This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Завершилися наші неймовірні Marketing Challenge Weeks!

Протягом цих тижнів студенти мали можливість зануритися у світ маркетингу через ділові ігри, день навпаки та зустрічі з практиками. Це був час нових знань, натхнення та незабутніх вражень!
Ми мали змогу почути видатних спікерів, які поділилися своїм безцінним досвідом:
- Артем Чигиринський: “Яким технологіям вірити маркетологу”. Артем розкрив секрети ефективного використання AI, AR, VR та 3D для різних брендів та заглянув у майбутнє технологій.
- Анастасія Д’яченко: У 22 роки заснувала IT-компанію з міжнародними контрактами. Вона поділилася секретами успіху у переговорах та управлінні бізнесом.
- Ян Гребенцов: Підприємець, власник франшиз Пьяна вишня та Львівські круасани, розповів про “Цінності, які ведуть до перемоги”.
- Євген Явтушенко: Керівник відділу клієнтського досвіду мережі магазинів EVA, розповів про клієнтоорієнтований підхід: ключ до конкурентної переваги.
- Анастасія Ємець: Психолог-консультант, провела майстер-клас на тему “Як залишатись позитивним, коли навколо війна і чому це важливо?”.
- Сергій Севріков: Експерт з експорту української продукції, поділився чинниками необхідними для успішного експорту.
- Ірина Россінська: Відеограф, що навчила нас, чому відеоконтент став мастхевом сьогодення та провела практикум зі зйомки і монтажу.
- Майя Михайлова та Наталія Бичкова: Розкрили секрети утримання клієнтів та важливість їх розуміння.
І на завершення — шабаш монстрів маркетингу у стилі Хелловін! Це був справжній фінал, який запам’ятається всім учасникам!
Дякуємо всім спікерам, студентам та організаторам за цей неймовірний досвід! Ми впевнені, що отримані знання стануть основою для вашого успіху в майбутньому.
#MarketingChallengeWeek
Читайте також

26 лютого 2025 року компанія SoftServe-Дніпро організувала лекцію для всіх охочих опанувати напрям DevOps або тих, хто тільки робить перші кроки на цьому шляху. Студенти старших курсів та викладачі Університету імені Альфреда Нобеля мали змогу дізнатися з перших уст: що таке DevOps і чому він важливий, які перспективні напрямки зараз актуальні та з чого варто […]

14 березня 2025 року студенти спеціальності міжнародні економічні відносини отримали унікальну можливість зануритися у світ міжнародного маркетингу разом з Іриною Петришиною – засновницею «Export Drive» та керівником відділу експорту «ТД Фреш Маркет». Що відбувалося? Жива дискусія! Студенти не просто слухали – вони активно ставили запитання, ділилися своїми ідеями та навіть дискутували з експертом! Реальні кейси! Як українські компанії виходять […]

ШАНОВНІ УЧАСНИКИ! Кафедра міжнародного маркетингу запрошує до участі у XVI Міжнародній науково-практичній інтернет-конференції молодих вчених та студентів «Маркетингове управління конкурентоспроможністю в умовах глобальних викликів» 17 квітня 2025 р. Цього року партнерами нашої конференції стали: Конференція проводиться за підтримки Міністерства Науки і Освіти України та Українського інституту науково-технічної експертизи та інформації (посвідчення № 302 від 07 березня […]