Університет
Абітурієнти
Навчання
Наука
Міжнародна діяльність
Якість
Кар'єра
Повернутись
Навчання
13.11.2024
1 хв. на читання

Битва за мільйони: переможці бізнес-гри названі

Кафедра менеджменту започатковує впровадження в освітній процес бізнес ігор. 13 листопада студенти 2 та 4 курсів перетворилися на справжніх бізнесменів, змагаючись за звання мільйонера. Протягом 3-х годин ми практикували бізнес гру «Грошовий потік», що є не просто розвагою, а й потужним інструментом розвитку та підвищення фінансової грамотності. Під час гри студенти отримали практичний досвід, який […]
Битва за мільйони: переможці бізнес-гри названі

Кафедра менеджменту започатковує впровадження в освітній процес бізнес ігор. 13 листопада студенти 2 та 4 курсів перетворилися на справжніх бізнесменів, змагаючись за звання мільйонера.

Протягом 3-х годин ми практикували бізнес гру «Грошовий потік», що є не просто розвагою, а й потужним інструментом розвитку та підвищення фінансової грамотності. Під час гри студенти отримали практичний досвід, який допоможе їм краще зрозуміти принципи управління фінансами та інвестування.

Які навички розвили студенти з використанням бізнес гри:

  1. Управління фінансами: навчилися планувати бюджет, розподіляти доходи, відстежувати витрати та приймати зважені фінансові рішення.
  2. Інвестування: дізналися про різні інвестиційні інструменти, такі як акції, облігації, нерухомість, і зрозуміли, як їх використовувати для збільшення своїх доходів.
  3. Прийняття ризиків, за допомогою змодельованих реальних життєвих ситуацій студенти змогли навчитися приймати швидкі рішення, пов’язані з ризиком, що допомогло їм розвинути вміння оцінювати потенційні вигоди та збитки.
  4. Ведення бізнесу: отримали базові знання про створення та управління бізнесом, навчилися аналізувати ринки та приймати стратегічні рішення.
  5. Фінансова грамотність: зрозуміли основні поняття, такі як активи, пасиви, дохід, витрати, інфляція тощо.
  6. Критичне мислення: їм доводилося аналізувати різні ситуації, приймати рішення в умовах невизначеності та шукати оптимальні варіанти.
  7. Командна робота, що дозволила студентам розвити навички спілкування, співпраці та розподілу відповідальності.

Гра стала для студентів ефективним інструментом навчання. Завдяки практичним вправам, вони змогли закріпити теоретичні знання та розширити свої уявлення про управління фінансами. Особливо цінним було спостереження за тим, як різні стратегії впливають на кінцевий результат.

Після кожного раунду проводились дискусії, під час яких студенти ділилися своїми емоціями та враженнями. Вони відзначали, що гра не тільки розважила, але й стала для них цінним досвідом. Завдяки грі вони змінили своє ставлення до грошей, навчилися приймати зважені рішення, переосмислювали свої дії, зрозуміли, що треба бути трохи ризикованими та що фінансова грамотність – це ключ до успіху.

В кінці студенти отримали цікаві призи.

І ТАК, ХТО Ж СТАВ МІЛЬЙОНЕРОМ?

1 місце Момот Вероніка Юріївна, гр. МН-23, Калініна Мілана Вячеславівна, гр. МН-23

2 місце Цимрюк Сергій Дмитрович, гр. МН-21-1, Грицан Марія Володимрівна, гр. МН-23англ

3 місце Синя Дарина Олександрівна, гр. МН-23англ, Тьомкін Тарас Олександрович, гр. МН-23, Дубель Станіслав Віталійович, гр. МН-21-1, Іванова Ганна Владиславівна, гр. МН-21-1.

Окремо в номінації «Активний студент» на грі призи отримали Калініна Мілана Вячеславівна та Грицан Марія Володимирівна.

Емоції переповнювали студентів протягом гри! Вони відчули на собі всі грані фінансового життя: від хвилювання під час прийняття рішень до радості від успішних інвестицій. Цей досвід, без сумніву, запам’ятається надовго.

Далі буде…

Читайте також

дискусійна панель
Інші
Як йде стажування за першою дискусійною панеллю «Єдиний ринок як ключовий актив ЄС і рушій його конкурентоспроможності» в LAB-IRS в рамках міжнародного проекту EuCompet Еразмус+ Модуль Жан Моне?

В останні передсвяткові Різдвяні дні кафедра глобальної економіки звітує про успішне продовження реалізації міжнародного проекту Еразмус+ Модуль Жан Моне № 101176059 – EuCompet – ERASMUS-JMO-2024-HEI-TCH-RSCHRSCH, а саме про завершення першої дискусійної панелі «Єдиний ринок як ключовий актив ЄС і рушій його конкурентоспроможності» в рамках заходів щодо проведення професійного та науково-педагогічне стажування в лабораторії міжнародного регіонознавства (LAB-IRS) «Стратегічна автономія та конкурентоспроможність ЄС […]

19.12.2024
1 хв. на читання
колективна монографія
Інші
Наукове обґрунтування архітектури європейської безпеки

За останні кілька років світ докорінно змінився, що дає підставу говорити про нові геостратегічні реалії. Вони не тільки відкривають грандіозні можливості для людства, але й несуть у собі суттєві загрози безпеці. Міжнародні інституції, які створювалися заради забезпечення стійкого миру у світі, виявилися багато у чому безсилими перед новими викликами. Тому потрібно не просто удосконалювати існуючі […]

18.12.2024
1 хв. на читання
англомовний кейс-батл
Інші
Нагородження переможців конкурсу “Business Case Battle” – англомовного кейс-батлу на бізнес-тематику

Вітаємо переможців у конкурсі з розв’язання бізнес-кейсів англійською мовою, який відбувся 27 листопада 2024 р. за ініціативи кафедри іноземних мов і вже став традиційним заходом в Університеті імені Альфреда Нобеля! Цей конкурс дає змогу перевірити свої здібності в англомовній комунікації, командній роботі, знання бізнес-концепцій, креативність, вміння відстоювати свою позицію, аргументувати й ефективно просувати свої ідеї. […]

16.12.2024
1 хв. на читання