
Олійник Ірина Вікторівна
Освіта та кар’єра
1. Глухівський Національний державний педагогічний університет ім. О. Довженка «Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова та література», кваліфікація вчителя української мови і літератури, зарубіжної літератури та українознавства.
2. Університеті імені Альфреда Нобеля, спеціальність «Психологія», кваліфікація бакалавр з психології.
3. Університет імені Альфреда Нобеля, вища освіта за спеціальністю «Психологія», кваліфікація магістра з психології.
4. Кандидат педагогічних наук, 13.00.05 – соціальна педагогіка, ДК 018376. Тема дисертації: «Формування у майбутніх соціальних педагогів готовності до роботи з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування”.
Звання доцента кафедри педагогіки та психології від 4 червня 2019 р.
Наукові інтереси та публікації
Сфера наукових інтересів:
формування у майбутніх докторів філософії дослідницької компетентності в умовах аспірантури;
розвиток самопізнання в процесі соціально-психологічного тренінгу;
ефективність арттерапії та логотерапії в консультуванні.
Участь у міжнародних науково-практичних конференціях:
1. Олійник І. Формування дослідницької компетентності у майбутніх докторів філософії в дистанційних умовах // Освіта України в умовах воєнного стану: управління, цифровізація, євроінтеграційні аспекти : збірник тез доповідей ІV Міжнародної науково-практичної конференції (наукове електронне видання), 25 жовт. 2022 р. Київ : ДНУ «Інститут освітньої аналітики», 2022. 360 с. С. 153-157.
2. Олійник І. Використання сучасних цифрових технологій у процесі формування дослідницької компетентності у майбутніх докторів філософії в умовах аспірантури// Теорія і практика професійного становлення фахівця в інноваційному соціокультурному просторі: Матеріали 1-ї Міжнародної науково-практичної конференції науково-педагогічних, педагогічних працівників і молодих учених, Дніпро, 17-18 квітня 2024 р. [Електронне видання]. Дніпро: Університет ім. Альфреда Нобеля, 2024. 340 с. С. 51-54.
Наукові публікації:
1. Олійник І.В. Педагогічна практика майбутніх докторів філософії як провідний фактор формування дослідницької компетентності Сучасний педагог: колект. наук. монографія. Дніпро: Акцент ПП, 2020 Т.1. 236 с. С. 153-161.
2. Олійник І.В. Метод проєктів як ефективна технологія формування дослідницької компетентності майбутніх докторів філософії в умовах аспірантури / Моделювання компетентнісної професійної освіти в контексті євроінтеграції: монографія [Електронне видання] / кол. авт. за заг. ред. проф. Н.П. Волкової. Дніпро: Університет імені Альфреда Нобеля, 2021. 356 с. С. 197-204.
3. Олійник І.В. Самоменеджмент як технологія професійного саморозвитку та формування дослідницької компетентності у майбутніх докторів філософії DOI: 10.32342/2522-4115-2020-2-20-27 Вісник університету імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогіка і психологія». Педагогічні науки. №2 (20) 2020 р. 328 c. С. 231-243.
4. Олійник І.В. Тренінгові технології як ефективний інструмент оптимізації у майбутніх докторів філософії мотивації та цілепокладання до дослідницької діяльності Науковий збірник «Наукові записки Малої академії наук України». № 2 (24) 2022. 120 с. С. 82-91 http://doi.org/10.51707/2618-0529-2022-24 SSN 2618-0529 (Print) ISSN 2786-4510 (Online).
5. Олійник І.В. Основні форми та методи формування у майбутніх докторів філософії дослідницької компетентності в умовах аспірантури «Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»)»: журнал. 2022. № 9 (14) 2022. 713 с. С. 307-322.
6. Олійник І.В. Методологічні підходи формування дослідницької компетентності майбутніх докторів філософії в умовах аспірантури // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогіка і психологія». Педагогічні науки, 2 (24) 2022. 200 с. С. 60-72.
7. Олійник І.В. Поєднання лого- та арттерапевтичних концептів у психотерапевтичній роботі з екзистенційною кризою Наукові інновації та передові технології. № 11(39) (2024). Серія «Психологія». DOI: https://doi.org/10.52058/2786-5274-2024-11(39)-1835-1849 С. 1835-1849.