Університет
Абітурієнтам
Навчання
Наука
Міжнародна діяльність
Якість
Кар'єра
Повернутись
Навчання
31.10.2024
1 хв. на читання

Завершилися наші неймовірні Marketing Challenge Weeks! 

Протягом цих тижнів студенти мали можливість зануритися у світ маркетингу через ділові ігри, день навпаки та зустрічі з практиками. Це був час нових знань, натхнення та незабутніх вражень! Ми мали змогу почути видатних спікерів, які поділилися своїм безцінним досвідом: І на завершення — шабаш монстрів маркетингу у стилі Хелловін! Це був справжній фінал, який запам’ятається […]
Marketing challenge weeks

Протягом цих тижнів студенти мали можливість зануритися у світ маркетингу через ділові ігри, день навпаки та зустрічі з практиками. Це був час нових знань, натхнення та незабутніх вражень!

Ми мали змогу почути видатних спікерів, які поділилися своїм безцінним досвідом:

  • Артем Чигиринський: “Яким технологіям вірити маркетологу”. Артем розкрив секрети ефективного використання AI, AR, VR та 3D для різних брендів та заглянув у майбутнє технологій.
  • Анастасія Д’яченко: У 22 роки заснувала IT-компанію з міжнародними контрактами. Вона поділилася секретами успіху у переговорах та управлінні бізнесом.
  • Ян Гребенцов: Підприємець, власник франшиз Пьяна вишня та Львівські круасани, розповів про “Цінності, які ведуть до перемоги”.
  • Євген Явтушенко: Керівник відділу клієнтського досвіду мережі магазинів EVA, розповів про клієнтоорієнтований підхід: ключ до конкурентної переваги.
  • Анастасія Ємець: Психолог-консультант, провела майстер-клас на тему “Як залишатись позитивним, коли навколо війна і чому це важливо?”.
  • Сергій Севріков: Експерт з експорту української продукції, поділився чинниками необхідними для успішного експорту.
  • Ірина Россінська: Відеограф, що навчила нас, чому відеоконтент став мастхевом сьогодення та провела практикум зі зйомки і монтажу.
  • Майя Михайлова та Наталія Бичкова: Розкрили секрети утримання клієнтів та важливість їх розуміння.

І на завершення — шабаш монстрів маркетингу у стилі Хелловін! Це був справжній фінал, який запам’ятається всім учасникам!

Дякуємо всім спікерам, студентам та організаторам за цей неймовірний досвід! Ми впевнені, що отримані знання стануть основою для вашого успіху в майбутньому. 

#MarketingChallengeWeek

Читайте також

Кафедра глобальної економіки Університету імені Альфреда Нобеля розпочинає підготовку другого тому колективної наукової монографії «Європейська безпека: забезпечення конкурентоспроможності ЄС»
Новини
«Європейська безпека: забезпечення конкурентоспроможності ЄС» – монографія від кафедри глобальної економіки

Кафедра глобальної економіки Університету імені Альфреда Нобеля розпочинає підготовку другого тому колективної наукової монографії «Європейська безпека: забезпечення конкурентоспроможності ЄС» Монографія буде видана в рамках кафедральної наукової теми: «Економічна взаємозалежність країн, колективна безпека та глобалізаційні явища в ХХІ столітті» (державний реєстраційний номер: 0123U104208), і стане продовженням першого тому, який викликав чималий науковий інтерес серед дослідників міжнародної […]

19.05.2025
1 хв. на читання
Реалізація проєкту Erasmus+ Jean Monnet Module EuSANU «Висвітлення нової архітектури європейської безпеки у викладанні та наукових дослідженнях» та взаємодія з молоддю
Новини
Реалізація проєкту Erasmus+ Jean Monnet Module EuSANU «Висвітлення нової архітектури європейської безпеки у викладанні та наукових дослідженнях» та взаємодія з молоддю

Завершилося підвищення кваліфікації за програмою «Економічна взаємозалежність країн і військові конфлікти: бізнес у XXI столітті: 2.0». Програму реалізовано в межах міжнародного проєкту Erasmus+ Jean Monnet Module EuSANU «Висвітлення нової архітектури європейської безпеки у викладанні та наукових дослідженнях» № 101126795 – EuSANU – ERASMUS-JMO-2023-HEI-TCH-RSCH Як і торік, підвищення кваліфікації проводилося у форматі дев’яти вебінарів, які були об’єднані у […]

16.05.2025
1 хв. на читання
Ілюстрація команди маркетологів, які аналізують графіки та діаграми під час презентації в офісі. На зображенні зображено чотирьох професіоналів, один з яких вказує на графіки зростання, а інші уважно слухають.
Статті
Хто такий маркетолог?

Дізнайтесь, хто такий маркетолог, які функції виконує сучасний фахівець, які навички потрібні для кар’єри, та де вчитись, щоб стати конкурентним спеціалістом у 2025 році.

15.05.2025
2 хв. на читання
Університет імені Альфреда Нобеля
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.