Анастасія Д’яченко: У 22 роки заснувала IT-компанію з міжнародними контрактами. Вона поділилася секретами успіху у переговорах та управлінні бізнесом.
  • Ян Гребенцов: Підприємець, власник франшиз Пьяна вишня та Львівські круасани, розповів про “Цінності, які ведуть до перемоги”.
  • Євген Явтушенко: Керівник відділу клієнтського досвіду мережі магазинів EVA, розповів про клієнтоорієнтований підхід: ключ до конкурентної переваги.
  • Анастасія Ємець: Психолог-консультант, провела майстер-клас на тему “Як залишатись позитивним, коли навколо війна і чому це важливо?”.
  • Сергій Севріков: Експерт з експорту української продукції, поділився чинниками необхідними для успішного експорту.
  • Ірина Россінська: Відеограф, що навчила нас, чому відеоконтент став мастхевом сьогодення та провела практикум зі зйомки і монтажу.
  • Майя Михайлова та Наталія Бичкова: Розкрили секрети утримання клієнтів та важливість їх розуміння.

І на завершення — шабаш монстрів маркетингу у стилі Хелловін! Це був справжній фінал, який запам’ятається всім учасникам!

Дякуємо всім спікерам, студентам та організаторам за цей неймовірний досвід! Ми впевнені, що отримані знання стануть основою для вашого успіху в майбутньому. 

#MarketingChallengeWeek

Читайте також

Як не злити перші роки після універу — Zoom-зустріч з топменеджеркою Дарією Коломоєць
Події
Як не злити перші роки після універу — Zoom-зустріч з топменеджеркою Дарією Коломоєць

🎓 Як не злити перші роки після універу в нікуди? 🔍 Як підготуватись до першої співбесіди?💼 Що насправді важливо для роботодавців?🏢 Якою є сучасна компанія зсередини?🌟 І чому покоління Z — не «втрачене», а надпотужне? На всі ці запитання відповість Дарія Коломоєць — топменеджерка з 10-річним досвідом у бізнесі. ▪️ За плечима: активні продажі, управління […]

04.06.2025
1 хв. на читання
Банер статті: Де вчитись на маркетолога: як обрати найкращу програму навчання?
Статті
Де вчитись на маркетолога:  як обрати найкращу програму навчання?

Щоб стати успішним маркетологом, важливо обрати програму навчання, яка пропонує сильну практичну базу, актуальні інструменти та методики, сильний викладацький склад з лекторами-практиками, міжнародну інтеграцію та дисципліни, що реально потрібні в роботі.

04.06.2025
2 хв. на читання
Архітектура європейської безпеки: курс Erasmus+ Жан Моне завершено
Новини
Архітектура європейської безпеки: курс Erasmus+ Жан Моне завершено

Курс «Архітектура європейської безпеки: нові виклики та загрози», який вдруге викладався кафедрою глобальної економіки у рамках реалізації міжнародного проєкту «Еразмус+ Модуль Жан Моне», опановано! Здобувачі третього курсу Університету імені Альфреда Нобеля завершили вивчення курсу «Архітектура європейської безпеки: нові виклики та загрози», який вже другий рік поспіль викладався кафедрою глобальної економіки за співфінансування Європейського Союзу у […]

31.05.2025
1 хв. на читання
Університет імені Альфреда Нобеля
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.