Університет
Абітурієнтам
Навчання
Наука
Міжнародна діяльність
Якість
Кар'єра
Повернутись
Навчання
28.10.2024
1 хв. на читання

Креативні техніки: методики створення та досягнення успіху

28 жовтня 2024 р. в продовження заходу «Тижні менеджменту» зі студентами провів цікавий івент Ігор Деха, директор з маркетингу та продажів Міжнародної школи бізнесу Університету імені Альфреда Нобеля. Протягом зустрічі Ігор демонстрував студентам різні «Креативні техніки» щодо створення реклами, чи будь-якого продукту або бізнесу. Почалося все з яблука і пуховика, їх характеристик і взаємозв’язків, що […]
Ігор Деха

28 жовтня 2024 р. в продовження заходу «Тижні менеджменту» зі студентами провів цікавий івент Ігор Деха, директор з маркетингу та продажів Міжнародної школи бізнесу Університету імені Альфреда Нобеля.

Протягом зустрічі Ігор демонстрував студентам різні «Креативні техніки» щодо створення реклами, чи будь-якого продукту або бізнесу.

Почалося все з яблука і пуховика, їх характеристик і взаємозв’язків, що далі перетворилося на неймовірні ідеї рекламних роликів, які здобувачі пропонували, а пан Ігор коректував їх початок і закінчення.

Протягом зустрічі ми:

  • Дізналися процес створення ідеї;
  • Як оцінюється реклама клієнтами;
  • Які є методи роботи над ідеями;
  • Переглянули відеороліки креативної реклами і розібрали, чому це працює;
  • Застосували метод brainstorming;
  • Створювали абсурдні ідеї;
  • Перетворювали ідеї на рекламу для клієнта;
  • Почули приклади відомих компаній та їх шлях у роботі з клієнтами.

Зустріч була захоплива і продуктивна й допомогла студентам проявити сміливість і покращити навички креативності.

Студенти та викладачі кафедри менеджменту щиро дякують пану Ігорю за крутий і цікавий івент!

До нових зустрічей!

Читайте також

Як не злити перші роки після універу — Zoom-зустріч з топменеджеркою Дарією Коломоєць
Події
Як не злити перші роки після універу — Zoom-зустріч з топменеджеркою Дарією Коломоєць

🎓 Як не злити перші роки після універу в нікуди? 🔍 Як підготуватись до першої співбесіди?💼 Що насправді важливо для роботодавців?🏢 Якою є сучасна компанія зсередини?🌟 І чому покоління Z — не «втрачене», а надпотужне? На всі ці запитання відповість Дарія Коломоєць — топменеджерка з 10-річним досвідом у бізнесі. ▪️ За плечима: активні продажі, управління […]

04.06.2025
1 хв. на читання
Новини
Майстер-клас «Всі на рівних: створення інклюзивного середовища у вищій освіті»

4 червня 2025 року відбувся майстер-клас «Всі на рівних: створення інклюзивного середовища у вищій освіті». Головна спікерка: Лебідь Ольга, професорка кафедри психології та педагогіки Університету імені Альфреда Нобеля Учасники: студенти, аспіранти та викладачі Університету імені Альфреда Нобеля і Бердянського державного педагогічного університету Програма майстер-класу передбачала: Висловлюємо щиру подяку кожному за вашу активність, цікаві запитання та […]

04.06.2025
1 хв. на читання
Банер статті: Де вчитись на маркетолога: як обрати найкращу програму навчання?
Статті
Де вчитись на маркетолога:  як обрати найкращу програму навчання?

Щоб стати успішним маркетологом, важливо обрати програму навчання, яка пропонує сильну практичну базу, актуальні інструменти та методики, сильний викладацький склад з лекторами-практиками, міжнародну інтеграцію та дисципліни, що реально потрібні в роботі.

04.06.2025
2 хв. на читання
Університет імені Альфреда Нобеля
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.