Університет
Абітурієнтам
Навчання
Наука
Міжнародна діяльність
Якість
Кар'єра
Home Олійник Ірина Вікторівна

Олійник Ірина Вікторівна

доцент кафедри психології та педагогіки
кандидат педагогічних наук, доцент
Членкиня Придніпровського наукового центру НАН України (секція “Педагогічні науки”)
Членкиня ВГО «Арт-терапевтична асоціація
Членкиня НПА (ГС «Національна психологічна асоціація»)
Членкиня Української асоціації логотерапії та екзистенційного аналізу
“Освіта – це інвестиція в майбутнє, це шлях до нових відкриттів, наука – потужний інструмент до професійних та особистісних змін, а університет – простір, де ми разом створюємо нові можливості!”

Освіта та кар’єра

1. Глухівський Національний державний педагогічний університет ім. О. Довженка «Педагогіка і методика  середньої освіти. Українська мова та література», кваліфікація вчителя української мови і літератури, зарубіжної літератури та українознавства.

2. Університеті імені Альфреда Нобеля, спеціальність «Психологія», кваліфікація бакалавр з психології.

3. Університет імені Альфреда Нобеля, вища освіта за спеціальністю «Психологія»,  кваліфікація магістра з психології.

4. Кандидат педагогічних наук, 13.00.05 – соціальна педагогіка, ДК 018376. Тема дисертації:  «Формування у майбутніх соціальних педагогів готовності до роботи з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування”.

Звання доцента кафедри педагогіки та психології від 4 червня 2019 р.

Наукові інтереси та публікації

Сфера наукових інтересів: 

формування у майбутніх докторів філософії дослідницької компетентності в умовах аспірантури;

розвиток самопізнання в процесі соціально-психологічного тренінгу;

ефективність арттерапії та логотерапії в консультуванні.

 

Участь у міжнародних науково-практичних конференціях: 

1. Олійник І. Формування дослідницької компетентності у майбутніх докторів філософії в дистанційних умовах // Освіта України в умовах воєнного стану: управління, цифровізація, євроінтеграційні аспекти : збірник тез доповідей ІV Міжнародної науково-практичної конференції (наукове електронне видання), 25 жовт. 2022 р. Київ : ДНУ «Інститут освітньої аналітики», 2022. 360 с. С. 153-157.

2. Олійник І. Використання сучасних цифрових технологій у процесі формування дослідницької компетентності у майбутніх докторів філософії в умовах аспірантури// Теорія і практика професійного становлення фахівця в інноваційному соціокультурному просторі: Матеріали 1-ї Міжнародної науково-практичної конференції науково-педагогічних, педагогічних працівників і молодих учених, Дніпро, 17-18 квітня 2024 р. [Електронне видання]. Дніпро: Університет ім. Альфреда Нобеля, 2024. 340 с. С. 51-54.

 

Наукові публікації:

1. Олійник І.В. Педагогічна практика майбутніх докторів філософії як провідний фактор формування дослідницької компетентності Сучасний педагог: колект. наук. монографія. Дніпро: Акцент ПП, 2020 Т.1.  236 с.  С. 153-161.

2. Олійник І.В. Метод проєктів як ефективна технологія формування дослідницької компетентності майбутніх докторів філософії в умовах аспірантури / Моделювання компетентнісної професійної освіти в контексті євроінтеграції: монографія [Електронне видання] / кол. авт. за заг. ред. проф. Н.П. Волкової. Дніпро: Університет імені Альфреда Нобеля, 2021. 356 с.  С. 197-204.

3. Олійник І.В. Самоменеджмент як технологія професійного саморозвитку та формування дослідницької компетентності у майбутніх докторів філософії DOI: 10.32342/2522-4115-2020-2-20-27 Вісник університету імені Альфреда Нобеля.  Серія «Педагогіка і психологія». Педагогічні науки.  №2 (20) 2020 р.  328 c.  С. 231-243.

4. Олійник І.В. Тренінгові технології як ефективний інструмент оптимізації у майбутніх докторів філософії мотивації та цілепокладання до дослідницької діяльності Науковий збірник «Наукові записки Малої академії наук України». № 2 (24) 2022.  120 с. С. 82-91  http://doi.org/10.51707/2618-0529-2022-24 SSN 2618-0529 (Print) ISSN 2786-4510 (Online).

5. Олійник І.В. Основні форми та методи формування у майбутніх докторів філософії  дослідницької компетентності в умовах аспірантури  «Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»)»: журнал. 2022. № 9 (14) 2022.  713 с. С. 307-322.

6. Олійник І.В. Методологічні підходи формування дослідницької компетентності майбутніх докторів філософії в умовах аспірантури // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогіка і психологія». Педагогічні науки, 2 (24) 2022. 200 с. С. 60-72.

7.   Олійник І.В. Поєднання лого- та арттерапевтичних концептів у психотерапевтичній роботі з екзистенційною кризою Наукові інновації та передові технології. № 11(39) (2024). Серія «Психологія». DOI: https://doi.org/10.52058/2786-5274-2024-11(39)-1835-1849 С. 1835-1849.

Університет імені Альфреда Нобеля
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.