Університет
Абітурієнти
Навчання
Наука
Міжнародна діяльність
Якість
Кар'єра
Повернутись
Навчання
16.10.2024
1 хв. на читання

Маркетинг і продажі: як організувати команди для зростання бізнесу

Тижні менеджменту в розпалі. Сьогодні ми провели незвичайно активну, інформативну, шалену офлайн зустріч зі стратегічним маркетологом, директором з маркетингу Університету імені Альфреда Нобеля Дашевською Ольгою Володимирівною. Ольга Володимирівна розповіла студентам всі етапи, які проходить продукт при продажі. Ми дізналися про те, на якому етапі життєвого циклу компанія наймає маркетолога і менеджера з продажів, які конфлікти […]
Маркетинг і продажі: як організувати команди для зростання бізнесу

Тижні менеджменту в розпалі. Сьогодні ми провели незвичайно активну, інформативну, шалену офлайн зустріч зі стратегічним маркетологом, директором з маркетингу Університету імені Альфреда Нобеля Дашевською Ольгою Володимирівною.

Ольга Володимирівна розповіла студентам всі етапи, які проходить продукт при продажі. Ми дізналися про те, на якому етапі життєвого циклу компанія наймає маркетолога і менеджера з продажів, які конфлікти виникають між продажниками й маркетологами й наскільки важлива їх інтеграція, чому компанії створюють незвичну та дивну рекламу, як працює воронка продажів, що таке CRM-системи та для чого вони потрібні, як відбувається пошук та збір команди, і в чому полягає гнучкість команди, чим відрізняються клієнти в Україні та Чехії.

Всередині заняття довелося піти в укриття, але це не завадило нам продовжувати плідне спілкування.

Доповідь Ольги Володимирівни дуже зацікавила студентів, а після настав час активних дискусій. Студенти отримали практичні поради щодо їх кейсів.

Дякуємо Ользі Володимирівні за цінні інсайти та круту атмосферу!

Читайте також

Erasmus + Jean Monnet
Досягнення
Проєкт «Модуль Жан Моне»: підбиваємо підсумки та плануємо заходи на 2025 рік

Завершено черговий цикл викладання навчальних курсів з євроінтеграційної тематики за проєктом Еразмус+ Модуль Жан Моне «Стратегії ЄС щодо конкурентоспроможності, зростання та добробуту для викладання на освітніх програмах в Університеті імені Альфреда Нобеля» для студентів спеціальності «Маркетинг». Вітаємо студентів, які продемонстрували найкращі результати й отримали сертифікати про успішне опанування курсів за міжнародним проєктом: Володимира Долгова, Дарію […]

20.01.2025
2 хв. на читання
Lab-IRS
Навчання
За практичними навичками – до Лабораторії міжнародного регіонознавства

У 2023 році в рамках реалізації міжнародного проєкту Еразмус+ Модуль Жан Моне «Висвітлення нової архітектури європейської безпеки у викладанні та наукових дослідженнях»№ 101126795 – EuSANU – ERASMUS-JMO-2023-HEI-TCH-RSCH при кафедрі глобальної економіки Університету імені Альфреда Нобеля була створена Лабораторія міжнародного регіонознавства. З того часу вона стала своєрідним центром дослідження економік країн світу, які проводяться викладачами кафедри. До цього процесу також […]

20.01.2025
1 хв. на читання
Логотип і основна інформація про міжнародний семінар IEEE MetroAeroSpace 2025. Захід відбудеться 18–20 червня 2025 року в Неаполі, Італія.
Інші
Як Університет імені Нобеля підкорює міжнародну арену: спеціальна сесія на MetroAeroSpace 2025

Університет імені Альфреда Нобеля виступає партнером престижного міжнародного семінару IEEE MetroAeroSpace у Неаполі.
Захід об’єднає провідних експертів для обговорення інновацій у сфері аерокосмічних технологій.

17.01.2025
1 хв. на читання