Університет
Абітурієнти
Навчання
Наука
Міжнародна діяльність
Якість
Кар'єра
Повернутись
Навчання
28.10.2024
1 хв. на читання

Креативні техніки: методики створення та досягнення успіху

28 жовтня 2024 р. в продовження заходу «Тижні менеджменту» зі студентами провів цікавий івент Ігор Деха, директор з маркетингу та продажів Міжнародної школи бізнесу Університету імені Альфреда Нобеля. Протягом зустрічі Ігор демонстрував студентам різні «Креативні техніки» щодо створення реклами, чи будь-якого продукту або бізнесу. Почалося все з яблука і пуховика, їх характеристик і взаємозв’язків, що […]
Креативні техніки: методики створення та досягнення успіху

28 жовтня 2024 р. в продовження заходу «Тижні менеджменту» зі студентами провів цікавий івент Ігор Деха, директор з маркетингу та продажів Міжнародної школи бізнесу Університету імені Альфреда Нобеля.

Протягом зустрічі Ігор демонстрував студентам різні «Креативні техніки» щодо створення реклами, чи будь-якого продукту або бізнесу.

Почалося все з яблука і пуховика, їх характеристик і взаємозв’язків, що далі перетворилося на неймовірні ідеї рекламних роликів, які здобувачі пропонували, а пан Ігор коректував їх початок і закінчення.

Протягом зустрічі ми:

  • Дізналися процес створення ідеї;
  • Як оцінюється реклама клієнтами;
  • Які є методи роботи над ідеями;
  • Переглянули відеороліки креативної реклами і розібрали, чому це працює;
  • Застосували метод brainstorming;
  • Створювали абсурдні ідеї;
  • Перетворювали ідеї на рекламу для клієнта;
  • Почули приклади відомих компаній та їх шлях у роботі з клієнтами.

Зустріч була захоплива і продуктивна й допомогла студентам проявити сміливість і покращити навички креативності.

Студенти та викладачі кафедри менеджменту щиро дякують пану Ігорю за крутий і цікавий івент!

До нових зустрічей!

Читайте також

дискусійна панель
Інші
Як йде стажування за першою дискусійною панеллю «Єдиний ринок як ключовий актив ЄС і рушій його конкурентоспроможності» в LAB-IRS в рамках міжнародного проекту EuCompet Еразмус+ Модуль Жан Моне?

В останні передсвяткові Різдвяні дні кафедра глобальної економіки звітує про успішне продовження реалізації міжнародного проекту Еразмус+ Модуль Жан Моне № 101176059 – EuCompet – ERASMUS-JMO-2024-HEI-TCH-RSCHRSCH, а саме про завершення першої дискусійної панелі «Єдиний ринок як ключовий актив ЄС і рушій його конкурентоспроможності» в рамках заходів щодо проведення професійного та науково-педагогічне стажування в лабораторії міжнародного регіонознавства (LAB-IRS) «Стратегічна автономія та конкурентоспроможність ЄС […]

19.12.2024
1 хв. на читання
колективна монографія
Інші
Наукове обґрунтування архітектури європейської безпеки

За останні кілька років світ докорінно змінився, що дає підставу говорити про нові геостратегічні реалії. Вони не тільки відкривають грандіозні можливості для людства, але й несуть у собі суттєві загрози безпеці. Міжнародні інституції, які створювалися заради забезпечення стійкого миру у світі, виявилися багато у чому безсилими перед новими викликами. Тому потрібно не просто удосконалювати існуючі […]

18.12.2024
1 хв. на читання
англомовний кейс-батл
Інші
Нагородження переможців конкурсу “Business Case Battle” – англомовного кейс-батлу на бізнес-тематику

Вітаємо переможців у конкурсі з розв’язання бізнес-кейсів англійською мовою, який відбувся 27 листопада 2024 р. за ініціативи кафедри іноземних мов і вже став традиційним заходом в Університеті імені Альфреда Нобеля! Цей конкурс дає змогу перевірити свої здібності в англомовній комунікації, командній роботі, знання бізнес-концепцій, креативність, вміння відстоювати свою позицію, аргументувати й ефективно просувати свої ідеї. […]

16.12.2024
1 хв. на читання