Університет
Абітурієнтам
Навчання
Наука
Міжнародна діяльність
Якість
Кар'єра
Повернутись
Навчання
28.10.2024
1 хв. на читання

Креативні техніки: методики створення та досягнення успіху

28 жовтня 2024 р. в продовження заходу «Тижні менеджменту» зі студентами провів цікавий івент Ігор Деха, директор з маркетингу та продажів Міжнародної школи бізнесу Університету імені Альфреда Нобеля. Протягом зустрічі Ігор демонстрував студентам різні «Креативні техніки» щодо створення реклами, чи будь-якого продукту або бізнесу. Почалося все з яблука і пуховика, їх характеристик і взаємозв’язків, що […]
Ігор Деха

28 жовтня 2024 р. в продовження заходу «Тижні менеджменту» зі студентами провів цікавий івент Ігор Деха, директор з маркетингу та продажів Міжнародної школи бізнесу Університету імені Альфреда Нобеля.

Протягом зустрічі Ігор демонстрував студентам різні «Креативні техніки» щодо створення реклами, чи будь-якого продукту або бізнесу.

Почалося все з яблука і пуховика, їх характеристик і взаємозв’язків, що далі перетворилося на неймовірні ідеї рекламних роликів, які здобувачі пропонували, а пан Ігор коректував їх початок і закінчення.

Протягом зустрічі ми:

  • Дізналися процес створення ідеї;
  • Як оцінюється реклама клієнтами;
  • Які є методи роботи над ідеями;
  • Переглянули відеороліки креативної реклами і розібрали, чому це працює;
  • Застосували метод brainstorming;
  • Створювали абсурдні ідеї;
  • Перетворювали ідеї на рекламу для клієнта;
  • Почули приклади відомих компаній та їх шлях у роботі з клієнтами.

Зустріч була захоплива і продуктивна й допомогла студентам проявити сміливість і покращити навички креативності.

Студенти та викладачі кафедри менеджменту щиро дякують пану Ігорю за крутий і цікавий івент!

До нових зустрічей!

Читайте також

Кафедра глобальної економіки Університету імені Альфреда Нобеля розпочинає підготовку другого тому колективної наукової монографії «Європейська безпека: забезпечення конкурентоспроможності ЄС»
Новини
«Європейська безпека: забезпечення конкурентоспроможності ЄС» – монографія від кафедри глобальної економіки

Кафедра глобальної економіки Університету імені Альфреда Нобеля розпочинає підготовку другого тому колективної наукової монографії «Європейська безпека: забезпечення конкурентоспроможності ЄС» Монографія буде видана в рамках кафедральної наукової теми: «Економічна взаємозалежність країн, колективна безпека та глобалізаційні явища в ХХІ столітті» (державний реєстраційний номер: 0123U104208), і стане продовженням першого тому, який викликав чималий науковий інтерес серед дослідників міжнародної […]

19.05.2025
1 хв. на читання
Реалізація проєкту Erasmus+ Jean Monnet Module EuSANU «Висвітлення нової архітектури європейської безпеки у викладанні та наукових дослідженнях» та взаємодія з молоддю
Новини
Реалізація проєкту Erasmus+ Jean Monnet Module EuSANU «Висвітлення нової архітектури європейської безпеки у викладанні та наукових дослідженнях» та взаємодія з молоддю

Завершилося підвищення кваліфікації за програмою «Економічна взаємозалежність країн і військові конфлікти: бізнес у XXI столітті: 2.0». Програму реалізовано в межах міжнародного проєкту Erasmus+ Jean Monnet Module EuSANU «Висвітлення нової архітектури європейської безпеки у викладанні та наукових дослідженнях» № 101126795 – EuSANU – ERASMUS-JMO-2023-HEI-TCH-RSCH Як і торік, підвищення кваліфікації проводилося у форматі дев’яти вебінарів, які були об’єднані у […]

16.05.2025
1 хв. на читання
Ілюстрація команди маркетологів, які аналізують графіки та діаграми під час презентації в офісі. На зображенні зображено чотирьох професіоналів, один з яких вказує на графіки зростання, а інші уважно слухають.
Статті
Хто такий маркетолог?

Дізнайтесь, хто такий маркетолог, які функції виконує сучасний фахівець, які навички потрібні для кар’єри, та де вчитись, щоб стати конкурентним спеціалістом у 2025 році.

15.05.2025
2 хв. на читання
Університет імені Альфреда Нобеля
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.