Креативні техніки: методики створення та досягнення успіху

28 жовтня 2024 р. в продовження заходу «Тижні менеджменту» зі студентами провів цікавий івент Ігор Деха, директор з маркетингу та продажів Міжнародної школи бізнесу Університету імені Альфреда Нобеля.
Протягом зустрічі Ігор демонстрував студентам різні «Креативні техніки» щодо створення реклами, чи будь-якого продукту або бізнесу.
Почалося все з яблука і пуховика, їх характеристик і взаємозв’язків, що далі перетворилося на неймовірні ідеї рекламних роликів, які здобувачі пропонували, а пан Ігор коректував їх початок і закінчення.
Протягом зустрічі ми:
- Дізналися процес створення ідеї;
- Як оцінюється реклама клієнтами;
- Які є методи роботи над ідеями;
- Переглянули відеороліки креативної реклами і розібрали, чому це працює;
- Застосували метод brainstorming;
- Створювали абсурдні ідеї;
- Перетворювали ідеї на рекламу для клієнта;
- Почули приклади відомих компаній та їх шлях у роботі з клієнтами.
Зустріч була захоплива і продуктивна й допомогла студентам проявити сміливість і покращити навички креативності.



Студенти та викладачі кафедри менеджменту щиро дякують пану Ігорю за крутий і цікавий івент!
До нових зустрічей!
Читайте також

Сучасний світ активно використовує безпілотні літальні апарати в різних сферах — від військових операцій до кінематографії, що робить професію інженера з безпілотних систем однією з найзатребуваніших і найперспективніших, а ринок дронів щорічно зростає на 15–20%.

Звіт “Digital Tiger 2024”, проведений IT Ukraine Association та Top Lead, дає чіткий огляд поточного стану ІТ-індустрії України, підкреслюючи її значний економічний внесок, глобальні партнерства та зростання в різних секторах.

Міжнародні економічні відносини: побудуйте кар’єру в глобальному бізнесі. Навчання, подвійні дипломи, стажування та працевлаштування.