Завершилися наші неймовірні Marketing Challenge Weeks!

Протягом цих тижнів студенти мали можливість зануритися у світ маркетингу через ділові ігри, день навпаки та зустрічі з практиками. Це був час нових знань, натхнення та незабутніх вражень!
Ми мали змогу почути видатних спікерів, які поділилися своїм безцінним досвідом:
- Артем Чигиринський: “Яким технологіям вірити маркетологу”. Артем розкрив секрети ефективного використання AI, AR, VR та 3D для різних брендів та заглянув у майбутнє технологій.
- Анастасія Д’яченко: У 22 роки заснувала IT-компанію з міжнародними контрактами. Вона поділилася секретами успіху у переговорах та управлінні бізнесом.
- Ян Гребенцов: Підприємець, власник франшиз Пьяна вишня та Львівські круасани, розповів про “Цінності, які ведуть до перемоги”.
- Євген Явтушенко: Керівник відділу клієнтського досвіду мережі магазинів EVA, розповів про клієнтоорієнтований підхід: ключ до конкурентної переваги.
- Анастасія Ємець: Психолог-консультант, провела майстер-клас на тему “Як залишатись позитивним, коли навколо війна і чому це важливо?”.
- Сергій Севріков: Експерт з експорту української продукції, поділився чинниками необхідними для успішного експорту.
- Ірина Россінська: Відеограф, що навчила нас, чому відеоконтент став мастхевом сьогодення та провела практикум зі зйомки і монтажу.
- Майя Михайлова та Наталія Бичкова: Розкрили секрети утримання клієнтів та важливість їх розуміння.
І на завершення — шабаш монстрів маркетингу у стилі Хелловін! Це був справжній фінал, який запам’ятається всім учасникам!
Дякуємо всім спікерам, студентам та організаторам за цей неймовірний досвід! Ми впевнені, що отримані знання стануть основою для вашого успіху в майбутньому.
#MarketingChallengeWeek
Читайте також

Кафедра глобальної економіки Університету імені Альфреда Нобеля розпочинає підготовку другого тому колективної наукової монографії «Європейська безпека: забезпечення конкурентоспроможності ЄС» Монографія буде видана в рамках кафедральної наукової теми: «Економічна взаємозалежність країн, колективна безпека та глобалізаційні явища в ХХІ столітті» (державний реєстраційний номер: 0123U104208), і стане продовженням першого тому, який викликав чималий науковий інтерес серед дослідників міжнародної […]

Завершилося підвищення кваліфікації за програмою «Економічна взаємозалежність країн і військові конфлікти: бізнес у XXI столітті: 2.0». Програму реалізовано в межах міжнародного проєкту Erasmus+ Jean Monnet Module EuSANU «Висвітлення нової архітектури європейської безпеки у викладанні та наукових дослідженнях» № 101126795 – EuSANU – ERASMUS-JMO-2023-HEI-TCH-RSCH Як і торік, підвищення кваліфікації проводилося у форматі дев’яти вебінарів, які були об’єднані у […]

Дізнайтесь, хто такий маркетолог, які функції виконує сучасний фахівець, які навички потрібні для кар’єри, та де вчитись, щоб стати конкурентним спеціалістом у 2025 році.