This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Маркетинг і продажі: як організувати команди для зростання бізнесу
Тижні менеджменту в розпалі. Сьогодні ми провели незвичайно активну, інформативну, шалену офлайн зустріч зі стратегічним маркетологом, директором з маркетингу Університету імені Альфреда Нобеля Дашевською Ольгою Володимирівною.
Ольга Володимирівна розповіла студентам всі етапи, які проходить продукт при продажі. Ми дізналися про те, на якому етапі життєвого циклу компанія наймає маркетолога і менеджера з продажів, які конфлікти виникають між продажниками й маркетологами й наскільки важлива їх інтеграція, чому компанії створюють незвичну та дивну рекламу, як працює воронка продажів, що таке CRM-системи та для чого вони потрібні, як відбувається пошук та збір команди, і в чому полягає гнучкість команди, чим відрізняються клієнти в Україні та Чехії.
Всередині заняття довелося піти в укриття, але це не завадило нам продовжувати плідне спілкування.
Доповідь Ольги Володимирівни дуже зацікавила студентів, а після настав час активних дискусій. Студенти отримали практичні поради щодо їх кейсів.
Дякуємо Ользі Володимирівні за цінні інсайти та круту атмосферу!
Читайте також
Друзі, наша акція завершилася, і ми хочемо поділитися результатами! За ініціативи голови Комітету благодійності Студентського парламенту Університету наші студенти, викладачі та адміністрація долучилися до збору макулатури, який проходив з 8 до 20 листопада 2024 року. Завдяки вашій активності та небайдужості нам вдалося зібрати 385 кг макулатури, а виручені кошти вже спрямовано на закупівлю деталей для БПЛА, […]
Університет імені Альфреда Нобеля розпочинає реалізацію проєкту «AI Technologies for Sustainable Public Service Co-Creation» (AICOSERV), який фінансується Європейським Союзом у рамках програми Erasmus Mundus Design Measures Еразмус+. Проєкт координується Гданською Політехнікою (Польща) у партнерстві з університетами, які представляють 5 країн: University for Continuing Education Krems (Австрія), United Nations University Operating Unit on Policy-Driven Electronic Governance (Португалія), Umeå University (Швеція), Brandenburg University of […]
Доцент Анастасія Мостова завершила викладання оновленого курсу «Стратегія цифрового ринку в ЄС: становлення та розвиток» в рамках міжнародного проєкту Еразмус+ Модуль Жан Моне. Курс присвячено інтеграції України до Єдиного цифрового ринку ЄС, формуванню цифрової економіки в Україні, цифровій трансформації бізнесу та суспільства. Було розглянуто основні законодавчі акти, які регулюють цифрове середовище, цифрові ринки та послуги, кібербезпеку, захист […]