This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Маркетинг і продажі: як організувати команди для зростання бізнесу
Тижні менеджменту в розпалі. Сьогодні ми провели незвичайно активну, інформативну, шалену офлайн зустріч зі стратегічним маркетологом, директором з маркетингу Університету імені Альфреда Нобеля Дашевською Ольгою Володимирівною.
Ольга Володимирівна розповіла студентам всі етапи, які проходить продукт при продажі. Ми дізналися про те, на якому етапі життєвого циклу компанія наймає маркетолога і менеджера з продажів, які конфлікти виникають між продажниками й маркетологами й наскільки важлива їх інтеграція, чому компанії створюють незвичну та дивну рекламу, як працює воронка продажів, що таке CRM-системи та для чого вони потрібні, як відбувається пошук та збір команди, і в чому полягає гнучкість команди, чим відрізняються клієнти в Україні та Чехії.
Всередині заняття довелося піти в укриття, але це не завадило нам продовжувати плідне спілкування.
Доповідь Ольги Володимирівни дуже зацікавила студентів, а після настав час активних дискусій. Студенти отримали практичні поради щодо їх кейсів.
Дякуємо Ользі Володимирівні за цінні інсайти та круту атмосферу!
Читайте також
В останні передсвяткові Різдвяні дні кафедра глобальної економіки звітує про успішне продовження реалізації міжнародного проекту Еразмус+ Модуль Жан Моне № 101176059 – EuCompet – ERASMUS-JMO-2024-HEI-TCH-RSCHRSCH, а саме про завершення першої дискусійної панелі «Єдиний ринок як ключовий актив ЄС і рушій його конкурентоспроможності» в рамках заходів щодо проведення професійного та науково-педагогічне стажування в лабораторії міжнародного регіонознавства (LAB-IRS) «Стратегічна автономія та конкурентоспроможність ЄС […]
За останні кілька років світ докорінно змінився, що дає підставу говорити про нові геостратегічні реалії. Вони не тільки відкривають грандіозні можливості для людства, але й несуть у собі суттєві загрози безпеці. Міжнародні інституції, які створювалися заради забезпечення стійкого миру у світі, виявилися багато у чому безсилими перед новими викликами. Тому потрібно не просто удосконалювати існуючі […]
Вітаємо переможців у конкурсі з розв’язання бізнес-кейсів англійською мовою, який відбувся 27 листопада 2024 р. за ініціативи кафедри іноземних мов і вже став традиційним заходом в Університеті імені Альфреда Нобеля! Цей конкурс дає змогу перевірити свої здібності в англомовній комунікації, командній роботі, знання бізнес-концепцій, креативність, вміння відстоювати свою позицію, аргументувати й ефективно просувати свої ідеї. […]