Університет
Абітурієнти
Навчання
Наука
Міжнародна діяльність
Якість
Кар'єра
Повернутись
Навчання
13.11.2024
1 хв. на читання

Битва за мільйони: переможці бізнес-гри названі

Кафедра менеджменту започатковує впровадження в освітній процес бізнес ігор. 13 листопада студенти 2 та 4 курсів перетворилися на справжніх бізнесменів, змагаючись за звання мільйонера. Протягом 3-х годин ми практикували бізнес гру «Грошовий потік», що є не просто розвагою, а й потужним інструментом розвитку та підвищення фінансової грамотності. Під час гри студенти отримали практичний досвід, який […]
Битва за мільйони: переможці бізнес-гри названі

Кафедра менеджменту започатковує впровадження в освітній процес бізнес ігор. 13 листопада студенти 2 та 4 курсів перетворилися на справжніх бізнесменів, змагаючись за звання мільйонера.

Протягом 3-х годин ми практикували бізнес гру «Грошовий потік», що є не просто розвагою, а й потужним інструментом розвитку та підвищення фінансової грамотності. Під час гри студенти отримали практичний досвід, який допоможе їм краще зрозуміти принципи управління фінансами та інвестування.

Які навички розвили студенти з використанням бізнес гри:

  1. Управління фінансами: навчилися планувати бюджет, розподіляти доходи, відстежувати витрати та приймати зважені фінансові рішення.
  2. Інвестування: дізналися про різні інвестиційні інструменти, такі як акції, облігації, нерухомість, і зрозуміли, як їх використовувати для збільшення своїх доходів.
  3. Прийняття ризиків, за допомогою змодельованих реальних життєвих ситуацій студенти змогли навчитися приймати швидкі рішення, пов’язані з ризиком, що допомогло їм розвинути вміння оцінювати потенційні вигоди та збитки.
  4. Ведення бізнесу: отримали базові знання про створення та управління бізнесом, навчилися аналізувати ринки та приймати стратегічні рішення.
  5. Фінансова грамотність: зрозуміли основні поняття, такі як активи, пасиви, дохід, витрати, інфляція тощо.
  6. Критичне мислення: їм доводилося аналізувати різні ситуації, приймати рішення в умовах невизначеності та шукати оптимальні варіанти.
  7. Командна робота, що дозволила студентам розвити навички спілкування, співпраці та розподілу відповідальності.

Гра стала для студентів ефективним інструментом навчання. Завдяки практичним вправам, вони змогли закріпити теоретичні знання та розширити свої уявлення про управління фінансами. Особливо цінним було спостереження за тим, як різні стратегії впливають на кінцевий результат.

Після кожного раунду проводились дискусії, під час яких студенти ділилися своїми емоціями та враженнями. Вони відзначали, що гра не тільки розважила, але й стала для них цінним досвідом. Завдяки грі вони змінили своє ставлення до грошей, навчилися приймати зважені рішення, переосмислювали свої дії, зрозуміли, що треба бути трохи ризикованими та що фінансова грамотність – це ключ до успіху.

В кінці студенти отримали цікаві призи.

І ТАК, ХТО Ж СТАВ МІЛЬЙОНЕРОМ?

1 місце Момот Вероніка Юріївна, гр. МН-23, Калініна Мілана Вячеславівна, гр. МН-23

2 місце Цимрюк Сергій Дмитрович, гр. МН-21-1, Грицан Марія Володимрівна, гр. МН-23англ

3 місце Синя Дарина Олександрівна, гр. МН-23англ, Тьомкін Тарас Олександрович, гр. МН-23, Дубель Станіслав Віталійович, гр. МН-21-1, Іванова Ганна Владиславівна, гр. МН-21-1.

Окремо в номінації «Активний студент» на грі призи отримали Калініна Мілана Вячеславівна та Грицан Марія Володимирівна.

Емоції переповнювали студентів протягом гри! Вони відчули на собі всі грані фінансового життя: від хвилювання під час прийняття рішень до радості від успішних інвестицій. Цей досвід, без сумніву, запам’ятається надовго.

Далі буде…

Читайте також

Erasmus + Jean Monnet
Досягнення
Проєкт «Модуль Жан Моне»: підбиваємо підсумки та плануємо заходи на 2025 рік

Завершено черговий цикл викладання навчальних курсів з євроінтеграційної тематики за проєктом Еразмус+ Модуль Жан Моне «Стратегії ЄС щодо конкурентоспроможності, зростання та добробуту для викладання на освітніх програмах в Університеті імені Альфреда Нобеля» для студентів спеціальності «Маркетинг». Вітаємо студентів, які продемонстрували найкращі результати й отримали сертифікати про успішне опанування курсів за міжнародним проєктом: Володимира Долгова, Дарію […]

20.01.2025
2 хв. на читання
Lab-IRS
Навчання
За практичними навичками – до Лабораторії міжнародного регіонознавства

У 2023 році в рамках реалізації міжнародного проєкту Еразмус+ Модуль Жан Моне «Висвітлення нової архітектури європейської безпеки у викладанні та наукових дослідженнях»№ 101126795 – EuSANU – ERASMUS-JMO-2023-HEI-TCH-RSCH при кафедрі глобальної економіки Університету імені Альфреда Нобеля була створена Лабораторія міжнародного регіонознавства. З того часу вона стала своєрідним центром дослідження економік країн світу, які проводяться викладачами кафедри. До цього процесу також […]

20.01.2025
1 хв. на читання
Логотип і основна інформація про міжнародний семінар IEEE MetroAeroSpace 2025. Захід відбудеться 18–20 червня 2025 року в Неаполі, Італія.
Інші
Як Університет імені Нобеля підкорює міжнародну арену: спеціальна сесія на MetroAeroSpace 2025

Університет імені Альфреда Нобеля виступає партнером престижного міжнародного семінару IEEE MetroAeroSpace у Неаполі.
Захід об’єднає провідних експертів для обговорення інновацій у сфері аерокосмічних технологій.

17.01.2025
1 хв. на читання